Sticky

[Tips van Telfort] Inloggen op Mijn Telfort

• 26 oktober 2016
  • 298 reacties
  • 28332 keer bekeken

Toon het eerste bericht

298 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@RaymondVogelaar, dat klopt. Wij hebben meerdere signalen hierover ontvangen en zijn dit probleem aan het onderzoeken. Zodra het weer mogelijk is om een account te maken breng ik je op de hoogte.
Hallo.

Ik ook heb problemen met inloggen.

Heb alles geprobeerd, probleem is dat ik geen mail krijg, ook heb ik nog nooit een factuur op mijn mail gehad.
Problemen met inloggen internet/tv
Klantnummer staat in mijn profiel

Mvg Leon
Reputatie 4
Badge +10
@leont88, ik ben benieuwd of het juiste e-mailadres bij ons in het systeem staat. Kun je mij in een privébericht je postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van de IBAN sturen? Dan kan ik het controleren. Hoor het graag van je 😳.
Beste Telfort,

Ik probeer al een maand in te loggen op Mijn Telfort, want ik wil mijn mobiel opwaarderen.
Het aanvragen van een nieuw wachtwoord lukt niet. Ik krijg een SMS code, vul een nieuw wachtwoord in, maar vervolgens krijg ik geen bevestigingsmail (geen idee of Telfort uberhaupt mijn email heeft voor mobiel) en mijn nieuwe wachtwoord werkt ook niet.

Ik heb contact gehad met klantenservice via de telefoon, maar die kunnen blijkbaar nergens mee helpen. Ze stuurde me alleen naar opwaarderen.nl om tegoed te kopen, maar dat tegoed gebruiken in het buitenland lijkt niet te werken (via 1244). Een beetje jammer, want ik had de klantenservice gezegd dat ik in het buitenland ben.

Hoe kan ik toegang krijgen tot mijn telfort of de opwaardeercode gebruiken?
Reputatie 2

Hoe kan ik toegang krijgen tot mijn telfort

Ik zou willen vragen: zijn er op het forum mensen en zelfs T.-medewerkers, die ueberhaupt toegang kunnen krijgen tot Mijn Telfort??
Ik krijg sterk de indruk dat de softwareontwikkelaar voor het stukje 'inlogsoftware' een onnoemelijk slechte dag heeft gehad.
Of heeft het ooit wel gewerkt??

Dank
Reputatie 8
Badge +19

Ik zou willen vragen: zijn er op het forum mensen en zelfs T.-medewerkers, die ueberhaupt toegang kunnen krijgen tot Mijn Telfort??
Ik krijg sterk de indruk dat de softwareontwikkelaar voor het stukje 'inlogsoftware' een onnoemelijk slechte dag heeft gehad.

Dank

Je komt hier nog niet zo lang hè... :8
Ik wel, al ruim 13 jaar, en Mijn Telfort heeft al die tijd prima gewerkt.
Het probleem is dat veel klanten na het aangaan van het abonnement de brief waarin alle gegevens staan als eerste weggooien.
Als ze dan na een paar jaar eens besluiten om een kijkje te gaan nemen in hun Mijn Telfort omgeving dan hebben ze de juiste inloggegevens niet meer.
Telfort kent bij de aanvang van het abonnement een hoofd-correspondentie email-adres toe aan je account en op dat adres krijg je o.a. je fakturen en nieuwsbrieven toegezonden.
Maar helaas gebruiken veel klanten dat email-adres niet en zetten deze account dan ook niet in hun email-cliënt, met als gevolg dat ze de Telfort correspondentie niet ontvangen.
Daarnaast is het mogelijk om dit email-adres te wijzigen in een adres naar keuze, wat vervolgens ook weer vergeten wordt.
En dan hebben we het nog niet eens over het bijbehorende wachtwoord...

En dan begint de ellende van het aanvragen van het wijzigen van het wachtwoord, want de activatiecode wordt naar een email-adres gestuurd dat door de klant inmiddels vergeten en/of niet gebruikt wordt.
Reputatie 8
Badge +11
.....Ik zou willen vragen: zijn er op het forum mensen en zelfs T.-medewerkers, die ueberhaupt toegang kunnen krijgen tot Mijn Telfort??......

Ja hoor, werkt bij mij al tijden prima. Vanochtend even niet, maar toen ik de link eens goed bekeek bleek ik te proberen in te loggen bij "zakelijk". Dat ging uiteraard niet.

Het is me overigens onduidelijk hoe ik bij zakelijk terechtkwam.
Reputatie 1
De laatste dagen als ik inlog bij mijn Telfort kom ik op de zakelijke inlogpagina terecht i.p.v bij mijn Telfort thuis.
Dit is nooit geweest, en ik moet dan opnieuw inloggen en dan gaat het wel goed!.
op één of andere manier wordt het thuisaccount door gelinkt naar het zakelijke account met als gevolg dat er niet ingelogd kan worden want de inloggegevens kloppen niet
Probleempje met het inloggen?.
Reputatie 2
De laatste dagen als ik inlog bij mijn Telfort kom ik op de zakelijke inlogpagina terecht i.p.v bij mijn Telfort thuis.
Dit is nooit geweest, en ik moet dan opnieuw inloggen en dan gaat het wel goed!.
op één of andere manier wordt het thuisaccount door gelinkt naar het zakelijke account met als gevolg dat er niet ingelogd kan worden want de inloggegevens kloppen niet
Probleempje met het inloggen?.

Dit heb ik ook zo. Precies hetzelfde.
Reputatie 8
Badge +11
Ik weet niet of het een troost is, maar gebeurt bij mij ook . Lijkt inderdaad iets van de laatste paar dagen.
Reputatie 8
Badge +19
Ik weet niet of het een troost is, maar gebeurt bij mij ook . Lijkt inderdaad iets van de laatste paar dagen.
Dat is een bugje, wordt wel weer opgelost... 😁

Dank

Telfort kent bij de aanvang van het abonnement een hoofd-correspondentie email-adres toe aan je account en op dat adres krijg je o.a. je fakturen en nieuwsbrieven toegezonden.

Heldere en kloppende uiteenzetting echter geef je zelf een email correspondentie adres op. Zo ging dat in ieder geval bij mijn overstap naar Telfort.
Het at telfortglasvezel email bus ligt stof te happen :8

Behalve dat probleem met het zakelijk aanmelden wat hier ook af en toe gebeurt heb ik nagenoeg weinig tot geen problemen met de mijntelfort omgevingen.
Reputatie 8
Badge +19

Heldere en kloppende uiteenzetting echter geef je zelf een email correspondentie adres op. Zo ging dat in ieder geval bij mijn overstap naar Telfort.

Zo gaat dat tegenwoordig, klopt.
En een reden temeer om dat email-adres goed te bewaren... :8
Als je dan, zoals nonotel aangeeft, je zelf opgegeven wachtwoord niet meer weet heb je het aan jezelf te danken, en moet je niet gaan zitten z**ken over een softwareontwikkelaar die een slechte dag heeft gehad.
Dan ben je een nono i.p.v. nonotel... 😁
Reputatie 1
Probleem opgemerkt:
Ik merkt dat, wanneer ik direct naar Mijn Telfort ga (klik Telfort logo, mouse-over Mijn Telfort), er in eerste instantie verwezen lijkt te worden naar Telfort zakelijk. Daar kan ik uiteraard niet inloggen.

Als ik echter eerst op een link links boven klik zoals Thuis - > Internet bijvoorbeeld. dat ik dan bij Mijn Telfort weer de keuze heb om in te loggen voor Mobiel en Thuis.

Hallo.
Ook ik ben zo slim geweest om mijn wachtwoord te vergeten. Nu heb ik geprobeerd een nieuwe in te stellen maar dat is niet gelukt.
Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg de hele tijd de volgende melding:

Let op!
Het is helaas niet gelukt je wachtwoord te wijzigen. Onjuiste invoer.

Ik ben een beetje ten einde raad.
Reputatie 3
Badge +8
@ronaldcapel, excuses voor de late reactie. Ik zie wel een e-mailadres in het systeem staan. Zou je me in een privébericht je e-mailadres, postcode, huisnummer en laatste 4 cijfers van je simkaartnummer willen sturen? Dan ga ik direct kijken wat hier mis gaat.

@vievieke, wat balen zeg! Ik zie dat er een wachtwoord fout is geweest waardoor je tijdelijk geblokkeerd was voor het inloggen bij Mijn Telfort Thuis. Lukt het je om de wachtwoord reset te doen? Dit zou nu weer moeten werken, waarschijnlijk ging het mis omdat je 5 keer het verkeerde wachtwoord hebt ingevoerd. Voldoet je wachtwoord aan de voorwaarden? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 1
Ook ik ben mijn wachtwoord kwijt.
Als ik via wachtwoord vergeten mijn mobiel nummer ingeef en een sms verwacht, ontvang ik deze niet.
Geef ik mijn gebruikersnaam door dan stuurt Telfort een mail naar mijn Telfortmail, waarop ik dus niet kan inloggen. Erg handig allemaal.
Graag snel een oplossing hiervoor!

Mark van Kaam
Reputatie 1
Probleem is reeds opgelost. Ik vond in een oude mail (eerste contract in 2010) nog een wachtwoord terug.
Inloggen is inmiddels gelukt.
Reputatie 8
Badge +10
Hi @MarkGeleen, goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt om in te loggen. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer