Ik heb geen toegang tot Mijn Telfort. Volgens het systeem heb ik al wel een account, maar wanneer ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord opvraag, worden deze naar een onbekend emailadres en telefoonnummer gestuurd.
Het is verder niet mogelijk om een Telfortmedewerker te spreken te krijgen, een contactformulier in te sturen of een bericht te zenden naar Telfort.
Mijn vraag is hoe ik toegang kan krijgen tot mijn account, en of er een mogelijkheid bestaat om Telfort te bereiken.
Dank
icon
Beste antwoord door Natasja 3 april 2020, 12:57
Dag @Bart123456. Van harte welkom hier. Wat lastig dat het niet lukt om in te loggen in Mijn Telfort. Gaat het dan om Mijn Telfort Thuis? Daar hoef je namelijk niet een account voor aan te maken. Kun je mij in een privébericht de gebruikersnaam sturen waar je nu mee inlogt? Dan kan ik checken of je de juiste gebruikersnaam gebruikt. Je kunt vervolgens je Mijn Telfort wachtwoord wijzigen. Wil je verder je postcode/huisnummer, 06-nummer, e-mailadres en de naam van de contracthouder toevoegen aan je profiel?
Bekijk reactie