beantwoord

Verbruik in Mijn Telfort Mobiel niet gelijk aan werkelijk verbruik

• 22 november 2018
  • 2 reacties
  • 216 keer bekeken

Hoii ik heb een vraagje ik heb de telfort app maar hij werkt niet goed volgens mij
ik heb 300 belminuten en heb al zeker 2 uur gebeld dese maand en er staat dat ik nog 283 minuten heb.
ik heb dat altijd dan staat er dat ik nog veel belminuten heb en dan ineens moet ik 15 euro extra betalen omdat ik over mijn bundel heen ga hoe kan dat?!

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 22 november 2018, 16:22

Dag @Kimberly1234. Welkom op het Forum! Heel lastig dat het verbruik dat wordt weergegeven in de Mijn Telfort app niet overeenkomt met je werkelijke verbruik. Althans, zo klinkt het nu. Wil je mij eens een screenshot sturen van je huidige verbruik in Mijn Telfort? Ik wil dit graag vergelijken met wat ik aan deze kant zie.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Dag @Kimberly1234. Welkom op het Forum! Heel lastig dat het verbruik dat wordt weergegeven in de Mijn Telfort app niet overeenkomt met je werkelijke verbruik. Althans, zo klinkt het nu. Wil je mij eens een screenshot sturen van je huidige verbruik in Mijn Telfort? Ik wil dit graag vergelijken met wat ik aan deze kant zie.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Kimberley, ben je er nog aan toegekomen om de screenshots te sturen/plaatsen waar Natasja om vraagt? Dan kijken we graag met je mee.

Reageer