beantwoord

TV en Internet Mijn telfort Wachtwoord per post nooit ontvangen, nieuw wachtwoord aanvragen lukt nie

• 25 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 639 keer bekeken

Reputatie 1
Ik wil graag mijn facturen online bekijken.

In mijn bevestigings mail van ons nieuwe abonnement staat onze gebruikersnaam. Bij 'wachtwoord' staat dat deze per post zal worden toegezonden.

Dit is (nog) niet gebeurd.

Als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen via de website, krijg ik de link en alles maar gebeurd er vervolgens niets. Er kan nu geen wachtwoord worden gewijzigd of iets dergelijks staat er.

Hoe kan ik dit oplossen en mijn facturen bekijken?
icon

Beste antwoord door Michael 28 oktober 2016, 11:50

Hai Nick,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je een nieuw wachtwoord per post toegestuurd, deze zal begin volgende week bij je worden afgeleverd.

Wat betreft je vraag over de factuur: het bedrag komt neer op het standaard maandelijkse bedrag, minus twee keer CombiVoordeel. Je krijgt deze factuur nu (al), omdat je vooruit betaalt: voor de maand november dus.

Verklaart dit het één en ander voor je? Hoor het anders graag.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Dat moet webcare voor je regelen en die pakken je topic wel op
Reputatie 8
Badge +2
Hi Nick,

Gek dat het niet lukt om in te loggen zeg. Ik kan voor je nakijken hoe dit komt. Betreft dit de facturen voor Thuis of Mobiel?

Dank voor je reactie alvast.
Reputatie 1
Hi Nick,

Gek dat het niet lukt om in te loggen zeg. Ik kan voor je nakijken hoe dit komt. Betreft dit de facturen voor Thuis of Mobiel?

Dank voor je reactie alvast.

Dit gaat om Thuis (TV en internet). Mobiel werkt gewoon via de app.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Nick,

Bedankt voor je reactie. Wil je je postcode en huisnummer naar mij sturen in 'n privébericht? Ik stuur je dan een nieuwe toe.

Dank je wel.
Reputatie 1
Hallo Michael, privé bericht verstuurd, maar nog geen nieuw password ontvangen.

Nog iets raars, 5 dagen terug krijg ik een mail van Telfort dat mijn nieuwe factuur van -77 euro klaar staat (ik kreeg vergoeding in verband met het niet succesvol overstappen door fout van Telfort, zie mijn andere topics). Vervolgens krijg ik gisteren weer een mail dat er een factuur klaarstaat van 27 euro nogwat. 2 facturen in 1 week lijkt me stug, en het bedrag van 27 euro kan ik nergens aan linken?

Ik ga niet weer bellen want dat kost me telkens 50 cent en een hoop tijd, en aangezien ik online geen facturen kan bekijken snap ik er dus niks van... wie o wie gaat me helpen?
Reputatie 8
Badge +2
Hai Nick,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je een nieuw wachtwoord per post toegestuurd, deze zal begin volgende week bij je worden afgeleverd.

Wat betreft je vraag over de factuur: het bedrag komt neer op het standaard maandelijkse bedrag, minus twee keer CombiVoordeel. Je krijgt deze factuur nu (al), omdat je vooruit betaalt: voor de maand november dus.

Reputatie 1
HI Michael,

Dit verklaart genoeg inderdaad. Dankjewel.

Ik neem aan dat de vergoeding van het vorig probleem (77,50) dan wordt teruggestort ipv ingehouden op toekomstige facturen? Dit was namelijk niet erg duidelijk.

Bedankt voor de hulp en het opsturen van het wachtwoord.

Hai Nick,

Bedankt voor je bericht.

Reputatie 8
Badge +2
Hi Nick,

Ik zie dat de € 77,50 inmiddels is overgemaakt. De andere factuur staat hier los van en mag je inderdaad zelf overmaken.

Goed dat je geholpen bent: graag gedaan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂