Sticky

[Tips van Telfort] Inloggen op Mijn Telfort

• 26 oktober 2016
  • 298 reacties
  • 28332 keer bekeken

Toon het eerste bericht

298 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Marie-Elise,

Bedankt voor je bericht. Met het tijdelijke wachtwoord dat ik je per post heb verstuurd, moet het wijzigen wél lukken. Wil je het daarmee nog eens proberen?

Dank je.
Hoi Marie-Elise,

Bedankt voor je bericht. Met het tijdelijke wachtwoord dat ik je per post heb verstuurd, moet het wijzigen wél lukken. Wil je het daarmee nog eens proberen?

Dank je.

Zou ik ook een wachtwoord per post opgestuurd kunnen krijgen? want wat ik ook doe, mijn account doet het echt niet
Hallo,

Ik probeer al 3 weken voor mijn moeder in Mijn Telfort te komen. Over afgelopen periode heb ik al meerdere keren een SMS-code aangevraagd (een mail met activatielink sturen kan niet omdat mijn moeder geen mailadres aan haar account heeft gekoppeld).

De SMS-code komt elke keer netjes aan, maar bij het wijzigen van het wachtwoord (ik kies elke keer aan ander wachtwoord waarbij alle vinkjes groen zijn, dus het wachtwoord voldoet aan de eisen) krijg ik de melding dat de SMS-code onjuist is of dat ik te vaak heb geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen en dat ik het de volgende dag opnieuw kan proberen.

Hoe nu verder?
Hallo

Nogmaals geprobeerd geen succes.
Wat gaan wij eraan doen telfort?

Zie bijlage weer een andere wachtwoord 10 letters waarvan 2 hoofdletters en 4 cijvers.
Hallo

Zie bijlage weer een andere wachtwoord 10 letters waarvan 2 hoofdletters en 4 cijvers.

Kan niet via telefoon een bijlage maken.
Geeft groenen vinkjes en hellaas geen wachtwoord maken .... null

Graag oplossing telfort.

Marco Kersten
Hallo,

Een aantal dagen geleden heb ik een bericht geplaatst in dit topic. Ik kreeg via de mail een melding dat daarop gereageerd is door een moderator. Nu zou ik graag lezen wat die reactie is, maar pagina 2 van dit topic laadt niet. Niet als ik op 2 druk, niet als ik op volgende druk, en niet als ik de link apart invoer (ik word meteen weer naar pagina 1 van dit topic geleid). Ik zou graag de reactie ontvangen. Verder niet zo van belang voor mijn specifieke vraag maar wel voor verbetering van jullie site: deze pagina herlaadt na een paar minuten als ik een bericht typ waardoor ik het bericht eerst ergens anders moet typen zodat hij niet verloren gaat. U kunt mij mailen op xelse@live.nl zodat ik in elk geval kan lezen wat mij nu te doen staat wat betreft MijnTelfort.

Met vriendelijke groet, Else

UPDATE: Door deze reactie te plaatsen kwam ik wél terecht op pagina 2. Ik kan dus nu de volgende stap opvolgen wat betreft MijnTelfort. Ik laat het bericht wel staan, omdat jullie misschien nog niet wisten van deze bug.

Hi Else, dank voor je inzet. We hebben je melding uitgezet bij de technici.

Beste Jurgen,

Ik heb tot op heden geen reactie op mijn privé bericht gehad. Jij hebt mij gevraagd om in een privé bericht mijn gegevens te sturen, dat heb ik gedaan. Ik zie staan dat ik binnen 3 werkdagen een reactie hoor te krijgen, maar we zijn inmiddels al bijna een maand verder en ik heb nog niks ontvangen. Wat nu?

Groet,

Else
Badge +13
Beste Jurgen,

Ik heb tot op heden geen reactie op mijn privé bericht gehad. Jij hebt mij gevraagd om in een privé bericht mijn gegevens te sturen, dat heb ik gedaan. Ik zie staan dat ik binnen 3 werkdagen een reactie hoor te krijgen, maar we zijn inmiddels al bijna een maand verder en ik heb nog niks ontvangen. Wat nu?

Groet,

Else

Excuses hiervoor. Een moderator neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.
Badge +13
In sommige gevallen (Mijn Telfort Mobiel) wordt er per sms een incorrecte activatielink verstuurd, waardoor het niet lukt om het wachtwoord te resetten. Dit probleem wordt op dit moment onderzocht. Zodra er meer informatie bekend is, plaatsen we een update in dit topic.

In andere gevallen (Mijn Telfort Thuis) wordt je na het wijzigen van je wachtwoord niet naar de juiste inlogpagina gestuurd. Hier wordt op dit moment aan gewerkt.

Excuses voor het ongemak.
Badge +13
Hallo

Kan niet via telefoon een bijlage maken.
Geeft groenen vinkjes en hellaas geen wachtwoord maken .... null

Graag oplossing telfort.

Marco Kersten

Hi Marco,

Kun je ons wat meer informatie geven over wat er gebeurt?
- Probeer je in te loggen op Thuis of op Mobiel?
- Heb je meerdere nieuwe wachtwoorden geprobeerd?
- Heb je het proces doorlopen in verschillende systemen? Dus: smartphone, PC, Internet Explorer en Chrome?
Hallo Jurgen,

Ik gebruik alleen voor mobiel. Had een nieuwe telefoon wist mijn wachtwoord niet, vandaar dat ik een reset of opnieuw aan maken.
Via de telefoon of op mijn laptop op verschillende manieren geprobeerd.
Ook niet zelfde wachtwoorden gebruikt steeds andere, maar naar de groene vinkjes .... etc.
Ik ben zeer handig en heb veel kennis in de pc tablet android.
Wel hele goede beveiliging bij telfort website.
Ik zal nu nog 1x proberen.

Gr.
Marco
Hallo Jurgen,

Kan nu een bijlage bij sturen dit krijg ik steeds.
Gr. Marco
Nog steeds niet en als je teveel probeerd krijg je dit weer een dag wachten.
Pffff hoop een betere oplossing.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Marco,

Jeetje, dat schiet inderdaad niet op. Mijn dank voor je gedane moeite en voor je geduld.

Stuur alsjeblieft je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart berichtje. Ik zorg er dan voor dat jouw specifieke geval wordt bekeken en ik hoop te kunnen verklaren waarom je deze voor mij nietszeggende foutmeldingen krijgt.

Sorry voor het ervaren ongemak.
Hallo...moet ik achteraan in de rij aansluiten? Of concluderen dat dit niet echt opgelost gaat worden? Ik heb het eindeloos geprobeerd via "wachtwoord vergeten" , zowel per e-mail als sms. Ik heb zelfs van een hele vriendelijke dame van de telefonische helpdesk toegezegd gekregen dat zij mij een nieuwe activatie link zou toesturen. Ook dit zonder succes. Het lijkt erop dat ondanks de inzet van de gewaardeerde medewerkers, het systeem gewoonweg niet in staat is fatsoenlijk te functioneren. Het komt jullie (Michael, Jurgen en Coen) vast ook wel de strot uit.

Is er nog hoop dat ik vandaag of morgen eindelijk weer kan inloggen op Mijn Telfort?

M.v.g.

Juriaan
Badge +13
Hi WAN,
Log je in op Telfort Mobiel of Telfort Thuis?

Heb je verschillende browsers geprobeerd?

Kun je je gebruikersnaam controleren? In veel gevallen eindigt je gebruikersnaam op @telfort.nl, bijvoorbeeld wan@telfort.nl.

Dank voor het hart onder de riem! Coen zit naast me en repareert kleine kinken in de kabel, waardoor als het goed is steeds meer klanten succesvol kunnen inloggen en wachtwoorden kunnen resetten.
Voor mij hetzelfde probleem als alle andere. Ik kan ook niet inloggen op telfort thuis.
Kan ik via een persoonlijk berichtje een nieuw wachtwoord krijgen?
Hi WAN,
Log je in op Telfort Mobiel of Telfort Thuis?

Heb je verschillende browsers geprobeerd?

Kun je je gebruikersnaam controleren? In veel gevallen eindigt je gebruikersnaam op @telfort.nl, bijvoorbeeld wan@telfort.nl.

Dank voor het hart onder de riem! Coen zit naast me en repareert kleine kinken in de kabel, waardoor als het goed is steeds meer klanten succesvol kunnen inloggen en wachtwoorden kunnen resetten.

Ik log in op "thuis". Heb het net met Chrome, Chromium en Opera geprobeerd. En mijn gebruikers naam klopt ook, Is idd gewoon mijn mail adres van telfort.

Wat het nou extra vervelend maakt. Ik betaal mijn eigen rekeningen niet, dat doet de GKB voor mij. Dat doen ze niet altijd goed, zo heb ik begrepen dat ik voor de zoveelste keer een betalingsachterstand heb waar onder een verhoging m.b.t. afsluitkosten van twee maand geleden. Nu heb ik weer zo'n blauw waarschuwingsscherm weggeklikt. De ellende is dus: 1. ik heb geen zicht op openstaande facturen. en 2. ik kan ze niet doorsturen aan de GKB zodat open staande bedragen betaald kunnen worden.

Ik ben bang dat ik morgen weer wordt afgesloten, dus het kan even duren voordat ik je reactie kan lezen.

M.v.g.

Juriaan
ik kan geen nieuw wachtwoord aanmaken, ondanks dat de iinvuleisen goed zijn.
knopje "volgende" blijft grijs.
Badge +13

Heb je tip 4 geprobeerd?
4. Probeer meerdere nieuwe wachtwoorden
Probeer alleen wachtwoorden die voldoen aan de eisen: alleen letters en cijfers
Badge +13
Heb je gegevens in Mijn Telfort niet urgent nodig? Neem dan de startpost in dit topic (nogmaals) door en voer alles uit dat hier staat. Het is helaas niet mogelijk om per privébericht een nieuw wachtwoord te ontvangen.

Heb je urgent gegevens nodig uit Mijn Telfort? Neem dan contact met ons op via een van de andere kanalen en vraag de collega om je e-mailadres aan te passen zodat je de activatiemail op het juiste adres kunt ontvangen. Of vraag direct de gegevens na waarnaar je op zoek bent.

Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +2
Hi WAN,

Zuur dat het maar niet wil werken. Stuur alsjeblieft je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart berichtje. Ik zorg er dan voor dat jouw specifieke geval wordt bekeken.
Ik net inloggen op mijn telfort. Maar opeens is mijn wachtwoord niet meer goed...vraag ik de code aan via sms om een nieuw wachtwoord aan te maken..geeft hij aan dat de code niet klopt..weer nieuwe code aangevraagd klopt weer niet geeft hij aan. En nu moet ik een uur wachten om.hetbwel te proberen
Het is er niet beter op geworden die vernieuwde site..Is er ook een telefoon nummer die ik gewoon kan bellen...Want achterin de rij sluiten schiet niet op dan is het probleem volgende maand nog niet opgelost

Heb je tip 4 geprobeerd?
4. Probeer meerdere nieuwe wachtwoorden
Probeer alleen wachtwoorden die voldoen aan de eisen: alleen letters en cijfers

uurtje gewacht en opnieuw geprobeerd met zelfde wachtwoord.
nu lukt het wel.

ik had 15 tekens voor wachtwoord.
Hallo!

Vandaag heb ik voor Telfort thuis opnieuw mijn wachtwoord aangevraagd omdat ik mijn oude niet meer wist of kon vinden. De mail is binnen maar bij het invullen van het nieuwe wachtwoord krijg ik de melding: Let op! Het is u niet gelukt uw wachtwoord te wijzigen. Probeer het later nog eens.

Echter is dit de hele dag zo gebleven. Ik heb de opties die hierin staan opgevolgd maar het is nog steeds niet gelukt. Ik heb het geprobeerd via internet Explorer, Google Chrome en Mozilla Firefox.

Doe ik iets verkeerd?

Ik hoop het te horen!
Met vriendelijke groet
Sanneke

Reageer