Sticky

[Uitleg] Mijn Telfort Thuis en Mobiel samenvoegen

• 25 juli 2017
  • 24 reacties
  • 6130 keer bekeken

Badge +13
In dit topic lees je hoe je je Mijn Telfort accounts samenvoegt.

Voordat je dit doet, is het belangrijk om te controleren dat je zowel voor Mijn Telfort Thuis als Mobiel kan inloggen. Lukt dat niet, bekijk dan onze tips om je inloggegevens te herstellen.

1. Ga naar www.mijntelfort.nl.
2. Log met je gebruikersnaam en wachtwoord in op Telfort Thuis.
3. Klik op het tabblad ‘Mobiel’.
4. Vul je mobiele telefoonnummer en wachtwoord in en klik op 'Samenvoegen'.
5. Klik op het tabblad ‘Mobiel’.

Kom je er niet uit? Laat dan hieronder een bericht achter.

24 reacties

Reputatie 1
Badge
Ok leuk, maar dan het volgende.

Ik heb dus Telfort alles in 1, en een mobiel abbo. Deze zitten samen op 1 account, maar nu heb ik een tweede abbo van Telfort afgesloten, maar deze zie ik niet in mijn account.

Terwijl ik deze wel onder mijn account heb aangevraagd.

wat nu?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Megabyte1970, je kan je Mijn Telfort Thuis slechts met één 06-nummer samenvoegen. Het twee abonnement zie je daarom niet op Mijn Telfort terug. Daarvoor zal je los van elkaar moeten inloggen om het verbruik en de facturen te zien.
Reputatie 1
Badge
Dus voor elk abo dat IK jullie afsluit (was van plan nog 2 abo over te zetten. Dus 4 in totaal), vanaf hetzelfde adres, door dezelfde persoon, kan ik niet bekijken in mijn Telfort??

Dus moet ik voor elk 06 afzonderlijk gaan inloggen om alles te kunnen bekijken?? Maar jullie kunnen wel het combivoordeel op de 06 nummer laten werken.

Nou lekker dan, dat is dus hoogst irritant. Tijd voor Telfort omdat eens op te gaan lossen.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Megabyte1970, hier heb je een terecht punt. Dit zal ik intern doorzetten. Ik kan er niet gelijk verandering in brengen, maar zal je wens duidelijk doorgeven.
Reputatie 1
Was dus op zoek naar hetzelfde... idd heel jammer en lastig dat je meerdere abbo's nog niet kan samenvoegen.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Dre68, welkom op het forum. Fijn dat je je antwoord al gevonden hebt in dit topic, maar ik snap dat je graag een beter passend antwoord had gevonden. Wieger heeft het inmiddels aangekaart. Mochten ons wijzigingen ter oren komen, dan laten we dat op het forum weten. Heb je voor nu vragen? Stel ze vooral.
Was ook op zoek naar hetzelfde, kan ook tweede mobiel abbo niet zien in "mijn Telfort".
Hallo, wij hadden al een tijdje Telfort thuis en sinds ruim een maand heb ik ook een Telfort Mobiel. Nu wil ik mijn accounts samenvoegen maar kom niet voorbij het inlogscherm om dit te doen. Ik heb nl geen wachtwoord voor Telfort Mobiel die ik wel in het inlogscherm moet inloggen. Als ik ingeef 'wachtwoord vergeten' dan zou ik een SMS moeten krijgen maar dat gebeurt niet. Ik heb hier een maand geleden al telefonisch contact over gehad met de klantenservice (?) en die gaven toen aan dat jullie zijn overgegaan naar een nieuw systeem en dat het nu kennelijk niet werkte en ik moest het later nog maar eens proberen. Het is inmiddels een maand later maar het werkt nog steeds niet. Hoe gaan we dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi b0685368, welkom op het forum. Dat is verdraaid lastig zeg. Ik begrijp dat je het sms'je om je wachtwoord te resetten niet ontvangt. Merk je dat ook als je via Deze link het aanvraagt?
Hoi Wieger, via de link lukt het niet. Dat is hetzelfde scherm wat ik kreeg toen ik het zelf probeerde. Ik krijg dan geen SMS. Ik zie inmiddels op de website een link als je nieuw bent (een nieuw mobiel abonnement hebt). Daar is het wel gelukt om een wachtwoord voor mijn Telfort mobiel aan te vragen. Nu nog kijken of ik telfort thuis en telfort mobiel kan koppelen.
Ik zie in dit forum dat er al 6 maanden geleden werd aangegeven dat het niet mogelijk is om twee mobiele nummers in één overzicht op de Mijn Telfort app te krijgen. Is daar na een half jaar verder niets mee gedaan?
Ik vind het erg onhandig dat ik niet alles in één overzicht heb.
Reputatie 6
Badge +7
Van wat ik begrepen heb zijn ze ermee bezig, Maar vergis je niet dat dit niet eenvoudig is om toe te passen er zijn nogal wat veranderingen nodig zowel in de app als de systemen erachter.

Geduld is een schone zaak.
Ook ik wil graag 2 mobiele abbonnementen samenvoegen met telfort thuis.
Kunnen jullie een tijdsindicatie geven wanneer dit mogelijk wordt?
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb de vraag nogmaals uit gezet Dickadmiraal. Zodra ik hier een antwoord op krijg, dan hoor je dat van mij.
Chips, had de vraag al op Twitter gesteld maar ik zie hier dat het dus niet kan ....
Bij deze nog iemand die HEEL graag een 2e mobiele abonnement in de mytelfort app wil toevoegen !! 😉
Reputatie 3
Badge +8
Hi @ho435125, dank je wel dat je dit aan kaart. De signalen zijn zowel door Bart als Wieger doorgezet dus wanneer hier meer duidelijkheid over is zal dit op het forum kenbaar worden gemaakt.
Ook hier problemen met inloggen Telfort Thuis. Wij hebben 2 mobiele telefoon abo’s op 1 adres en 1 daarvan is gekoppeld aan TV en Internet. Maar bij het inloggen met het mobiele account die hieraan gekoppeld is, krijg ik steeds de melding “je kunt alleen één mobiel met één thuis-account samenvoegen, niet twee mobiel-accounts”.
Prima, maar via beide mobiel-accounts is inloggen bij Telfort Thuis niet mogelijk en krijgen we bij allebei de accounts ook deze zelfde melding. Enorm irritant, want we willen onze instellingen van Telfort Thuis inzien en wijzigen!!!

Hoor graag hoe dit op te lossen is.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Alberts722, ik begrijp dat je Telfort Thuis aan 1 mobiel abonnement hebt gekoppeld. Alleen nu zie je de instellingen voor Thuis niet terug. Dat is niet zo mooi, ik begrijp dan ook graag dat je via Mijn Telfort hier wijzigingen voor wilt toevoegen. Log je in via de app of via de browser op de computer? Zou je eens via de computer willen inloggen? Als je dan naar Mijn gegevens gaat, onder mobiel abonnement zou je Telfort Thuis moeten kunnen loskoppelen. Zie je dat staan? Zou je dat willen doen en de accounts opnieuw willen koppelen? Lukt het dan?
Is het inmiddels al mogelijk om 2 mobiele abbo's en thuis samen te voegen in 1 omgeving?

Volgens de medewerker die ik op 18-8 via de chat sprak was dit mogelijk, alleen lukt het me niet....
Reputatie 8
Badge +11
Hoi DennisDennis, helaas is dat nog niet mogelijk. De informatie die je hebt gekregen klopt niet, excuses. Het staat wel op de wensenlijst, maar wanneer het de werkelijkheid wordt, daar kan ik nog niets over zeggen. Dit kan best nog even duren.
Hallo, wij hadden al een tijdje Telfort thuis en sinds ruim een maand heb ik ook een Telfort Mobiel. Nu wil ik mijn accounts samenvoegen maar kom niet voorbij het inlogscherm om dit te doen. Ik heb nl geen wachtwoord voor Telfort Mobiel die ik wel in het inlogscherm moet inloggen. Als ik ingeef 'wachtwoord vergeten' dan zou ik een SMS moeten krijgen maar dat gebeurt niet. Ik heb hier een maand geleden al telefonisch contact over gehad met de klantenservice (?) en die gaven toen aan dat jullie zijn overgegaan naar een nieuw systeem en dat het nu kennelijk niet werkte en ik moest het later nog maar eens proberen. Het is inmiddels een maand later maar het werkt nog steeds niet. Hoe gaan we dit oplossen?

Dit probleem heb ik ook. Iemand die mij kan helpen?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Szwiebel, ik begrijp dat je graag Mijn Telfort wil samenvoegen. Dit lukt alleen niet omdat je niet kan inloggen in Mijn Telfort mobiel. Ik wil je aanraden om het samenvoegen via een computer te doen. Jouw inlog voor Mijn Telfort mobiel is jouw mobiele nummer. Alleen je krijgt geen nieuw wachtwoord als je deze vergeet. Dat is balen.

Je kunt het wachtwoord resetten door naar www.telfort.nl/mijntelfort te gaan.
Klik daar op wachtwoord vergeten en voer je mobiele nummer in.
Je maakt dan een keuze tussen een sms of e-mail. Als je kiest voor een sms, dan krijg je een code die maar een uur geldig is. Met deze code kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Kies je voor e-mail, dan krijg je een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Ik hoor graag of het lukt. Ik kan helaas het wachtwoord niet voor je resetten.
Het is al helemaal gelukt!
Reputatie 8
Badge +11
Super! Dat is fijn om te lezen. Mochten we nog een keer iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer