beantwoord

Verbruikgegevens downloaden

• 26 november 2015
  • 9 reacties
  • 894 keer bekeken

Reputatie 1
Waarom is het niet meer mogelijk om mijn verbruiksgegevens te downloaden als CSV of XLS? Nu kan ik ze alleen op het scherm bekijken en slechts een beperkt aantal regels per pagina. Hierdoor is het niet meer mogelijk om mijn verbruik te monitoren.

Dit is een zware achteruitgang in jullie dienstverlening. Willen jullie dit z.s.m. weer mogelijk maken?

icon

Beste antwoord door Christy 30 november 2015, 15:57

Beste Muziekboot, een halfjaar geleden hebben we ervoor gekozen om de weergave van het verbruik aan te passen. Je kan nog steeds je verbruik in de gaten houden. De verbruiksbalkjes geven aan wat het verbruik van je bundels is, er wordt nu ook per categorie getoond wat alle buitenbundel kosten zijn en je kan verdeeld over meerdere pagina's per dag zien wat je verbruik is. Van gefactureerde periodes kan je ook het verbruik via de PDF bekijken.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Muziekboot, welkom op het forum. Het spijt mij dat jij op deze manier jouw verbruik niet goed kunt monitoren. Ik ga intern navragen waarom deze keuze gemaakt is. Zodra ik meer informatie heb, laat ik je het weten.
Reputatie 4
Badge +1
Beste Muziekboot, een halfjaar geleden hebben we ervoor gekozen om de weergave van het verbruik aan te passen. Je kan nog steeds je verbruik in de gaten houden. De verbruiksbalkjes geven aan wat het verbruik van je bundels is, er wordt nu ook per categorie getoond wat alle buitenbundel kosten zijn en je kan verdeeld over meerdere pagina's per dag zien wat je verbruik is. Van gefactureerde periodes kan je ook het verbruik via de PDF bekijken.
Reputatie 1
Een half jaar geleden??? Half november heb ik nog kunnen downloaden als CSV. Deze kan ik inlezen in Excel en daar mijn eigen berekeningen op loslaten.

Van gefactureerde periodes is geen sprake bij prepaid.

Ik blijf van mening dat hiermee jullie dienstverlening flink achteruit is gegaan. Maar ja, jullie hobbelen natuurlijk mee aan het handje van moeder KPN, die deze mogelijkheid kort geleden ook al de nek heeft omgedraaid. De klant telt niet meer mee...

Ik ga voortaan wel copy-pasten om mijn informatie te vergaren. En ondertussen eens kijken of andere providers wél de gewenste functionaliteit bieden.
Reputatie 3
Het is andersom, muziekboot. De meeste mensen snapten dat CSV en Excel files niet, dus nu is alles keurig als pdf te downloaden. Voorkomt veel vragen.

Als je wilt rekenen, moet het voor jou een kleine moeite zijn, om uit dit pdf bestand de gewenste getallen in Excel te krijgen......
Reputatie 1
Ik zie nergens een mogelijkheid om een PDF te downloaden van mijn verbruiksgegevens. Als die er wel is, hoor ik dat graag. Misschien is er een mogelijkheid om de facturen als PDF te downloaden, maar, zoals gezegd, prepaid-gebruikers ontvangen geen facturen...
Ik zie eveneens geen mogelijkheid meer om sowieso een factuur te downloaden. Er wordt gevraagd om opnieuw in te loggen. Vervolgens dien je opnieuw op de knop 'verbruikgegegevens inzien' te drukken, en wordt weer gevraagd om in te loggen, enzovoort. De site was behoorlijk overzichtelijk, nu niet meer.
Reputatie 1
Ik zie eveneens geen mogelijkheid meer om sowieso een factuur te downloaden. Er wordt gevraagd om opnieuw in te loggen. Vervolgens dien je opnieuw op de knop 'verbruikgegegevens inzien' te drukken, en wordt weer gevraagd om in te loggen, enzovoort. De site was behoorlijk overzichtelijk, nu niet meer. Stef12 zie link Meerdere mensen hebben hetzelfde probleem. Het is handig om gezamenlijk in één topic onze ongenoegen te uiten.
Reputatie 1
Badge
Waarom is het niet meer mogelijk om mijn verbruiksgegevens te downloaden als CSV of XLS? Nu kan ik ze alleen op het scherm bekijken en slechts een beperkt aantal regels per pagina. Hierdoor is het niet meer mogelijk om mijn verbruik te monitoren.

Dit is een zware achteruitgang in jullie dienstverlening. Willen jullie dit z.s.m. weer mogelijk maken?

Volg de link voor een instructie om van een lijst een tabel te maken in LibreOffice met de volgende aanpassing:
a. verander de "3" in de formule van Villeroy (de derde post in de thread) in een "5";
b. gebruik RIJ ipv. ROW en KOLOM ipv. COLUMN;
c. maak de tabel niet van A1 tot C1 maar van A1 tot E1.

https://forum.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=7&t=3729&p=17022

Reageer