beantwoord

Toegang tot Mijn Telfort

• 30 maart 2020
  • 6 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik heb geen toegang tot Mijn Telfort. Volgens het systeem heb ik al wel een account, maar wanneer ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord opvraag, worden deze naar een onbekend emailadres en telefoonnummer gestuurd.

Het is verder niet mogelijk om een Telfortmedewerker te spreken te krijgen, een contactformulier in te sturen of een bericht te zenden naar Telfort. 

Mijn vraag is hoe ik toegang kan krijgen tot mijn account, en of er een mogelijkheid bestaat om Telfort te bereiken.

Dank

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 3 april 2020, 12:57

Dag @Bart123456. Van harte welkom hier. Wat lastig dat het niet lukt om in te loggen in Mijn Telfort. Gaat het dan om Mijn Telfort Thuis? Daar hoef je namelijk niet een account voor aan te maken. Kun je mij in een privébericht de gebruikersnaam sturen waar je nu mee inlogt? Dan kan ik checken of je de juiste gebruikersnaam gebruikt. Je kunt vervolgens je Mijn Telfort wachtwoord wijzigen. Wil je verder je postcode/huisnummer, 06-nummer, e-mailadres en de naam van de contracthouder toevoegen aan je profiel?  

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Bart123456. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels weer toegang hebt tot Mijn Telfort. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag. 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Bart123456. Van harte welkom hier. Wat lastig dat het niet lukt om in te loggen in Mijn Telfort. Gaat het dan om Mijn Telfort Thuis? Daar hoef je namelijk niet een account voor aan te maken. Kun je mij in een privébericht de gebruikersnaam sturen waar je nu mee inlogt? Dan kan ik checken of je de juiste gebruikersnaam gebruikt. Je kunt vervolgens je Mijn Telfort wachtwoord wijzigen. Wil je verder je postcode/huisnummer, 06-nummer, e-mailadres en de naam van de contracthouder toevoegen aan je profiel?  

Reputatie 8
Badge +18

Heb je het forum profiel aan gevuld met je postcode en huisnummer en je mail adres wat je normaliter gebruikt voor Telfort dan ziet webcare wie je bent Als ze aan je topic toezijn

Als ik het goed heb moet je zeggen ik wil iemand spreken eerlijk gezegd bel ik nooit.

Het kan maar zo een administratief iets zijn, als je de contracthouder bent kan een moderator je vast verder helpen.

Beste Galdor, 

Dank voor je reactie. 

Helaas word ik, als ik bel, automatisch naar de FAQ-pagina gestuurd, dus dat lost niets op.

Wellicht heb ik een typefout gemaakt, maar dan is het wel apart dat ik meermaals een typefout maak, terwijl ik normaliter redelijk foutloos kan typen. 

Dank, 

Bart

Contact met de klantenservice

Bel met 0900 9596 en spreek je vraag in

(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)

Tip! Heb je een technische vraag over Internet, TV of Bellen? Zorg dan dat je op locatie bent als je belt.

Openingstijden

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur

Zondag*: gesloten

Feestdagen*: gesloten

de reden dat je een vreemd email adres of telefoonnummer ziet  bij wachtwoord herstel duid doorgaans op een typefout.

De Telfort medewerkers lezen mee en zullen je hier mee kunnen helpen.

Reageer