Lukt het niet om in te loggen of ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Ga dan naar de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina en stel hier een nieuw wachtwoord in. Kom je er op deze pagina niet uit, volg dan de onderstaande vier tips.
De vier belangrijkste tips
1. Vind je gebruikersnaam terug of maak een nieuwe gebruikersnaam aan
Als je een nieuwe Alles-in-1 of Internet klant bent, maak je zelf je Mijn Telfort account aan op basis van je klantnummer. Je kunt je klantnummer vinden in de eerste mail die je van Telfort hebt gekregen met je productgegevens. We zetten het ook bij al je afschrijvingen van Telfort. Kijk in je bank app of op je rekeningafschrift.
Je gebruikersnaam voor Telfort Thuis staat ook in de e-mail die je elke maand krijgt wanneer je factuur klaar staat in Mijn Telfort. Het onderwerp van die e-mail is 'Uw Telfort factuur staat klaar'. Je krijgt de factuur van noreply@telfort.nl.
Mogelijke gebruikersnamen:
- naam@telfort.nl
- twee letters en 5 of 6 cijfers (xx123456)
- twee letters en 10 cijfers (xx1000123456)
- je eigen e-mailadres, als je een Telfort ID hebt aangemaakt
2. Zoek op de juiste plek naar de activatielink
Let op: als je op de Mijn Telfort 'Wachtwoord vergeten'-pagina niet de juiste gebruikersnaam invult, zie je in beeld dat er een e-mail wordt verstuurd naar een e-mailadres dat je niet herkent.
Vul je wel de juiste gebruikersnaam in, dan ontvang je een activatielink om je wachtwoord te resetten. Dat is hetzelfde e-mailadres als het e-mailadres waarop je je facturen ontvangt. In sommige gevallen komt de activatielink niet door je spamfilter, dus controleer dit. Open alleen de e-mail die je zojuist hebt aangevraagd en vertrouwt en herstel de e-mail zodat hij weer in je inbox staat. Oude links werken niet en de link in de e-mail werkt alleen als hij in je inbox staat. Lees hoe je spam terugzet bij Gmail en Outlook.
3. Probeer een Windows-computer
Gebruik het liefst een computer met Windows en gebruik een browser als Edge, Internet Explorer of Google Chrome om je wachtwoord te resetten.
4. Probeer alleen wachtwoorden die voldoen aan de eisen
Gebruik niet je 06-nummer als wachtwoord, gebruik niet het vorige wachtwoord. Ook het wachtwoord dat je nu gebruikt, wordt niet geaccepteerd.
Je wachtwoord moet bevatten:
8 tot 15 tekens
1 hoofdletter
2 cijfers
1 speciaal teken
________________
Na de bovenstaande tips ...
Heb je alles hierboven geprobeerd maar heeft het niet gebaat, dan helpen we je graag verder op het forum. Plaats hieronder een reactie en geef antwoord op de onderstaande vragen:
- Log je in op Mijn Telfort Thuis of Mobiel? Als je inlogt op mobiel, kun je alleen inloggen als je simkaart niet (tijdelijk) geblokkeerd is.
- Heb je alle tips al geprobeerd en waar loop je vast?
- Wat is je klantnummer? Je vindt dit nummer in de bevestigingsmail van je abonnement. Vul het in in je forumprofiel.
Zonder volledige informatie kunnen we je helaas niet verder helpen.