beantwoord

Verbruiksapp

• 1 april 2016
  • 4 reacties
  • 306 keer bekeken

Badge
Hallo, vandaag is de eerste van de maand, ook al is het 1 april, je zou verwachten dat dan je nieuwe bundel in gaat. Toch blijft de app en ook mijn telfort aangeven dat morgen pas de nieuwe bundel in gaat. Kan dit nagekeken worden? Mijn bundel is op dus ik wil niet nog meer kosten maken.

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Paultje 2 april 2016, 17:20

Beste Paultje, als dit een 1 april grap is dan zou het wel een hele flauwe zijn. 😃
Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dit voor je uitzoeken.

Sinds gisteravond lijkt het te zijn opgelost. In ieder geval bedankt voor de reactie!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Klopt mijn telfort wel?
Badge
Nee, geeft hetzelfde aan als de app. Er zou nog één dag te gaan zijn voordat de nieuwe bundels ingaan.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Paultje, als dit een 1 april grap is dan zou het wel een hele flauwe zijn. 😃
Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dit voor je uitzoeken.
Badge

Sinds gisteravond lijkt het te zijn opgelost. In ieder geval bedankt voor de reactie!