Terug naar Telfort

• 31 mei 2018
  • 21 reacties
  • 236 keer bekeken

Ik heb vandaag een brief ontvangen van mijn vorige provider; xs4all. Hierin staat dat het abonnement bij hun binnenkort met 3,50 euro omhoog gaat. Echter als ik het er niet mee eens ben kan ik kosteloos opzeggen en dus veel vroeger aanmelden bij jullie.
Bij deze dus

21 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Alsjeblieft, leef je uit..! 😁

https://internetshop.telfort.nl
Ik kreeg nou ineens een rare mail van mijn huidige provider! In de brief stond dat ik kosteloos mag beeindigen vanwege verhoging. Echter hun mailen mij nou iets totaal anders waar ik het niet mee eens ben

Zie hier die mail:
Beste XS4ALL-klant,

U heeft aangegeven over te stappen naar Telfort. We vinden het jammer dat u
daarmee uw abonnement Internet en Televisie van XS4ALL bij ons opzegt. Met
deze e-mail bevestigen wij dat uw abonnement per 2 juli 2018 wordt beëindigd.

Slotnota
Uw huidige contract loopt tot en met 2 januari 2019. Omdat u binnen uw
contracttermijn overstapt, ontvangt u van ons in de slotnota mogelijk een
afkoopsom voor uw lopende contract. Wilt u weten wat de mogelijke afkoopsom
is, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.

Mocht u zich bedenken, dan kunt u uw overstap nog tot en met maandag 11 juni
2018 annuleren bij Telfort. Uw huidige XS4ALL-abonnement loopt dan gewoon
door.

Enkele dagen voor uw abonnement wordt beëindigd, ontvangt u een retourdoos
waarin u het bruikleenmodem (en indien van toepassing TV-ontvangers) terug
kunt sturen.

We danken u voor het vertrouwen dat u in ons hebt gehad en misschien tot een
volgende keer.

Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact op met de medewerkers van
onze Klantenservice via 020-398 75 40. Zij zijn bereikbaar op werkdagen van
8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Of mail uw vraag
naar info@xs4all.nl met daarin uw loginnaam amj4, dan kunnen onze collega's
uw vragen sneller beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Marco ten Oever
Manager Klantcontact
XS4ALL Internet bv
Dit zal een standaard bericht zijn. En wat staat er exact in dat verhogings bericht, je moet dan wel voor een bepaalde tijd overstappen. Bij Telfort is dat tot 1 juni en heb je itv tot 18 juni.
Reputatie 8
Badge +17
In die mail over "overstappen wegens verhoging", staat daar soms dat je dat éérst moet aangeven of contact opnemen met de klantenservice?
Reputatie 8
Badge +17
Dit zal een standaard bericht zijn. En wat staat er exact in dat verhogings bericht, je moet dan wel voor een bepaalde tijd overstappen. Bij Telfort is dat tot 1 juni en heb je itv tot 18 juni.foutje?
Je hebt tot 1 juli 2018!

U kunt uw abonnement wijzigen of kosteloos opzeggen tot 1 juli 2018. Bel hiervoor onze klantenservice op 088 765 0087. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9 tot 21 uur en op zaterdag van 10 tot 17 uur.

en waarom moet je de klantenservice bellen? Omdat ze je dan een aantrekkelijk aanbod doen om toch te blijven? 😉
Je hebt gelijk Kees, het gaat er in ieder geval om dat het bestel systeem niet weet waarom iemand weg wil. Dit was een automatische response die TS kreeg.
Trouwens ik heb xs4all nou voor het Klachtenkompas gezet van de Consumentenbond waarvan ik overigens ook lid ben. Als oplossing heb ik er in gezet dat xs4all die Afkoopsom moet schrappen want dit is volkomen ONTERECHT! Volgens de brief van hun mag ik KOSTELOOS opzeggen. Dit staat er duidelijk in!
Over de overstapservice gesproken. Zegt Telfort dan voor mij het COMPLETE PAKKET op wat ik nou bij xs4all heb? Dit betreft: Internet en Televisie. Vaste telefonie had ik al eerder opgezegd bij hun
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Arnout, wat fijn dat je weer terug wilt naar Telfort. Indien je gebruik maakt van de overstapservice dan zeggen we je internet en televisie abonnement inderdaad voor je op.
Per 2 juli kom ik dan eindelijk weer terug bij Telfort! Hier ben ik blij om; xs4all is een dure provider! Ik heb een vraag over e-mail. Ik gebruik als mail programma Incredimail. Een goed mail programma vind ik het. Heel gemakkelijk regels maken op basis van. Als account staat hier nu xs4all. Dit moet uiteraard TELFORT worden! Nu is mijn vraag als ik het account verander in TELFORT, moet ik dan ook weer de regels opnieuw invoeren? Het zijn er trouwens aardig wat!! Of blijven de regels staan als ik gewoon het account verander?
Reputatie 8
Badge +16
Hi Arnout, je ontvangt dan inderdaad e-mailgegevens waardoor je je e-mail opnieuw moet instellen. Indien je daarbij hulp nodig hebt laat het hier even weten.
Zodra ik Telfort weer heb zou ik ook graag Vaste Telefonie weer hebben omdat dit wel €15,-- (!) goedkoper is dan bij mijn vorige provider! Is het dan misschien mogelijk het vaste nummer dat ik eerder bij xs4all had weer terug te geven aan jullie? Dit nummer was: 0268448595.
Indien NIET mogelijk dan maar een nieuw Telfort nummer.
Reputatie 8
Badge +17
Tijdens de bestelling bij Telfort heb je dat door gegeven, toch?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Arnout, je gaf aan dat vast telefonie al eerder hebt opgezegd. Indien het nummer nog beschikbaar is dan kunnen we deze aanvragen zodra je abonnement is opgeleverd. Ik zou je dan willen adviseren om hierover contact op te nemen met XS4ALL. Mocht het telefoonnummer niet meer beschikbaar zijn dan krijg je van ons een nieuw nummer.
Ik heb een mail gestuurd naar xs4all over nummer portering (indien mogelijk ???)
Ik zou wel dolgraag ook Vaste Telefonie erbij willen hebben omdat dit 15 euro goedkoper is dan bij xs4all!
Is dat mogelijk om dit alsnog bij de bestelling te doen?
Zojuist heb ik van mijn (ex) provider vernomen dat Telfort het kan proberen om het nummer te laten porteren maar ik hoorde ook van hun dat ze geen garantie konden geven. Kortom hier hoort het spreekwoord bij dat luidt: niet geschoten is altijd mis. Probeer het maar.
En zo niet dan een nieuw nummer. Maar ik wil dolgraag vaste telefonie van Telfort terug.
Reputatie 8
Badge +11
Met het oog op je privacy kun je je nummer beter even weghalen. Drie puntjes onder je post > Bewerk. Dit kan tot een uur na plaatsing.
Als Telfort het nummer wil weten vragen ze je hierom in een privébericht.
Kan het Installatie pakket ook bij de buren afgeleverd worden? Overdag werk ik namelijk. Of kan het ook
's avonds geleverd worden? Na 18:00 uur ben ik wel thuis.
Ik heb een crash gehad in mijn email programma. Hierin stond ook de mail van Telfort omtrent het contract en de email instellingen en in een andere mail stond het wachtwoord hiervan.
Kunnen jullie mij dit nogmaals sturen?
Mijn excuses hier voor.
Badge +18
Kan het Installatie pakket ook bij de buren afgeleverd worden? Overdag werk ik namelijk. Of kan het ook
's avonds geleverd worden? Na 18:00 uur ben ik wel thuis.

Als er 2x niemand thuis is komt er een briefje in de bus bij welk steunpunt je het pakket op kan halen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Arnout. omdat je aanvraag nog loopt kan ik in de tussentijd geen wijzigingen doen. Je abonnement start op 2 juli. Pas vanaf deze datum kan ik nummerbehoud voor je aanvragen. Mocht dat niet lukken dan ontvang je een nieuw nummer van ons.
Als je mij je geboortedaum en rekeningnummer eter verificatie kenbaar maakt via een privébericht dan stuur ik je je gebruikersnaam waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanvragen.
Ook zal ik je dan de e-mailinstellingen kenbaar maken. In afwachting van jouw privébericht. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +16
Beste Arnout, bedankt voor jouw gegevens! Ik heb je zojuist de bevestiging opnieuw gemaild. Heb je deze ontvangen?
Het wachtwoord kun je aanvragen via deze link.
Indien het niet lukt om het installatiepakket te ontvangen dan stel ik voor om een briefje voor de postbezorger op de deur te plakken zodat het pakket bij de buren kan worden achtergelaten.

Reageer