beantwoord

Verbruik niet teogankelijk in nieuwe Mijn Telfort

  • 14 juli 2016
  • 1 reactie
  • 608 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Als ik mijn verbruik opvraag met de knop TONEN op pagina https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mijn-internet-tv-bellen/verbruik.htm krijg ik de boodschap:
500 - Server niet beschikbaar
Als ik mijn oude verbruik wil inzien op pagina https://internet.telfort.nl/mijntelfort/gesprekskosten.html krijg ik na inloggen al;s antwoord:

https://uploads-eu-west-1.insided.com/telfort-nl/attachment/17a48f03-6572-4b95-af9d-c0518dffd7e9.png
icon

Beste antwoord door Michael 15 juli 2016, 13:34

Helaas kampen we momenteel met een storing in Mijn Telfort. Technici doen er alles om het zo snel mogelijk te verhelpen.

Ik wil je adviseren de storingspagina in de gaten te houden en af en toe te proberen om in te loggen.

Onze excuses voor het ongemak
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Helaas kampen we momenteel met een storing in Mijn Telfort. Technici doen er alles om het zo snel mogelijk te verhelpen.

Ik wil je adviseren de storingspagina in de gaten te houden en af en toe te proberen om in te loggen.

Onze excuses voor het ongemak

Reageer