Vanuit Mijn Telfort Mobiel naar Mijn Telfort thuis schakelen lukt niet

• 19 februari 2018
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 1
Ik weet mijn wachtwoord van mijn Telfort thuis niet meer dus vraag ik een nieuwe aan.
Het probleem hierbij is dat ik dan mijn gebruikersnaam moet invullen en daar wordt het dan ook heen gestuurd.
Maar daar gaat het toch dan om, want gebruikersnaam is je Telfort mail adres en daar wordt het heen gestuurd.
En daar kan ik juist niet bij komen omdat ik mijn wachtwoord niet weet.

3 reacties

Reputatie 1
Het probleem met de wachtwoord is inmiddels geregeld.
Heb via de site mobiel en thuis ook gekoppeld.
Alleen kan ik op de app niet op thuis komen.
Als ik hier mijn gegevens invul geeft hij aan dat ze al gekoppeld zijn.
Wat kan/moet ik doen om in de app ‘thuis’ te kunnen gebruiken en inzicht krijgen in mijn zaken?
Reputatie 8
Badge +17
Als je inlogt op je mijn telfort mobiel zie je als het goed is ook een huisje staan als je daarop klikt kom je in je mijn Telfort thuis
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Rick, welkom terug. Wanneer je je wachtwoord opnieuw opvraagt, dan wordt dit naar het bij ons bekende contactadres gestuurd. Dit is niet per definitie hetzelfde adres als je gebruikersnaam. Zelf heb ik bijvoorbeeld een Gmail-adres als contactadres en wel mijn Telfort mailadres als gebruikersnaam. In jouw geval is je contactadres anders dan je @telfort.nl mailadres, namelijk je hotmail adres. Kan je wel los inloggen op Mijn Telfort thuis? Vanuit https://www.telfort.nl/persoonlijk/inloggen-mijn-telfort.htm?

Reageer