beantwoord

thuis en mobiel Mijn Telfort samenvoegen

• 7 juni 2017
  • 7 reacties
  • 1596 keer bekeken

Ik heb thuis en mobiel en als ik inlogde kon ik altijd beiden facturen zien. Dit kan sinds een maand of 3 niet meer. Ik klik dan op samenvoegen, geef mijn wachtwoord op en krijg dan de melding dat het is gelukt. Vervolgens klik ik op thuis en krijg ik de melding voor het samenvoegen weer.
Dit blijft zich herhalen en ik wil graag bij mijn thuis facturen. Ik kan ze niet meer zien.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Deborah 10 juni 2017, 11:50

Hoi marionpt69, dat klinkt onhandig! Het was tijdelijk niet mogelijk om je accounts van Thuis en Mobiel samen te voegen. Inmiddels is dit weer mogelijk en kun je de accounts weer opnieuw samenvoegen. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust 😳.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Begrijp ik je goed dat ze wel zijn samengevoegd en je nu de facturen van thuis niet meer in kan zien
Ja, het was altijd samengevoegd. Ik kon als ik inlogde van thuis naar mobiel wisselen en facturen afdrukken. Nu kan ik alleen in mobiel en niet meer in thuis. Ook niet als ik uitlog en opnieuw inlog
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort leest altijd mee en zodra je topic aan de beurt is krijg je vast wel een reactie
Reputatie 4
Badge +6
Hoi marionpt69, dat klinkt onhandig! Het was tijdelijk niet mogelijk om je accounts van Thuis en Mobiel samen te voegen. Inmiddels is dit weer mogelijk en kun je de accounts weer opnieuw samenvoegen. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust 😳.
Dank je wel voor je bericht maar dit werkt dus niet. Dit probeer ik nu al 3 maanden te doen. Hij geeft aan samenvoegen gelukt maar vervolgens kom ik steeds weer op het scherm terug waar ik moet samenvoegen en kan ik nog steeds thuis niet zien.
Iets is er bij jullie niet goed en het zou fijn zijn als dit.wordt opgelost.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi marionpt69, jammer dat het nog niet gelukt is! Kun je alleen inloggen met je thuis account? Ik ben benieuwd of dat wel lukt. Heb je daarvan de gebruikersnaam en het wachtwoord? Dat zijn namelijk andere gegevens dan van je mobiele account. Mocht je het niet (zeker) weten, kun je mij dan in in een apart bericht je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN sturen? Dan kan ik met je meekijken 😳.
Reputatie 4
Badge +6
In een privébericht heb je aangegeven dat het gelukt is om je Mobiel en Thuis account samen te voegen, door opnieuw in te loggen in je Thuis account, vervolgens alles af te sluiten en opnieuw in te loggen in je Mobiel account. Vanuit Mijn Telfort Mobiel heb je dan ook toegang tot Thuis. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 😳.

Reageer