Sticky

[Tips van Telfort] Inloggen op Mijn Telfort


Reputatie 8
Badge +2
Laatste update 6 december 2018

Lukt het niet om in te loggen of ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Ga dan naar de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina en stel hier een nieuw wachtwoord in. Kom je er op deze pagina niet uit, volg dan de onderstaande vier tips.

De vier belangrijkste tips


1. Vind je gebruikersnaam terug of maak een nieuwe gebruikersnaam aan
Als je een nieuwe Alles-in-1 of Internet klant bent, maak je zelf je Mijn Telfort account aan op basis van je klantnummer. Je kunt je klantnummer vinden in de eerste mail die je van Telfort hebt gekregen met je productgegevens. We zetten het ook bij al je afschrijvingen van Telfort. Kijk in je bank app of op je rekeningafschrift.
Je gebruikersnaam voor Telfort Thuis staat ook in de e-mail die je elke maand krijgt wanneer je factuur klaar staat in Mijn Telfort. Het onderwerp van die e-mail is 'Uw Telfort factuur staat klaar'. Je krijgt de factuur van noreply@telfort.nl.

Mogelijke gebruikersnamen:
  • naam@telfort.nl
  • twee letters en 5 of 6 cijfers (xx123456)
  • twee letters en 10 cijfers (xx1000123456)
Voor Telfort Mobiel is je gebruikersnaam je mobiele telefoonnummer.

2. Zoek op de juiste plek naar de activatielink
Let op: als je op de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina niet de juiste gebruikersnaam invult, zie je in beeld dat er een e-mail wordt verstuurd naar een e-mailadres dat je niet herkent.
Vul je wel de juiste gebruikersnaam in, dan ontvang je een activatielink om je wachtwoord te resetten. Dat is hetzelfde e-mailadres als het e-mailadres waarop je je facturen ontvangt. In sommige gevallen komt de activatielink niet door je spamfilter, dus controleer dit. Open alleen de e-mail die je zojuist hebt aangevraagd en vertrouwt en herstel de e-mail zodat hij weer in je inbox staat. Oude links werken niet en de link in de e-mail werkt alleen als hij in je inbox staat. Lees hoe je spam terugzet bij Gmail en Outlook.

3. Probeer een Windows-computer
Gebruik het liefst een computer met Windows en gebruik een browser als Edge, Internet Explorer of Google Chrome om je wachtwoord te resetten.

4. Probeer alleen wachtwoorden die voldoen aan de eisen
Gebruik niet je 06-nummer als wachtwoord, gebruik niet het vorige wachtwoord. Ook het wachtwoord dat je nu gebruikt, wordt niet geaccepteerd.

Je wachtwoord moet bevatten:
8 tot 15 tekens
1 hoofdletter
2 cijfers
1 speciaal teken
________________

Na de bovenstaande tips ...


Heb je alles hierboven geprobeerd maar heeft het niet gebaat, dan helpen we je graag verder op het forum. Plaats hieronder een reactie en geef antwoord op de onderstaande vragen:
  • Log je in op Mijn Telfort Thuis of Mobiel? Als je inlogt op mobiel, kun je alleen inloggen als je simkaart niet (tijdelijk) geblokkeerd is.
  • Heb je alle tips al geprobeerd en waar loop je vast?
  • Wat is je klantnummer? Je vindt dit nummer in de bevestigingsmail van je abonnement. Vul het in in je forumprofiel.

Zonder volledige informatie kunnen we je helaas niet verder helpen.

294 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Verkeersles,

Dit heeft te maken met de ondersteuning van de achterliggende systemen. De verwachting is dat dit mettertijd wordt verholpen je wel 'gewoon' ingewikkeldere wachtwoorden kunt gebruiken.

@Krista,

Heb je al geprobeerd het wachtwoord te wijzigen naar een wachtwoord zoals in het screenshot van Verkeersles wordt aangegeven? Het zou dan wel moeten werken.
Reputatie 1
Hier precies het Zelfde probleem kom er al een dikke week niet meer in wachtwoord geprobeerd te wijzigen nog niks
Reputatie 1
Badge +1
Beste Jurgen,
Bedankt voor je bericht.
Ik heb inderdaad een PB gestuurd met antwoord op de gevraagde gegevens.
Frustratie? Ja beetje wel, ik wacht af.
Pieter
Reputatie 1
Goedenmiddag
Ik probeer ook in teloggen op mijn telfort THUIS, maar lukt niet
wachtherstel gedaan maar heeft geen effekt
Zit op een win 7 prof systeem met opera als browser
Ook met internet explorer geprobeerd >> zelfde effect
Zoujuist geprobeerd dus 22.07 op 25-01-2017
en gisteravond om 23.00 en later dus op 24-01-2017
Reputatie 1
Badge
Hoi Jurgen, het is gelukt!
Bedankt


Beste JGS,

Dank voor je melding. Omdat je je klantnummer hebt ingevuld op je forumprofiel, kan ik de onderstaande gegevens aan je doorgeven.

Jouw gebruikersnaam die je invult op de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina: j****l@telfort.nl
Het e-mailadres waarop je de activatielink zou moeten ontvangen: j****l@tiscali.nl
Ik heb beide gegevens gedeeltelijk onzichtbaar gelaten, aangezien dit een openbaar forum is :)
Kun je aangeven of het met deze gegevens lukt om je wachtwoord opnieuw in te stellen?

@Harmen12, @Varybella, @ernie1234, @RamonDePemon, @Kattootje, @lmrieken806, @daniellebent: willen jullie ook je klantnummer aangeven in jullie forumprofiel? Dan kunnen we nagaan of jullie de juiste gebruikersnaam gebruiken en welk e-mailadres bij ons bekend is. Je klantnummer vind je op je factuur.
Reputatie 8
Badge +2
@Mathijs73,

Hoewel het natuurlijk vreemd is dat je geen mail krijgt met een mogelijkheid om 'n nieuw wachtwoord aan te maken, zou dit wel moeten werken eigenlijk. Je mag altijd @telfort.nl gebruiken bij het inloggen. De gebruikersnaam beginnend met 'adsl', mag je in kleine letters intikken. Kun je hiermee uit de voeten? Mocht het alsnog niet werken, laat het dan weten, dan ik er achteraan voor je. Het activatiemailtje komt in jouw geval binnen op een tiscali.nl -emailadres. Dit adres hangt onder een andere mailbox, voor de duidelijkheid.

@sj.bootsma,

Niet handig! Stuur je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht, dan ga ik ermee aan de slag.

@Joost_,

Dat is niet tof! Kun je aangeven wat er gebeurt als je een nieuw wachtwoord per sms laat sturen naar het 06-nummer? Kun je er dan wel mee inloggen? Mocht dit ook niet werken, laat het dan weten. Ik zal dan ook voor jou acties uitzetten.

Zie uit naar de reacties.
Reputatie 1
Tip
Als je je klantnummer toevoegt aan je forumprofiel, kunnen we je klantinformatie opzoeken en eventueel contact met je opnemen. --> Had ik al gedaan. 🙂 Geef ook altijd aan of je probeert in te loggen in Telfort Thuis of Mobiel. --> Telfort Thuis.
Reputatie 1
Probleem is reeds opgelost. Ik vond in een oude mail (eerste contract in 2010) nog een wachtwoord terug.
Inloggen is inmiddels gelukt.
Vreemd dat leestekens in het wachtwoord niet zijn toegestaan. Zou wachtwoorden veiliger maken!
Ik ben het inmiddels wel zat. Ik kan al weken mijn abonnement verlengen maar ik kom nergens in. Ook niet na de tips. Wanneer gaat dit worden opgelost?
Nee want ik weet mijn wachtwoord niet meer. Dus als ik een wachtwoord opvraag dan zegt hij dat het geen goede is.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Krista,

Dat is helemaal waar. Stuur me je postcode en huisnummer in 'n apart bericht, ik stuur je dan een nieuw wachtwoord toe waarmee je wél kunt inloggen.

Dank je wel.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Krista,

Ik heb je zojuist een wachtwoord per sms gestuurd. Wil je het nog eens proberen?
Ik kan ook niet inloggen met het opgevraagde wachtwoord..
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Pgoosen, RickPostema,

Dat schiet inderdaad niet op. Stuur je postcode en huisnummer naar mij in 'n bericht, dan ga stuur ik een nieuwe toe.

Bedankt!
Ik kan niet inloggen.
De wachtwoord-vergeten e-mail ontvang ik niet.
En de mogelijkheid om een sms te ontvangen krijg ik niet.
Ik ben al weken aan het stoeien hiermee. Maar nu ik een e-mail krijg met de mededeling dat ik Vast bellen heb aangezet, wat niet het geval is, wil ik z.s.m. erin kunnen om het na te kijken.
Tot op heden was ik erg tevreden over Telfort, maar dat is nu heel snel aan het afnemen.

Bedankt alvast voor een snelle oplossing!
Ik kan ook al een twee weken niet inloggen! Mijn nieuwe wachtwoord wordt steeds geweigerd zonder opgaaf van redenen. Het voldoet heus aan alle eisen, en dat geldt ook voor de nieuwe wachtwoorden die ik af en toe bedenk.
Ik moet echt wat zaken regelen bij 'mijn'telfort. Ik heb weerzin om de klantenservice te gaan bellen voor extra geld voor iets wat Telfort zelf moet oplossen.

Helaas kan ik kennelijk niet gewoon de klantenservice mailen zonder een twitter-account aan te maken! Bizar.
Yes! Het is bij mij eindelijk gelukt! Super fijn!
Nou kan ik niet meer inloggen. Heb hier nu net 2 dagen last van dus baal er wel van.
Nieuw wachtwoord helpt ook niet.
Ik ben er nu ook al 2 uur mee bezig. Kom op Telfort, dit is niet normaal!
sinds de vernieuwing van mijn telfort wacht ik al op een activatielink om mijn wachtwoord te wijzigen.
heb het net maar weer eens geprobeerd, maar krijg geen link toegestuurd.....
wat een ellende...
Reputatie 1
bij mij lukt ook nog steeds niet. heb net weer een nieuw wachtwoord ingesteld en staat er u kunt nu inloggen. doe ik dat zegt die weer mislukt.
wordt er ook gestoord van.
En ze hebben blijkbaar ook geen baat bij vrolijke klanten..aangezien op dit topic al 3 dagen niet meer gereageerd wordt door telfort....
Badge
Via Twitter van Telfort geef ik aan geen mail te krijgen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen en de code via sms ook niet te ontvangen, door hun wordt ik naar deze pagina gestuurd om de stappen te volgen. Jammer dat dat dan precies de stappen zijn waarbij ik aangeef problemen te hebben. Iemand hier van Telfort die wél een oplossing heeft?
Badge +13
Aan Jenefhur, Margriet83, debbiekrispijn, TessaScholten:

Kun je aangeven wat er precies gebeurt wanneer je de bovenstaande stappen doorloopt, dus wachtwoord resetten via de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina?
- Wat is de aanleiding van je wachtwoordreset? Gebruikte je al een tijdelijk wachtwoord of is het de eerste keer dat je probeert in te loggen?
- Probeer je in te loggen op Thuis of op Mobiel?
- Op welke tijdstippen heb je geprobeerd om in te loggen? We lezen graag exacte tijdstippen.
- Ontvang je geen activatielink per mail? Ontvang je geen sms-code? Heb je beide geprobeerd?
- Wat zie je in beeld? Staat er een foutmelding?
- Heb je het proces doorlopen in verschillende systemen? Dus: iPhone, PC, Internet Explorer en Chrome?

Reageer