beantwoord

Verhuizing doorgeven

  • 4 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo,

Ik wil mijn adres wijzigen maar dit lukt niet. Ik moet inloggen bij mijn kpn maar dat lukt niet omdat mijn pakket niet bekend is.


Admin: tit​el aangepast ivm vindbaarheid​​​​​​

 

icon

Beste antwoord door Niek - Telfort 8 oktober 2020, 13:17

Welkom op ons Forum @A.Bohorie. Klopt het dat je een verhuizing door wil geven voor je vaste diensten? Of wil je jouw adres wijzigen van je mobiele abonnement? In dat laatste geval kun je een KPN ID aanmaken, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Alle mobiele nummers zijn namelijk omgezet naar KPN. Via MijnKPN kun je vervolgens inloggen en je adres wijzigen.  

Ben je nog klant van Telfort voor je diensten thuis, dan kun je ook online een verhuizing doorgeven. Je kunt je daarvoor laten terugbellen of de verhuizing zelf online doorvoeren via MijnTelfort via de knop 'Verhuizing doorgeven'. Je kunt ook zelf bellen naar 0900 9596 (gebruikelijke belkosten). 

Wil je een verhuizing doorgeven van je diensten thuis en ben je al klant bij KPN, dan kan dit via de telefoon (0800 0402) of via de chat. Meer informatie over het doorgeven van een verhuizing bij KPN vind je op de verhuispagina

Kom je er niet uit, laat het dan vooral weten!

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo,

Ik wil mijn adres wijzigen maar dit lukt niet. Ik moet inloggen bij mijn kpn maar dat lukt niet omdat mijn pakket niet bekend is.

 

 

Hallo @A.Bohorie , ben je klant bij KPN of bij TFT?

Een adres wijzigen is gelijk aan een verhuizing doorgeven, dan kan niet in MijnTelfort of MijnKPN, dan moet je echt even bellen.

 

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @A.Bohorie. Klopt het dat je een verhuizing door wil geven voor je vaste diensten? Of wil je jouw adres wijzigen van je mobiele abonnement? In dat laatste geval kun je een KPN ID aanmaken, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Alle mobiele nummers zijn namelijk omgezet naar KPN. Via MijnKPN kun je vervolgens inloggen en je adres wijzigen.  

Ben je nog klant van Telfort voor je diensten thuis, dan kun je ook online een verhuizing doorgeven. Je kunt je daarvoor laten terugbellen of de verhuizing zelf online doorvoeren via MijnTelfort via de knop 'Verhuizing doorgeven'. Je kunt ook zelf bellen naar 0900 9596 (gebruikelijke belkosten). 

Wil je een verhuizing doorgeven van je diensten thuis en ben je al klant bij KPN, dan kan dit via de telefoon (0800 0402) of via de chat. Meer informatie over het doorgeven van een verhuizing bij KPN vind je op de verhuispagina

Kom je er niet uit, laat het dan vooral weten!

Reageer