Tv opties wijzigen niet mogelijk via" MIjn Telfort"

• 20 september 2012
  • 4 reacties
  • 2695 keer bekeken

Badge +2
Indien ik in mijn telfort mijn tv opties wil wijzigen/bekijken krijg ik de volgende melding:

Interactieve TV opties wijzigen

Nog geen interactieve TV geleverd
Telfort interactieve TV is besteld voor uw adres, maar nog niet geleverd. U kunt daarom nog geen TV-opties wijzigen. Zodra u Interactieve TV kunt gebruiken, kunt u uw opties ook wijzigen

Bovenstaande melding is onjuist (ik heb interactieve tv al vanaf het begin van de pilot).
Als ik dan ga naar bekijk uw bestelstatus (het inlogscherm dat dan verschijnt) krijg ik de melding "U hebt reeds interactieve tv en kan dat niet nogmaals aanvragen"  (lijkt me logisch).

Bovenstaande meldingen zijn trouwens al; een verbetering ten op zichte van de vorige situatie waarbij er telkens de melding verscheen dat er onderhoud was waardoor ik niet bij min gegevens kon.

@webcare?
Het zou prettig zijn als iemand mijn statussen kan nalopen zodat ik (weer) zelf in staat ben om mijn tv-opties te wijzigen of te bekijken.

4 reacties

Geen itv via http://telfort.itvonline.nl/ mogelijk.

• "Nog geen interactieve TV geleverd Telfort interactieve TV is besteld voor uw adres, maar nog niet geleverd. U kunt daarom nog geen TV-opties wijzigen. Zodra u Interactieve-TV kunt gebruiken, kunt u uw opties ook wijzigen" vanaf 12-maart-2013 hebben we interactieve tv en internet. (telefoon moet nog worden vrijgegeven via UPC)
  • Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen (deze melding geeft hij ook als ik met wifi of met datakabel zit aangesloten op de modem)
  • kan iemand mijn status nakijken zodat er ook op de laptop tv kan worden gekeken? misschien nog geactiveerd worden?

Danny
Badge +1
@ drnigten,

je "vet" knop blijft hangen.
Yep ik zie het.
Itv-online werkt sinds vanavond.

Danny

Reageer