Sticky

[Tips van Telfort] Inloggen op Mijn Telfort

• 26 oktober 2016
  • 298 reacties
  • 28525 keer bekeken

Toon het eerste bericht

298 reacties

Als ik mijn wachtwoord wil wijzigen krijg ik een code opgestuurd. Wanneer ik deze intik krijg ik een foutmelding dat de code ongeldig is.. dit is zeer frustrerend..
Badge +13
Hallo,

Een aantal dagen geleden heb ik een bericht geplaatst in dit topic. Ik kreeg via de mail een melding dat daarop gereageerd is door een moderator. Nu zou ik graag lezen wat die reactie is, maar pagina 2 van dit topic laadt niet. Niet als ik op 2 druk, niet als ik op volgende druk, en niet als ik de link apart invoer (ik word meteen weer naar pagina 1 van dit topic geleid). Ik zou graag de reactie ontvangen. Verder niet zo van belang voor mijn specifieke vraag maar wel voor verbetering van jullie site: deze pagina herlaadt na een paar minuten als ik een bericht typ waardoor ik het bericht eerst ergens anders moet typen zodat hij niet verloren gaat. U kunt mij mailen op xelse@live.nl zodat ik in elk geval kan lezen wat mij nu te doen staat wat betreft MijnTelfort.

Met vriendelijke groet, Else

UPDATE: Door deze reactie te plaatsen kwam ik wél terecht op pagina 2. Ik kan dus nu de volgende stap opvolgen wat betreft MijnTelfort. Ik laat het bericht wel staan, omdat jullie misschien nog niet wisten van deze bug.

Hi Else, dank voor je inzet. We hebben je melding uitgezet bij de technici.
Hallo,

Na een paar dagen mijn nieuwe telefoon in gebruik kan ik ook niet meer mijn wachtwoord resetten.
Lees nu hier op de forum dat er een bug is na updaten zou graag een oplossing kunnen krijgen.

Mag,
Marco
Hallo,

Ik probeer in te loggen. Ik twijfel over m´n wachtwoord, zeker wanneer ik niet kan inlogge. Dus ik wil een nieuw wachtwoord aanvragen. Ik heb het inmiddels een aantal keer aangevraagd, maar ik krijg geen code via sms. Aangezien ik mijn telfort mail nooit gebruik, weet ik ook daar mijn wachtwoord niet meer van. Dus ik kan het ook niet via de mail regelen. Kunnen jullie mij helpen met het verkrijgen van een nieuw wachtwoord?

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge +4
Ik kan sinds vanochtend ineens niet meer inloggen, alles gecontroleerd maar resultaat is een draaiend wijzertje die enige minuten blijft staan en dan aangeeft "inloggen mislukt" Wat moet ik nu in mijn geval doen

Marcel
ik kan niet inloggen heb al nieuw wachtwoord ingesteld maar krijg steeds te zien inloggen mislukt

Laatste update: 2 december 2016

Onlangs is Mijn Telfort vernieuwd. Sinds de vernieuwde omgeving kun je mogelijk problemen ervaren met inloggen. Hieronder lees je hoe je je wachtwoord reset in drie stappen.

1. Ga naar de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina.

2. Vul je mobiele telefoonnummer in en klik op 'Volgende'.

3. Je kunt kiezen tussen de code ontvangen via sms of e-mail. Als je kiest voor sms, dan krijg je een sms-code toegestuurd.
Deze code is geen tijdelijk wachtwoord! Deze dient bij sms-code ingevuld te worden. Vervolgens kun je een nieuw wachtwoord kiezen. Als je kiest voor e-mail, dan krijg je een link met de mogelijkheid om direct je wachtwoord te herstellen.

Lukt dit niet, geef dan in dit topic een antwoord op deze vragen.

Lukt het niet om je wachtwoord te resetten? Lees hieronder tips.

A. Ontvang je geen activatielink per mail? Controleer of de mail in je spamfolder is beland.

B. Open de activatielink in Google Chrome of in Internet Explorer.

C. Log, nadat je je wachtwoord hebt gereset, niet direct opnieuw in. Sluit de browser, wacht een uur en ga daarna opnieuw naar de inlogpagina van Mijn Telfort en log in met je nieuwe wachtwoord. Reden: een wachtwoordblokkade kan inloggen voorkomen, zonder dat dit is af te lezen aan een foutmelding. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

A. Ontvang je geen activatielink per mail? Controleer of de mail in je spamfolder is beland.

C. Log, nadat je je wachtwoord hebt gereset, niet direct opnieuw in. Sluit de browser, wacht een uur en ga daarna opnieuw naar de inlogpagina van Mijn Telfort en log in met je nieuwe wachtwoord. Reden: een wachtwoordblokkade kan inloggen voorkomen, zonder dat dit is af te lezen aan een foutmelding. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

Heb dit geprobeerd met internet explore en google chrome op de pc waar windows 7 opstaat. Geef een nieuwe wachtwoord op geeft gelijk melding aan kom niet tot stap 2.
Wil mijn wachtwoord reseten dit komt door een nieuwe telefoon vandaar wachtoord vergeten.

Telfort ga hier iets mee doen geen praatjes meer zorg dat het werkt. ik wil via de app kunnen zien hoeveel mb en belminuten heb. En online alles in kunnen zien.

Mvg,
Marco
Ik kan sinds vanochtend ineens niet meer inloggen, alles gecontroleerd maar resultaat is een draaiend wijzertje die enige minuten blijft staan en dan aangeeft "inloggen mislukt" Wat moet ik nu in mijn geval doen

Marcel

Had ik gisteren ook. Aan het eind van de dag kon ik wel weer gewoon inloggen.
ik kan niet inloggen heb al nieuw wachtwoord ingesteld maar krijg steeds te zien inloggen mislukt

Laatste update: 2 december 2016

Onlangs is Mijn Telfort vernieuwd. Sinds de vernieuwde omgeving kun je mogelijk problemen ervaren met inloggen. Hieronder lees je hoe je je wachtwoord reset in drie stappen.

1. Ga naar de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina.

2. Vul je mobiele telefoonnummer in en klik op 'Volgende'.

3. Je kunt kiezen tussen de code ontvangen via sms of e-mail. Als je kiest voor sms, dan krijg je een sms-code toegestuurd.
Deze code is geen tijdelijk wachtwoord! Deze dient bij sms-code ingevuld te worden. Vervolgens kun je een nieuw wachtwoord kiezen. Als je kiest voor e-mail, dan krijg je een link met de mogelijkheid om direct je wachtwoord te herstellen.

Lukt dit niet, geef dan in dit topic een antwoord op deze vragen.

Ik kon gisteren ook niet inloggen. Aan het eind van de dag lukte het ineens wel weer gewoon.
Ik gebruik Mijn Telfort om de maandelijkse factuur van mijn e-mail abonnement te bekijken maar ik krijg op de nieuwe website de melding dat het inloggen is mislukt. Ik zie dat de regels voor wachtwoorden ook veranderd zijn. Mijn wachtwoord is 16 tekens lang met cijfers, letters en andere tekens, maar dat laatste mag nu niet meer. Zonder in te loggen kan ik echter het wachtwoord niet wijzigen. De functie om een nieuw wachtwoord in te stellen werkt helaas ook niet. Als ik kies voor een actievatielink via e-mail, krijg ik geen e-mail (ook niet in de spam folder) en bij de andere optie ontvang ik geen SMS bericht (ook niet na lang wachten). Wat nu?

- Wat is de aanleiding van je wachtwoordreset? Gebruikte je al een tijdelijk wachtwoord of is het de eerste keer dat je probeert in te loggen?
Inloggen met bestaand en voorheen werkend wachtwoord mislukt nu.
- Probeer je in te loggen op Thuis of op Mobiel?
Thuis (Mijn Internet, TV & Bellen)
- Op welke tijdstippen heb je geprobeerd om in te loggen? We lezen graag exacte tijdstippen.
Inloggen mislukt op 07-12-2016 om 14:01:30 en activatielink formulier voltooid op 14:02:02
- Ontvang je geen activatielink per mail? Ontvang je geen sms-code? Heb je beide geprobeerd?
Beide geprobeerd, beide niet ontvangen.
- Wat zie je in beeld? Staat er een foutmelding?
Bij het inloggen met het wachtwoord dat voorheen werkte: "Inloggen mislukt"
Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord: "Je ontvangt een actievatielink op het door jou opgegeven e-mailadres. Klik op de link in de e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen."
Maar die activatielink komt dus nooit aan.
- Heb je het proces doorlopen in verschillende systemen? Dus: smartphone, PC, Internet Explorer en Chrome?
Ik heb alleen Firefox, maar daarmee ging het inloggen voorheen prima.
Ik kan niet inloggen ook...ik geprobeerd alles, maar lukt voor mij niet...en wanneer maak ik een nieuwe wachtwoord, accepteren het systeem niet....
Ik probeer nu al aantal weken in te loggen op mijn telfort om mijn abonnement te verlengen, alleen wat ik ook doe ik kom er niet in ook niet na dit alles gelezen te hebben en de tips proberen toe te passen.
Badge +13
Lukt het niet om je wachtwoord te resetten? Lees hieronder tips (een update van de eerder gegeven tips).

[Edit: een nieuwe versie van deze tips zijn te vinden in de eerste post in dit topic]

B. De melding "U ontvangt een e-mail met activatielink" verschijnt op dit moment wanneer je een wachtwoordreset aanvraagt, ook als je je inlognaam of de laatste cijfers van je bankrekening verkeerd invult. Een foutje is snel gemaakt, dus controleer beide!

C. Open de activatielink in Google Chrome of in Internet Explorer.

D. Kies als nieuw wachtwoord een wachtwoord met alleen letters en cijfers en kies een wachtwoord dat je niet al eerder hebt gebruikt.

E. Log, nadat je je wachtwoord hebt gereset, niet direct opnieuw in. Sluit de browser, wacht een uur en ga daarna opnieuw naar de inlogpagina van Mijn Telfort en log in met je nieuwe wachtwoord. Reden: een wachtwoordblokkade kan inloggen voorkomen, zonder dat dit is af te lezen aan een foutmelding. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
dankjewel!
Alleen bij mij blijft die aangeven dat ik teveel pogingen heb gedaan om in te loggen en dat ik het over dag weer moet proberen (zegt die al 2 weken). En de keren dat ik mijn wachtwoord resette gaf die foutmelding en ging de site er erna uit, waardoor mijn wachtwoord niet gereset was en ik het erna ook niet opnieuw kon proberen
Bij mij blijft die aangeven dat ik teveel pogingen heb gedaan om in te loggen en dat ik het over dag weer moet proberen (zegt die al 2 weken). En de keren dat ik mijn wachtwoord resette gaf die foutmelding en ging de site er erna uit, waardoor mijn wachtwoord niet gereset was en ik het erna ook niet opnieuw kon proberen.

Dit gebeurt al geruime tijd. Hierdoor kan ik geen adreswijziging van mijn mobiele abonnement doorvoeren en heb ik problemen met combivoordeel, dat steeds geweigerd wordt. Graag een snelle oplossing.
Hi, ik ontvang zowel per email als per sms geen nieuwe code voor het wachtwoord.
Hallo ik doe precies wat jullie vragen wacht ook dik een uur kom er niet door.
Wordt hier nog aan gewerkt is nu dik 1 maand verandert ik wil kunnen in loggen om mij rekeningen in te zien en eventueel internet bundel aan te passen.

Mvg,
Marco Kersten
Hoi,
Ik ervaar hetzelfde probleem.
Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag en de code ontvang en invoer, plus een nieuw wachtwoord, geeft hij aan dat het wachtwoord niet aan alle eisen voldoet, terwijl dus wel alle vinkjes groen zijn.
Tevens geeft hij aan dat ik het te vaak heb geprobeerd en het over een uur nog een keer moet proberen.
Dit was 2 uur geleden al zo, na 2x proberen en nu dus zo na 1x.
Dan wil ik wel graag bellen, maar zelfs voor klanten kost het geld om met jullie service te bellen en mijn minuten zijn al op.
Thanks

En ik heb geen twitter.
Ik heb hetzelfde probleem....
Hallo,

Ik kan niet inloggen op mijn telfort thuis. Ik heb geprobeerd het wachtwoord te resetten maar dan krijg ik geen email of sms binnen (ook niet in de spam).

Wat moet ik doen?

Mvg Marie-Elise
Badge +13
Hoi,
Ik ervaar hetzelfde probleem.
Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag en de code ontvang en invoer, plus een nieuw wachtwoord, geeft hij aan dat het wachtwoord niet aan alle eisen voldoet, terwijl dus wel alle vinkjes groen zijn.
Tevens geeft hij aan dat ik het te vaak heb geprobeerd en het over een uur nog een keer moet proberen.
Dit was 2 uur geleden al zo, na 2x proberen en nu dus zo na 1x.
Dan wil ik wel graag bellen, maar zelfs voor klanten kost het geld om met jullie service te bellen en mijn minuten zijn al op.
Thanks

En ik heb geen twitter.

Waarschijnlijk heb je als nieuw wachtwoord je huidige wachtwoord ingevuld. Je wachtwoord voldoet dus wel aan de eisen, maar komt er niet door omdat je niet twee keer hetzelfde wachtwoord mag gebruiken.

Kun je nogmaals een wachtwoordreset doorvoeren met een ander wachtwoord?
Badge +13
Hallo,

Ik kan niet inloggen op mijn telfort thuis. Ik heb geprobeerd het wachtwoord te resetten maar dan krijg ik geen email of sms binnen (ook niet in de spam).

Wat moet ik doen?

Mvg Marie-Elise

De melding "U ontvangt een e-mail met activatielink" verschijnt op dit moment wanneer je een wachtwoordreset aanvraagt, ook als je je inlognaam of de laatste cijfers van je bankrekening verkeerd invult.

Het is erg belangrijk om je gebruikersnaam en de laatste cijfers van je bankrekening te dubbelchecken. Je gebruikersnaam vind je in de bevestigingsbrief van je abonnement.

Ben je je gebruikersnaam kwijt of lukt het alsnog niet? Stuur dan in een privébericht je naam, postcode en huisnummer, e-mailadres, het 06-nummer waarop je dagelijks bereikbaar bent en de laatste drie cijfers van je bankrekeningnummer.
Ik kom niet verder...
Ik kom niet verder...

Hallo Angelsy,

Is het voor Telfort Thuis of voor Telfort Mobiel? Op welke pagina kom je niet verder? Krijg je dan nog een melding te zien?
Telfort Mobiel... ik kan geen nieuwe wachtwoord krijgen..dit is het tweede week. Ik probeert alles, staat alles op groen, maar daarna krijg ik een foutmeldingen: Dit wachtwoord voldoet niet aan de wachtwoordeisen. Ik geprobeerd alle tips, ik krijg zelf geen email.

Reageer