beantwoord

Verbruikstatus niet te zien in Mijn Telfort app

• 22 december 2017
  • 17 reacties
  • 252 keer bekeken

Ik ben al 1,5 maand kan niet inlogen in mijn telfort
icon

Beste antwoord door Wieger DB 10 januari 2018, 13:09

Hoi Zera, de laatste controles aan onze kant geven geen foutmelding meer terug. Kan je aan mij bevestigen dat je je verbruik weer in je app kan inzien?
Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gaat het om mobiel of thuis in het laatste geval heb je een brief van Telfort ontvangen met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Voor mobiel kun je inloggen met je mobiel nummer en een zelf gekozen wachtwoord
Voor mobiel.In mij telfort aap.Steds krij ik: OPS
Voor mobiel aap.Krijg ik steds OEPS
Helpt het om de app te verwijderen en dan herinstalleren? Is het wel gelukt om een wachtwoord aan te maken?
Ik heb verwijdert en herinstallert,maar blijft het zelfde.
Lukt het wel om via de website in te loggen? www.mijntelfort.nl
Ik kan niet mijn verbruikinfotmatie zien
Voor heen heb ik het kunnen gebtuiken en nu niet meer 1.5 maand.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Zera, welkom op het forum. Ik begrijp dat het gebruik van Mijn Telfort niet soepel gaat. Je kon eerst niet inloggen en ziet nu je gebruikskosten niet. Dat is niet fijn. Kan je al wel inloggen op Mijn Telfort? Zo niet, volg dan eens onze tips voor het inloggen op Mijn Telfort. Kan je je verbruik niet zien? Wil je dan een screenshot van je gebruik in een reactie meesturen? Dan zoek ik het voor je uit.

Dat krijg ik eedere keer als ik inlogen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Zera, bedankt voor het screenshot. Dit heb ik doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de Mijn Telfort applicatie. Zij gaan dit voor je onderzoeken. Zie je het verbruik wel terug als je op de website van Mijn Telfort inlogt?
Hallo.Op de websitte lukt het ook niet.
M.v.g Zera
Reputatie 7
Badge +7
Wat vervelend, Zera. Ik geef het door aan mijn collega's. Die zullen dit nog verder uitzoeken voor je. Excuses voor het ongemak.
Oke.Ik hoop dat snel opgelost worden,dat is eht vervelend.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Zera, de laatste controles aan onze kant geven geen foutmelding meer terug. Kan je aan mij bevestigen dat je je verbruik weer in je app kan inzien?
Dank je wel.Wat fijn ,aap werk weer.
Groetjes Zera

Reageer