beantwoord

Telfort - zeker niet klantvriendelijk / verkeerde ingangsdatum

• 24 februari 2018
  • 20 reacties
  • 279 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb afgelopen week een abonnement aangeschaft. Het contract kreeg ik niet toegestuurd. Belde gisteren, toen kreeg ik het contract met verkeerde ingangsdatum.
Belde ik nog een keer, "dat gaan wij aanpassen" hoorde ik. Paar uur later, kreeg ik contract met alveer verkeerde ingangsdatum.
Belde derde keer, dan voor 10 minuten op wacht gezet en niks meer gehoord.
Is dat het goede service die jullie bieden? Voor mijn dat is een rommelbedrijf.
icon

Beste antwoord door Stephen 2 maart 2018, 10:41

Hallo Mahribur, bedankt voor je reactie. Ik heb van mijn collega begrepen dat 20 maart 2018 helaas niet meer gaat lukken. Dit zal iets later worden.
Als compensatie voor de latere oplevering ontvang je een vergoeding van ons. Indien ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

@jacobsjgm,

Hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat stellen wij zeer op prijs. 😃
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wat voor abonnement heb je besteldTelfort mobiel of Telfort thuis alles in 1, bij mobiel met nummerbehoud wordt er altijd een afwijkende datum gegeven omdat allereerst het nummerbehoud van de vorige provider moet worden goedgekeurd
Reputatie 1
Dat gaat over thuis alles in 1. Mijn huidige contract loopt af op 20 maart en dan wil ik van die datum abonnement van Telfort activeren. Het was voor mijn voor 7 maart gezet en na mijn telefoon naar 9 maart. Hoe moeilijk is het, om 20 maart te onthouden?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mahribur, welkom op het forum! Als ik het goed begrijp stap je over van een andere provider naar Telfort? Kun je je postcode en huisnummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan kijk ik dan graag voor je wat de mogelijkheden zijn. Bij voorbaat dank!
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het toevoegen van je gegevens! Ik heb gezien dat mijn collega's vandaag de aanvraag opnieuw gaan indienen maar dan met de juiste ingangsdatum van 20 maart 2018. Zodra de aanvraag is gedaan stuur ik je hierover een berichtje.
Mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Reputatie 8
Badge +7
Beste Mahribur, het is helaas niet gelukt om de order opnieuw in te dienen. We gaan dit morgen weer proberen en dan ontvang je wederom van mij een bericht. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Wil toch even reageren. Mijn persoonlijke ervaring bij Telfort is toch grandioos. Heb al veel meegemaakt met andere providers. UPC later ZIGGO was wel de grootste ramp. De andere ook knudde. Heb zelf alles aangelegd in huis. Naderhand werd alles nog telefonisch gecontroleerd door een goede deskundige van Telfort terwijl ik daar niet om had gevraagd.
Reputatie 1
jacobsjgm - het beste kenmerk van het bedrijf is hoe ze problemen kunnen oplossen en het contact. Telfort heeft alleen het telefoon waar ik als klant moet betalen, of deze forum.

@Stephen - Bedankt voor uw hulp van gisteren. Ik heb net een email gekregen dat het aanmelding voor korting voordeel is niet gelukt. Ik heb dat met Wim toen besproken dat ik dit voordeel kan krijgen. Kun je even kijken wat is nu het probleem?

Alvast bedankt
jacobsjgm - het beste kenmerk van het bedrijf is hoe ze problemen kunnen oplossen en het contact. Telfort heeft alleen het telefoon waar ik als klant moet betalen, of deze forum.

..........

Alvast bedankt

Telfort heeft naast telefoon (alleen je normale belkosten) en het forum nog een paar contact mogelijkheden.
Zie: https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 1
wow nelly, bedankt, jullie hebben ook facebook. Gefeliciteerd.
Jammer dat facebook gebruik ik niet.
Normale bel kosten klinken voor mij ook als een grap. Ik hoef jullie niet te bellen als alles werkt. Toch als ik probleem heb, wil ik dat opgelost hebben.
Is e-mail, zo'n grote probleem om in contact met klanten te blijven?
Ik ben klant net als jij.
Ik heb geen probleem met email, maar Telfort vindt de huidige contact mogelijkheden blijkbaar genoeg.
Reputatie 1
tot nu toe, heb ik alleen emails ven noreply@telfort.com gekregen. Dus, misschien kan je mij het werkende telfort email address geven, waar ik mijn probleem kan adresseren. Gelukkig heeft @Stephen op mijn berichten gereageerd, en wat nuttige informatie gegeven. Ik hoop dat ook het laatste probleem wordt dankzij hem opgelost.
Ik heb echt geen zin om alweer te bellen en alles uitleggen. Vorige week had ik al genoeg, en blijkt dat het nog niet helemaal in orde is.
Nee, dat heb ik niet voor je.
Stephen is wel een webcare medewerker van Telfort. Hij komt terug in dit topic, en helpt je dan verder.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mahribur, de order moet nog opnieuw worden ingediend. Dit moet vandaag of morgen lukken en zal je hierover een berichtje sturen.
Heb je ook een mobiel abonnement bij Telfort? Zo ja, dan kun je in aanmerking komen voor CombiVoordeel.
Je hoeft niet te bellen maar je kunt gewoon bij mij terecht voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 1
Hallo Stephen,

Bedankt voor het bericht en jouw hulp. Ik ben vanavond eindelijk door iemand van Telfort gebeld en het was beloofd dat het zaak wordt opgelost.

Time will tell.

mert vriendelijke groet

Mahribur
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mahribur, bedankt voor je reactie. Ik heb van mijn collega begrepen dat 20 maart 2018 helaas niet meer gaat lukken. Dit zal iets later worden.
Als compensatie voor de latere oplevering ontvang je een vergoeding van ons. Indien ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

@jacobsjgm,

Hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dat stellen wij zeer op prijs. 😃
Reputatie 1
Hallo Stephen,

Bedankt voor het bericht. Ik heb gisteren afgesproken dat de activatie wordt zo spoedig mogelijk aangemaakt en om dubbele betaling te voorkomen (voor huidige abonnement en nieuwe abonnement van Telfort) krijg ik die vergoeding.
Ik wou niet zonder internet en TV blijven. Kan je kijken of dat klopt?

met vriendelijke groet

Dominik
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Dominik, hiervan is er inderdaad een notitie gemaakt en kan ik bevestigen dat het klopt. 🙂
Reputatie 1
Hallo Stephan, bedankt voor uw hulp.
Ik krijg langzaam het gevoel, dat telfort toch klantvriendelijk is.
Met mijn laatste oordeel wacht ik tot alles in orde is gezet :)

fijn weekend alvast.
Reputatie 1
Stephen,

Ik heb noge een vraag. Dat gaat over mobile abonnement gegevens. Mag ik je prive bericht sturen?
mvg

Mahribur
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Dominik, ja hoor, dat mag.

Reageer