TV app vs. kinderslot geeft inlogproblemen

• 14 maart 2016
  • 3 reacties
  • 750 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb de pincode van mijn kinderslot via de TV ontvanger gewijzigd, alleen heb ik het idee dat deze pincode niet werkt voor mijn TV app.
Dus heb ik 24 uur gewacht en de oude code geprobeerd, maar ook dit werkt niet.

Ik krijg elke keer de melding:
"U hebt 5 maal de verkeerde pincode ingevoerd. Uw pincode wordt 24 geblokkeerd."

Alleen blijft deze melding staan... Wat moet ik doen!

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Mrfender, vervelend dat je hier niet meer uitkomt. Wil je nog eens proberen om de code te wijzigen via deze stappen? Laat je mij weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Ook als ik de pincode wijzig via de ontvanger werkt dit niet. Ook als ik mijn kinderslot uitzet op de ontvanger blijft deze in de TV app actief.
Als ik uitlog op de TV-app moet ik inloggen met mijn abonnementsnummer en een pincode (welke is dat dan?). Ook hier kom ik er niet in.
Maar als ik daarna de app afsluit en dan opnieuw opstart wordt ik gewoon automatisch weer ingelogd.

Dus wellicht gaat er al iets mis in de basis-configuratie? Het zou toch fijn zijn als hier wat meer informatie over wordt verstrekt, want ik kom hier op deze manier niet echt verder mee.
Reputatie 4
Badge +1
Jammer dat dit niet geholpen heeft. Ik ga dit voor je doorsturen naar een andere afdeling zodat ze dit kunnen uitzoeken. Hiervoor heb ik een telefoonnummer nodig waarop jij eventueel bereikbaar bent. Wil je dit in een privébericht aan mij doorgeven?

Reageer