Sticky

[Tips van Telfort] Inloggen op Mijn Telfort

• 26 oktober 2016
  • 298 reacties
  • 28332 keer bekeken

Toon het eerste bericht

298 reacties

@Jurgen-Telfort:
Ik kan niet inloggen met 2 accounts (2 abonnementen lopen bij jullie). Daarom wil ik het wachtwoord resetten.
Inloggen via Telfort mobiel v.a. een mac thuis
Verschillende keren in de avond zoals nu geprobeerd
Ontvangen geen code via SMS, wel via mail een link
Via link kom ik op de site waar ik een nieuw wachtwoord moet invullen en dit herhalen. Dit doe ik correct, maar de melding dat het niet gelukt is en ik het nogmaals moet proberen.

Graag actie!
heb deze stappen ook geprobeerd LUKT NIET moet me abbonement verlenge Maar als het zo door gaat ga ergens anders winkele denk duurt me wel beetje te lang ben al 2 weken zo bezig met resseten wacht woord
Badge
Ik heb vanmiddag 2 november 2016 gebeld en nieuw wachtwoord ontvangen.toch na 3 x ander wachtwoord lukt het mij niet om mijn factuur te bekijken met mijn Samsung Galaxy S 4 GT-19515 mijn Telfort Mobile. Ben 10 jaar klant en nooit lukt het om me in te loggen,terwijl op onthouden staat. Dit gaat nu de hele 10 jaar al zo en ben het zat. Verleden week abonnement weer verlengt met ingang van 30 december.gesproken met Peter klantenservice.vanmiddag met Kim .Ik hoop dat dit voor eens en altijd eens oplost kan worden en inloggen zoals dit hoort
Badge
Nog nooit inloggen mogelijk ik ben boos,ik heb hier boven een heel verhaal getypt,en nu nog opnieuw na duur telefoontje vanmiddag enkele nieuwe wachtwoorden, typt totaal verkeerde Samsung Galaxy S4 GT-19515 is de telefoon van mijn huidige abonnement.heb verlengd maar nieuw abonnement gaat pas 30 december in.dit heb ik verlengd nadat ik nogal vaak gebeld ben Door Telfort 10 jaar klant en steeds inlogproblemen ik wil dit nu opgost hebben.U kunt mij ook wel overzicht factuur sturen. En heb vorige week bij Peter klantenservice mijn g-mail doorgegeven.vanmiddag weer aan Kim Schuylenbergh klantenservice Telfort.eerst omdat ik geen bereik kon krijgen bij telfort duur KPN nummer gebeld tot maximum 40euro bellen.schandalig. Na aantal maal jullie gebeld te hebben op 0900-9596 meen ik.

Edit:
Privégegevens zijn verwijderd
Ik heb alle stappen doorlopen maar kan niet inloggen. Heb al met SMS en email geprobeerd, nieuw wachtwoord ingevoerd (met de juiste voorwaarden hiervoor) maar elke keer krijg ik de melding dat de combinatie niet goed is, en daarna dat ik teveel geprobeerd heb.
Het betreft een nieuw abonnement. Graag oplossing.
wie heeft er nog meer ervaring mee dat je niet kunt inloggen in je app? geeft aan dat ik geen internet verbinding heb wat niet zo is aangezien ik nu ook op internet zit
Ook op "Mijn Telfort" kan ik momenteel niet inloggen. Er zal vast hard aan gewerkt worden.
Ik kan niet inloggen op mijn Telfort.
Ik krijg steeds de melding dat mijn wachtwoord of inlognaam niet klopt, terwijl ik dit heb opgekregen door Telfort.
Wanneer ik wachtwoord vergeten gebruik word het naar een email-adres gestuurd die niet van mij is.
Ik heb al 2 keer gebeld met Telfort wat elke keer geld kost en ik schiet er niets mee op. Elke keer word het email adres aangepast maar dat blijkt dan toch niet te werken...
Goed begin met een nieuwe provider...
Ik krijg maar geen mail met een wachtwoord voor Mijn Telfort.
Graag even contact!
Badge +13
@Pieter52 @frans1982 @Annolos @IrmaA @ankie lier @janoniem @mprang @sreinerink
Kun je aangeven wat er precies gebeurt wanneer je de bovenstaande stappen doorloopt, dus wachtwoord resetten via de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina?
- Wat is de aanleiding van je wachtwoordreset? Gebruikte je al een tijdelijk wachtwoord of is het de eerste keer dat je probeert in te loggen?
- Probeer je in te loggen op Thuis of op Mobiel?
- Op welke tijdstippen heb je geprobeerd om in te loggen? We lezen graag exacte tijdstippen.
- Ontvang je geen activatielink per mail? Ontvang je geen sms-code? Heb je beide geprobeerd?
- Wat zie je in beeld? Staat er een foutmelding?
- Heb je het proces doorlopen in verschillende systemen? Dus: smartphone, PC, Internet Explorer en Chrome?

Zonder antwoorden op deze vragen is het onmogelijk om te analyseren waar het probleem ontstaat ...

Heb je al deze informatie met ons gedeeld, stuur dan je naam, postcode plus huisnummer, e-mailadres en gebruikersnaam, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN in een privébericht.
Reputatie 1
Badge +1
- Wat is de aanleiding van je wachtwoordreset? Gebruikte je al een tijdelijk wachtwoord of is het de eerste keer dat je probeert in te loggen?
Ik ben al 4 jaar Telfort alles in een glasvezelklant. En ik ben 2 dagen mobiele gebruiker.
Beide.
- Op welke tijdstippen heb je geprobeerd om in te loggen? We lezen graag exacte tijdstippen.
Exacte tijdstippen heb ik niet bijgehouden. Maar gedurende vandaag 23/11/2016 de hele dag door in de middag.
- Ontvang je geen activatielink per mail? Ontvang je geen sms-code? Heb je beide geprobeerd?
Ik ontvang activatielinks per mail. Ik ontvang SMS codes. En heb dat beiden geprobeerd.
Er staat dat het wachtwoord fout is. En dan dat ik een uur niet kan inloggen, En zo de hele dag door.
- Heb je het proces doorlopen in verschillende systemen? Dus: iPhone, PC, Internet Explorer en Chrome?
Ja op Iphone, PC, Internet Explorere en op Chrome.

Ik heb dus twee Telfort contracten:
1 Glasvezel alles in een.
2 Mobiel GSM

Ik ben het best wel zat nu. De beveiliging is niet goed geregeld, het staat te strak afgesteld als het gaat om suspended time. Dus voor mij betekent dit dat de beveiliging schort op een aantal punten waardoor de simpele suspended time als beveiliging wordt opgenomen.
Het levert irritatie op tot en met. Ik moet ook met mijn werk door. Daarnaast moet ik op een forum allerlei vragen beantwoorden. Ik moet vanalles van jullie, terwijl ik juist mijn wachtwoord wil resetten.
Badge +13
Hi Pieter, je frustratie is begrijpelijk! Het antwoord op deze vragen helpt ons wel degelijk om op te sporen waar het probleem ontstaat. Heb je ons ook een privébericht gestuurd met je persoonlijke gegevens? Dat wil zeggen: je naam, postcode plus huisnummer, e-mailadres en gebruikersnaam, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN.

Weer zo'n lange lijst vragen om antwoord op te geven! Hierna geen vragen meer, dat beloof ik 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Beste Jurgen,
Bedankt voor je bericht.
Ik heb inderdaad een PB gestuurd met antwoord op de gevraagde gegevens.
Frustratie? Ja beetje wel, ik wacht af.
Pieter
Ik kan hier ook niet inloggen. Gisteren een pb gestuurd met gegevens maar nog geen antwoord.. Heb de stappen doorlopen maar helpt niet..
Gebruikt
Android - Opera - Chrome
Windows 10 IE..
Hierbij mijn antwoorden, die ik ook al samen met mijn gegevens in een PB had gezet

> eerste keer inloggen
> Mobiel
25-11-2016 22:30
22-11-2016 13:20
21-11-2016 19:30
20-11-2016 13:10
19-11-2016 11:40
> beide geprobeerd
> Het is helaas niet gelukt je wachtwoord te wijzigen. null
- Heb je het proces doorlopen in verschillende systemen? Dus: smartphone, PC, Internet Explorer en Chrome?
> PC, Internet Explorer en Chrome

Graag het probleem oplossen in plaats van iedereen aan het lijntje te houden
Dit is zo ongelofelijk slecht. Elke keer dat ik naar een ander apparaat ga moet ik weer door deze hele ellende want ik vergeet elke keer mijn wachtwoord door de idiote wachtwoord eisen. En alsof dat al niet onnodig frustrerend genoeg is kan ik ook nog eens niet gewoon mijn wachtwoord aanvragen. Want de sms code werkt niet op mijn Telfort maar wel op de app. Ongelofelijk, het is niet alsof er op alle websites in de wereld wel een werkend systeem is. Ontsla de mensen verantwoordelijk voor deze mislukking en koop iets bij een bedrijf dat werkt
Nog een gratis top tip: als je een sms code verstuurd van willekeurige cijfers en letters stuur hem dan niet midden in een heel tekst bericht maar apart zodat mensen hem kunnen kopiëren en plakken
Hallo,

Ik heb net een nieuw abonnement en wil via mijn telfort nummerbehoud inschakelen. Maar dat lukt niet.
Ik heb nog geen wachtwoord ontvangen en kan er ook geen 1 aanmaken. Wat doe ik fout?
Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

Groet, Marcel
Beste Jurgen en andere medewerkers,
Mij lukt het ook keer op keer niet om in te loggen op mijntelfort.

Ik heb in de afgelopen maanden meerdere keren geprobeerd in te loggen, en het lukt nooit. Nu probeerde ik het weer, en heb ik een nieuw wachtwoord gemaakt, en lukt het nog steeds niet.

Ik zie op dit moment geen verschil, er is alleen 'mijn telfort' op de homepage. Eerder probeerde ik het bij Mobiel, omdat het over een mobiele telefoon gaat.
Vandaag 22:20, 22:21, 22:28 etc.
Ik ontvang een activatielink per mail, waarna er staat dat mijn nieuwe wachtwoord ingesteld is. Toch werkt het niet.
"Inloggen mislukt", een rood schermpje binnen het kader met een wit kruis erin.
- Heb je het proces doorlopen in verschillende systemen? Dus: iPhone, PC, Internet Explorer en Chrome?
Ja. Heeft allen geen effect.

Ik hoop zsm weer in te kunnen loggen, aangezien ik wil weten of ik nog wel MB heb. Op normaal mobiel netwerk werkt internet niet, alleen als ik 3G aanzet en dan gaat mijn telefoon heel snel leeg. Ik snap niet waarom dat ineens zo is.

Alvast bedankt,'

Met vriendelijke groet,

Else
Badge +13
Hierbij mijn antwoorden, die ik ook al samen met mijn gegevens in een PB had gezet

> eerste keer inloggen
> Mobiel
25-11-2016 22:30
22-11-2016 13:20
21-11-2016 19:30
20-11-2016 13:10
19-11-2016 11:40
> beide geprobeerd
> Het is helaas niet gelukt je wachtwoord te wijzigen. null
> PC, Internet Explorer en Chrome

Graag het probleem oplossen in plaats van iedereen aan het lijntje te houden

Hi IrmaA, dank voor deze gegevens en je privéberichten. Ik heb een melding voor je aangemaakt richting de technici.
Zodra ik meer weet, laat ik van me horen.
Badge +13
EWTilman, dank voor alle informatie. Dit is erg nuttige info om het probleem te verhelpen. Kun je ons een privébericht gestuurd met je persoonlijke gegevens? Dat wil zeggen: je naam, postcode plus huisnummer, e-mailadres en gebruikersnaam, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN.

Ssjaak, nogeenaccount, Marsje40, willen jullie ook antwoord geven op alle vragen en ons een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens? Dat wil zeggen: je naam, postcode plus huisnummer, e-mailadres en gebruikersnaam, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN.
Ik heb mijn abonnement veranderd en kan ik niet meer inloggen in mijn telfort. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik geen eens een mail van Telfort.

Het is al meerdere keren fout gegaan met de aanvraag van digitaal naar Glasvezel en heb 100mb aangevraagd heb een abonnement gekregen van 50mb en nu wil ik checken in mijn telfort of het goed staat maar helaas kom er niet meer in.

Kan wel gaan bellen maar dan moet ik weer lang in de wacht en kost mij ook geld.

Waarom werkt het niet.
Groetjes Michel
Badge +13
Ik heb mijn abonnement veranderd en kan ik niet meer inloggen in mijn telfort. Als ik een nieuw wachtwoord aanvraag krijg ik geen eens een mail van Telfort.

Het is al meerdere keren fout gegaan met de aanvraag van digitaal naar Glasvezel en heb 100mb aangevraagd heb een abonnement gekregen van 50mb en nu wil ik checken in mijn telfort of het goed staat maar helaas kom er niet meer in.

Kan wel gaan bellen maar dan moet ik weer lang in de wacht en kost mij ook geld.

Waarom werkt het niet.
Groetjes Michel

Hi Michelv71. Vervelend dat het niet meer lukt om in te loggen. Ik kan niet aangeven waar dit door komt, zonder te weten wat je gegevens zijn en hoe je je wachtwoord probeert te resetten. Kun je daarom antwoord geven op deze vragen en ons een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens? Dat wil zeggen: je naam, postcode plus huisnummer, e-mailadres en gebruikersnaam, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN.
Hallo,

Een aantal dagen geleden heb ik een bericht geplaatst in dit topic. Ik kreeg via de mail een melding dat daarop gereageerd is door een moderator. Nu zou ik graag lezen wat die reactie is, maar pagina 2 van dit topic laadt niet. Niet als ik op 2 druk, niet als ik op volgende druk, en niet als ik de link apart invoer (ik word meteen weer naar pagina 1 van dit topic geleid). Ik zou graag de reactie ontvangen. Verder niet zo van belang voor mijn specifieke vraag maar wel voor verbetering van jullie site: deze pagina herlaadt na een paar minuten als ik een bericht typ waardoor ik het bericht eerst ergens anders moet typen zodat hij niet verloren gaat. U kunt mij mailen op xelse@live.nl zodat ik in elk geval kan lezen wat mij nu te doen staat wat betreft MijnTelfort.

Met vriendelijke groet, Else

UPDATE: Door deze reactie te plaatsen kwam ik wél terecht op pagina 2. Ik kan dus nu de volgende stap opvolgen wat betreft MijnTelfort. Ik laat het bericht wel staan, omdat jullie misschien nog niet wisten van deze bug.

Reageer