beantwoord

Uitloggen Mijn Telfort met een iPhone 8

po1001664444
Ik kan niet uitloggen van mijn account. Hoe kan ik dit doen? Anna

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid van je topic.

7 Reacties

mandy
Reputatie 5
Badge +5
Waar sta je op ingelogd dan?
PC, Tablet, mobiel?

Ik weet wel op mijn PC, ik heb mijn browser zo ingesteld staan, dat alle cookies wachtwoorden ect.
automatisch verwijderd worden, zodra ik mijn browser sluit.
Op zo'n manier ben ik ook gelijk overal op uitgelogd.

Maar als je ingelogd staat op de PC heb je helemaal bovenin, tegen de taakbalk, staat heel klein uitloggen.
po1001664444
een iPhone 8-telefoon gebruiken
mandy
Reputatie 5
Badge +5
Zelf heb ik geen iPhone maar Android.
Ik weet niet of de apps hetzelfde zijn maar bij Android app krijg je bovenin mobiel, kosten tot nu toe verbruik.
Helemaal onderin staat een teken met mobiel, thuis, voordeel en instellingen.

Druk op instellingen, scroll naar boven en dan staat er Login informatie.
Daaronder staat ingelogd blijven en waarschijnlijk zie je een blauw streepje met een blauw bolletje.
Als je dat blauwe bolletje verschuift naar links, wordt alles grijs en dan sta je, als het goed is,
niet meer ingelogd.
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +12
Hallo Anna, welkom op het forum. Ik zie dat Mandy al te hulp is geschoten. Kom je er zo uit?
po1001664444
Hallo. 2 jaar geleden werd ik een telent, ik kocht internet, later kocht ik tv. dit jaar heb ik een telefoon en een telefoonnummer 8 gekocht. en ik kan me niet aanmelden bij de mobiele telfort, omdat het me het bericht toont dat de telfort thuis-account niet is afgemeld en ik geen nieuwe telfort-mobiele account kan maken. Wat moet ik doen om mobiel en thuis te laten werken? en dat ik me kon aanmelden bij beide accounts. groeten UA Potyra
mandy
Reputatie 5
Badge +5
Misschien heb je iets aan deze topics?

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/uitleg-mijn-telfort-thuis-en-mobiel-samenvoegen-69710

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +12
Hoi UA Potyra, ik zie dat Mandy al te hulp is geschoten en 2 topics heeft gestuurd. Daar staat veel informatie in over MijnTelfort. Kom je er zo uit? Als je nog hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)