Sticky

[Tips van Telfort] Inloggen op Mijn Telfort

• 26 oktober 2016
  • 298 reacties
  • 28332 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +2
Laatste update 6 december 2018

Lukt het niet om in te loggen of ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Ga dan naar de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina en stel hier een nieuw wachtwoord in. Kom je er op deze pagina niet uit, volg dan de onderstaande vier tips.

De vier belangrijkste tips

1. Vind je gebruikersnaam terug of maak een nieuwe gebruikersnaam aan
Als je een nieuwe Alles-in-1 of Internet klant bent, maak je zelf je Mijn Telfort account aan op basis van je klantnummer. Je kunt je klantnummer vinden in de eerste mail die je van Telfort hebt gekregen met je productgegevens. We zetten het ook bij al je afschrijvingen van Telfort. Kijk in je bank app of op je rekeningafschrift.
Je gebruikersnaam voor Telfort Thuis staat ook in de e-mail die je elke maand krijgt wanneer je factuur klaar staat in Mijn Telfort. Het onderwerp van die e-mail is 'Uw Telfort factuur staat klaar'. Je krijgt de factuur van noreply@telfort.nl.

Mogelijke gebruikersnamen:
  • naam@telfort.nl
  • twee letters en 5 of 6 cijfers (xx123456)
  • twee letters en 10 cijfers (xx1000123456)
Voor Telfort Mobiel is je gebruikersnaam je mobiele telefoonnummer.

2. Zoek op de juiste plek naar de activatielink
Let op: als je op de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina niet de juiste gebruikersnaam invult, zie je in beeld dat er een e-mail wordt verstuurd naar een e-mailadres dat je niet herkent.
Vul je wel de juiste gebruikersnaam in, dan ontvang je een activatielink om je wachtwoord te resetten. Dat is hetzelfde e-mailadres als het e-mailadres waarop je je facturen ontvangt. In sommige gevallen komt de activatielink niet door je spamfilter, dus controleer dit. Open alleen de e-mail die je zojuist hebt aangevraagd en vertrouwt en herstel de e-mail zodat hij weer in je inbox staat. Oude links werken niet en de link in de e-mail werkt alleen als hij in je inbox staat. Lees hoe je spam terugzet bij Gmail en Outlook.

3. Probeer een Windows-computer
Gebruik het liefst een computer met Windows en gebruik een browser als Edge, Internet Explorer of Google Chrome om je wachtwoord te resetten.

4. Probeer alleen wachtwoorden die voldoen aan de eisen
Gebruik niet je 06-nummer als wachtwoord, gebruik niet het vorige wachtwoord. Ook het wachtwoord dat je nu gebruikt, wordt niet geaccepteerd.

Je wachtwoord moet bevatten:
8 tot 15 tekens
1 hoofdletter
2 cijfers
1 speciaal teken

Na de bovenstaande tips ...

Heb je alles hierboven geprobeerd maar heeft het niet gebaat, dan helpen we je graag verder op het forum. Plaats hieronder een reactie en geef antwoord op de onderstaande vragen:
  • Log je in op Mijn Telfort Thuis of Mobiel? Als je inlogt op mobiel, kun je alleen inloggen als je simkaart niet (tijdelijk) geblokkeerd is.
  • Heb je alle tips al geprobeerd en waar loop je vast?
  • Wat is je klantnummer? Je vindt dit nummer in de bevestigingsmail van je abonnement. Vul het in in je forumprofiel.

Zonder volledige informatie kunnen we je helaas niet verder helpen.

298 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Verkeersles,

Dit heeft te maken met de ondersteuning van de achterliggende systemen. De verwachting is dat dit mettertijd wordt verholpen je wel 'gewoon' ingewikkeldere wachtwoorden kunt gebruiken.

@Krista,

Heb je al geprobeerd het wachtwoord te wijzigen naar een wachtwoord zoals in het screenshot van Verkeersles wordt aangegeven? Het zou dan wel moeten werken.
Reputatie 8
Badge +2
@Mathijs73,

Hoewel het natuurlijk vreemd is dat je geen mail krijgt met een mogelijkheid om 'n nieuw wachtwoord aan te maken, zou dit wel moeten werken eigenlijk. Je mag altijd @telfort.nl gebruiken bij het inloggen. De gebruikersnaam beginnend met 'adsl', mag je in kleine letters intikken. Kun je hiermee uit de voeten? Mocht het alsnog niet werken, laat het dan weten, dan ik er achteraan voor je. Het activatiemailtje komt in jouw geval binnen op een tiscali.nl -emailadres. Dit adres hangt onder een andere mailbox, voor de duidelijkheid.

@sj.bootsma,

Niet handig! Stuur je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht, dan ga ik ermee aan de slag.

@Joost_,

Dat is niet tof! Kun je aangeven wat er gebeurt als je een nieuw wachtwoord per sms laat sturen naar het 06-nummer? Kun je er dan wel mee inloggen? Mocht dit ook niet werken, laat het dan weten. Ik zal dan ook voor jou acties uitzetten.

Zie uit naar de reacties.
Reputatie 1
Probleem is reeds opgelost. Ik vond in een oude mail (eerste contract in 2010) nog een wachtwoord terug.
Inloggen is inmiddels gelukt.
Reputatie 1
Badge +1
Beste Jurgen,
Bedankt voor je bericht.
Ik heb inderdaad een PB gestuurd met antwoord op de gevraagde gegevens.
Frustratie? Ja beetje wel, ik wacht af.
Pieter
Reputatie 1
Goedenmiddag
Ik probeer ook in teloggen op mijn telfort THUIS, maar lukt niet
wachtherstel gedaan maar heeft geen effekt
Zit op een win 7 prof systeem met opera als browser
Ook met internet explorer geprobeerd >> zelfde effect
Zoujuist geprobeerd dus 22.07 op 25-01-2017
en gisteravond om 23.00 en later dus op 24-01-2017
Reputatie 1
Hier precies het Zelfde probleem kom er al een dikke week niet meer in wachtwoord geprobeerd te wijzigen nog niks
Reputatie 1
Tip
Als je je klantnummer toevoegt aan je forumprofiel, kunnen we je klantinformatie opzoeken en eventueel contact met je opnemen. --> Had ik al gedaan. 🙂 Geef ook altijd aan of je probeert in te loggen in Telfort Thuis of Mobiel. --> Telfort Thuis.
Reputatie 1
Badge
Hoi Jurgen, het is gelukt!
Bedankt

Beste JGS,

Dank voor je melding. Omdat je je klantnummer hebt ingevuld op je forumprofiel, kan ik de onderstaande gegevens aan je doorgeven.

Jouw gebruikersnaam die je invult op de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina: j****l@telfort.nl
Het e-mailadres waarop je de activatielink zou moeten ontvangen: j****l@tiscali.nl
Ik heb beide gegevens gedeeltelijk onzichtbaar gelaten, aangezien dit een openbaar forum is :)
Kun je aangeven of het met deze gegevens lukt om je wachtwoord opnieuw in te stellen?

@Harmen12, @Varybella, @ernie1234, @RamonDePemon, @Kattootje, @lmrieken806, @daniellebent: willen jullie ook je klantnummer aangeven in jullie forumprofiel? Dan kunnen we nagaan of jullie de juiste gebruikersnaam gebruiken en welk e-mailadres bij ons bekend is. Je klantnummer vind je op je factuur.
@JudithvdS, dat ziet er uit als een heftige foutmelding :S. Ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden. Namelijk de toevoeging van je huisnummer was niet goed opgeslagen. Kan je het nogmaals proberen?

Het werkt weer, bedankt!!
@erikf29
Ik heb gezien dat webcare je gebruikersnaam kan achterhalen als je je klantnummer invult in je forumprofiel. Op basis daarvan kun je zelf weer je wachtwoord resetten.

Ironisch genoeg heb ik nooit een brief of email ontvangen met een klantnummer. Ik heb hier een brief van 2014 voor mij liggen, evenals email van 2014, echter daarin staat alleen mijn bestelling met mijn persoonlijke gegevens. Geen klantnummer, geen wachtwoord/gebruikersnaam en geen pincode. :/
Ook ontvang ik geen facturen per email. Ik vermoed dat er in de administratie ergens iets fout staat, want het is eigenlijk vreemd wanneer ik maandelijks facturen moet ontvangen. Staat het klantnummer niet ook bij de betaling per automatische incasso ergens?
Hoi hoi,

Ik heb een nieuwe tv ontvanger ontvangen (waarvoor dank) maar om die te installeren moet ik mijn abonnementsnr en pincode invullen. Maar ik kan niet inloggen op mijn telfort thuis want weet dat wachtwoord niet meer (heb nooit samengevoegd en dat lukt nu dus ook niet meer). Nieuwe aangevraagd, echter ontvang ik geen mail van jullie dus ik kan nu niks. Kunnen jullie me helpen aub?
Hallo Jurgen, ik heb zojuist (13.55 uur) het wachtwoord opnieuw aangevraagd. Per mail. Deze komt wel over maar ik kom er nog niet in.
Reputatie 8
Badge +16
@Plujuna,

Ik ontvang graag ter verificatie je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst help ik je dan aan je wachtwoord.
sinds de vernieuwing van mijn telfort wacht ik al op een activatielink om mijn wachtwoord te wijzigen.
heb het net maar weer eens geprobeerd, maar krijg geen link toegestuurd.....
wat een ellende...
Als ik wil inloggen op mijntelfort internet, tv en telefonie dan vraagt hij mij steeds om te koppelen met gsm telfort.
Ik doe dat steeds.
Maar als ik dan wil kijken in mijn gegevens van mijn telfort internet,tv en telefonie dan lukt dat niet .
van de gsm kan ik alles zien .
vindt dat best vervelend.
Is hier een oplossing voor??

bedankt
Badge
Aanvulling. Nog een keer goed je berichtje gelezen en de gebruikersnaam blijkt een heel andere te zijn als in de brief staat.
Wij hebben nu een nieuw contract en deze gebruikersnaam blijkt nog op het oude te staan. Heel vreemd en niet verwacht.
Reputatie 8
Badge +2
@ayeu,
Vervelend dat het inloggen zo stroef verloopt. De activatielink op het wachtwoord te resetten wordt in jouw geval naar een live.nl adres gestuurd. Heb je dit al eens nagekeken? Mocht dit ook niet goed gaan, trek dan even aan de bel. Ik kijk dan verder voor je.

@erikf29,
Dank voor het signaal! Het wachtwoord voor Mijn Telfort wordt in jouw geval het telfort.nl adres gestuurd. Daar schiet je dus niet zoveel mee op. Ik heb, nadat ik je gegevens heb gedubbelcheckt, het e-mailadres veranderd naar het adres dat je noemt in het privébericht. Wil je nog eens proberen om de activatielink te laten sturen? Het zou nu wel goed moeten gaan.
Badge
Opgelost
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de toelichting Armand! Fijn dat het dan toch nog is gelukt.
Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zien wij jou gewoon graag terug op het forum. 😃
het lukt me niet om in te loggen op mijn Telfort, ook niet na een nw wachtwoord dat ik ontvangen heb.
Wat te doen?
@erikf29,
Dank voor het signaal! Het wachtwoord voor Mijn Telfort wordt in jouw geval het telfort.nl adres gestuurd. Daar schiet je dus niet zoveel mee op. Ik heb, nadat ik je gegevens heb gedubbelcheckt, het e-mailadres veranderd naar het adres dat je noemt in het privébericht. Wil je nog eens proberen om de activatielink te laten sturen? Het zou nu wel goed moeten gaan.

Allereerst dank voor de wijziging, dat is sowieso fijn!
Het lastige hierbij is wel dat het nog steeds gissen naar mijn gebruikersnaam is. Ik weet namelijk niet meer wat dat telfort email adres uberhaupt was (ik dacht slechts een deel van mijn naam met een nummer, maar heb echt geen flauw idee meer). Kortom, dit betekent dat ik zonder gebruikersnaam ook niet echt die activatie link verzonden kan krijgen. Ik heb wel het een en ander geprobeerd in te voeren bij Wachtwoord vergeten, echter geeft het systeem aan altijd een activatie link te sturen, maar tot op heden niets ontvangen.
Werkt als gebruikers naam ook mijn telefoonnummer? Of klantnummer? Ik denk dat ik vanaf mijn afschrijving op mijn rekening wel een 10-cijferig klantnummer zie staan, echter dat is zonder die 2 letters. Overige gebruikersnamen zijn mij helaas onbekend (wellicht ook ooit verzonden naar mijn telfort email?).
Ik kan ook weer inloggen! 😃👍
Reputatie 8
Badge +2
@Marian030,

Dat is niet de bedoeling! Wil je in een privébericht aangeven op welk e-mailadres je de mail verwacht met de activatie link? Ik zal hem dan voor je verifiëren. 🙂 Hoor graag van je.
Reputatie 4
Badge +10
@Maartje Singendonk,

Hier kan ik je mee helpen! Als ik het goed begrijp lukt het niet om in Mijn Telfort in te loggen en kun je de inlogcodes voor iTV online niet vinden. Wat betreft Mijn Telfort, je kunt voor de zekerheid controleren of je de juiste gebruikersnaam hebt opgegeven. Je gebruikersnaam staat in de e-mail die je elke maand krijgt wanneer je factuur klaarstaat in Mijn Telfort. Het onderwerp van die e-mail is “Uw Telfort factuur staat klaar”. Je krijgt de factuur van noreply@telfort.nl. Vanaf 1 mei 2017 is de naam van de afzender 'Telfort Klantenservice'. Als je een nieuw wachtwoord hebt opgevraagd alleen je ontvangt niets, dan kun je het beste je spam/ongewenste mail controleren.

Op deze pagina vind je hoe de inlogcodes voor iTV online kunt vinden. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je mij in een apart bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, geboortedatum, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen. Hoor het graag van je:$
Beste moderator,

Omdat ik ga verhuizen en mijn Telfort-abonnement wil meenemen, zou ik graag inloggen op Mijn Telfort. Alleen ben ik daarvan zowel mijn gebruikersnaam als mijn wachtwoord vergeten. Ook is het reserve e-mailadres, waar jullie nieuwe inloggegevens naartoe sturen, opgeheven. En als klap op de vuurpijl heb ik gisteren de sleutels van het oude huis ingeleverd, waardoor ik niet meer bij mijn post kan.

Daarom mijn verzoek: zouden jullie de inloggegevens naar mijn tijdelijke verblijfadres of naar mijn nieuwe mailadres willen sturen? Bij voorbaat hartelijk dank!

Reageer