Sticky

[Tips van Telfort] Inloggen op Mijn Telfort


Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Laatste update 11 juni 2017

Lukt het niet om in te loggen of ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Ga dan naar de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina en stel hier een nieuw wachtwoord in. Kom je er op deze pagina niet uit, volg dan de onderstaande vier tips.

De vier belangrijkste tips


1. Controleer je gebruikersnaam
Als je een nieuwe Thuis-klant bent, krijg je je gebruikersnaam tegelijk met je contract per e-mail of per brief toegestuurd. In de e-mail 'Welkom bij Telfort Thuis' vind je een bijlage met daarin je gebruikersnaam op pagina 5.
Je gebruikersnaam voor Telfort Thuis staat ook in de e-mail die je elke maand krijgt wanneer je factuur klaar staat in Mijn Telfort. Het onderwerp van die e-mail is 'Uw Telfort factuur staat klaar'. Je krijgt de factuur van noreply@telfort.nl.
Voor Telfort Mobiel is je gebruikersnaam je mobiele telefoonnummer.

2. Zoek op de juiste plek naar de activatielink
Je ontvangt een activatielink om je wachtwoord te resetten via hetzelfde e-mailadres als het e-mailadres waarop je je facturen ontvangt. In sommige gevallen komt de activatielink niet door je reclamefilter, dus controleer dit.

3. Probeer een Windows-computer
Gebruik het liefst een computer met Windows en gebruik een browser als Edge, Internet Explorer of Google Chrome om je wachtwoord te resetten.

4. Probeer meerdere nieuwe wachtwoorden
Probeer alleen wachtwoorden die voldoen aan de eisen: alleen letters en cijfers.

________________

Na de bovenstaande tips ...


Heb je alles hierboven geprobeerd maar heeft het niet gebaat, dan helpen we je graag verder op het forum. Plaats hieronder een reactie en geef antwoord op de onderstaande vragen:
  • Log je in op Mijn Telfort Thuis of Mobiel?
  • Heb je alle tips al geprobeerd en waar loop je vast?
  • Wat is je klantnummer? Je vindt dit nummer in de bevestigingsmail van je abonnement. Vul het in in je forumprofiel.

Zonder volledige informatie kunnen we je helaas niet verder helpen.

229 reacties

Verkeersles
Vreemd dat leestekens in het wachtwoord niet zijn toegestaan. Zou wachtwoorden veiliger maken!
Krista
Ik ben het inmiddels wel zat. Ik kan al weken mijn abonnement verlengen maar ik kom nergens in. Ook niet na de tips. Wanneer gaat dit worden opgelost?
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Verkeersles,

Dit heeft te maken met de ondersteuning van de achterliggende systemen. De verwachting is dat dit mettertijd wordt verholpen je wel 'gewoon' ingewikkeldere wachtwoorden kunt gebruiken.

@Krista,

Heb je al geprobeerd het wachtwoord te wijzigen naar een wachtwoord zoals in het screenshot van Verkeersles wordt aangegeven? Het zou dan wel moeten werken.
Krista
Nee want ik weet mijn wachtwoord niet meer. Dus als ik een wachtwoord opvraag dan zegt hij dat het geen goede is.
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Krista,

Dat is helemaal waar. Stuur me je postcode en huisnummer in 'n apart bericht, ik stuur je dan een nieuw wachtwoord toe waarmee je wél kunt inloggen.

Dank je wel.
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Krista,

Ik heb je zojuist een wachtwoord per sms gestuurd. Wil je het nog eens proberen?
Pgoosen
Reputatie 1
Hier precies het Zelfde probleem kom er al een dikke week niet meer in wachtwoord geprobeerd te wijzigen nog niks
RickPostema
Ik kan ook niet inloggen met het opgevraagde wachtwoord..
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Pgoosen, RickPostema,

Dat schiet inderdaad niet op. Stuur je postcode en huisnummer naar mij in 'n bericht, dan ga stuur ik een nieuwe toe.

Bedankt!
CorineV
Ik kan niet inloggen.
De wachtwoord-vergeten e-mail ontvang ik niet.
En de mogelijkheid om een sms te ontvangen krijg ik niet.
Ik ben al weken aan het stoeien hiermee. Maar nu ik een e-mail krijg met de mededeling dat ik Vast bellen heb aangezet, wat niet het geval is, wil ik z.s.m. erin kunnen om het na te kijken.
Tot op heden was ik erg tevreden over Telfort, maar dat is nu heel snel aan het afnemen.

Bedankt alvast voor een snelle oplossing!
RosavT
Ik kan ook al een twee weken niet inloggen! Mijn nieuwe wachtwoord wordt steeds geweigerd zonder opgaaf van redenen. Het voldoet heus aan alle eisen, en dat geldt ook voor de nieuwe wachtwoorden die ik af en toe bedenk.
Ik moet echt wat zaken regelen bij 'mijn'telfort. Ik heb weerzin om de klantenservice te gaan bellen voor extra geld voor iets wat Telfort zelf moet oplossen.

Helaas kan ik kennelijk niet gewoon de klantenservice mailen zonder een twitter-account aan te maken! Bizar.
Telfortgebruikster
Yes! Het is bij mij eindelijk gelukt! Super fijn!
TessaScholten
Nou kan ik niet meer inloggen. Heb hier nu net 2 dagen last van dus baal er wel van.
Nieuw wachtwoord helpt ook niet.
mk064210
Ik ben er nu ook al 2 uur mee bezig. Kom op Telfort, dit is niet normaal!
Margriet83
sinds de vernieuwing van mijn telfort wacht ik al op een activatielink om mijn wachtwoord te wijzigen.
heb het net maar weer eens geprobeerd, maar krijg geen link toegestuurd.....
wat een ellende...
debbiekrispijn
Reputatie 1
bij mij lukt ook nog steeds niet. heb net weer een nieuw wachtwoord ingesteld en staat er u kunt nu inloggen. doe ik dat zegt die weer mislukt.
wordt er ook gestoord van.
Margriet83
En ze hebben blijkbaar ook geen baat bij vrolijke klanten..aangezien op dit topic al 3 dagen niet meer gereageerd wordt door telfort....
Jenefhur
Via Twitter van Telfort geef ik aan geen mail te krijgen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen en de code via sms ook niet te ontvangen, door hun wordt ik naar deze pagina gestuurd om de stappen te volgen. Jammer dat dat dan precies de stappen zijn waarbij ik aangeef problemen te hebben. Iemand hier van Telfort die wél een oplossing heeft?
Jurgen - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Aan Jenefhur, Margriet83, debbiekrispijn, TessaScholten:

Kun je aangeven wat er precies gebeurt wanneer je de bovenstaande stappen doorloopt, dus wachtwoord resetten via de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina?
- Wat is de aanleiding van je wachtwoordreset? Gebruikte je al een tijdelijk wachtwoord of is het de eerste keer dat je probeert in te loggen?
- Probeer je in te loggen op Thuis of op Mobiel?
- Op welke tijdstippen heb je geprobeerd om in te loggen? We lezen graag exacte tijdstippen.
- Ontvang je geen activatielink per mail? Ontvang je geen sms-code? Heb je beide geprobeerd?
- Wat zie je in beeld? Staat er een foutmelding?
- Heb je het proces doorlopen in verschillende systemen? Dus: iPhone, PC, Internet Explorer en Chrome?
inimini
Reputatie 1
Mij lukt het ook niet om in te loggen. Krijg mededeling dat mijn gegevens niet kloppen (gebruikersnaam en wachtwoord), en als ik bij opvragen nieuw wachtwoord kom en weer gebruikersnaam opgeef plus laatste 3 cijfers van de bankrekening, dan krijg ik weer de melding dat één van de velden niet correct is ingevuld.

Hoe kan ik dan nu wel inloggen?
inimini
Reputatie 1
Graag ontvang ik reactie van Webcare hoe ik weer kan inloggen
Margriet83
Mijn wachtwoord klopt niet .. dus heb ik wachtwoord vergeten aangeklikt.. krijg je melding dat er een activatielink wordt verstuurd..
die link komt dus niet
Jurgen - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
inimini en Margriet, vervelend dat het nog steeds niet goed gaat. Kunnen jullie antwoord geven op de bovenstaande vragen?
https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/storing-mijn-telfort-wachtwoord-aanvragenwijzigen-61493?postid=527549
Margriet83
Wederom:
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, omdat deze volgens de site niet klopt
ik probeer onder thuis in te loggen
ik probeer al sinds de vernieuwde pagina van mijn telfort in te loggen op verschillende tijden overdag savonds
ik ontvang geen activatielink, terwijl dit wel als melding komt te staan. Ik doe het niet via sms want dit nummer staat niet bij jullie geregistreerd
er staat in beeld dat ik per mail een activatielink krijg.

Daarbij gegevens via privebericht doorgestuurd zoals je eerder ook al zei..maar dan wordt ik weer naar hier verwezen.
inimini
Reputatie 1
Zover kom ik dus ..., en dan houdt het op!

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)