beantwoord

Telfort Veilig kan niet installeren

• 10 juni 2019
  • 6 reacties
  • 424 keer bekeken

Hallo @Jasper - Telfort, op dit moment krijg ik dezelfde melding:

Fout: U heeft de service "Telfort Veilig" nog niet geactiveerd en kunt daarom nog niet gebruik maken van Telfort Veilig. Ga hiervoor naar "https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/inloggen-mijn-telfort.htm".

Op mijn oude computer heb ik de software verwijderd, maar het lukt me niet om een download te krijgen voor een nieuwe installatie.

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Copperconnections 18 juni 2019, 23:10

Het zou simpel moeten zijn door simpelweg telfort veilig uit het telfort profiel te halen en door het weer toe te voegen.

U Heeft waarschijnlijk nog een oude telfort veilig vorm die deze foutmelding wel eens laat zien.

(Cinco-order wijzigen - telfort veilig uit - verder- naam invullen - geen datum plaatsen bij wensdatum en order wijzigen na twaalf uur verwerkingstijd weer doorvoeren ;)(klant moet hier uiteraard toestemming voor geven)).
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik zie inderdaad. Dat is ook wat is voorgesteld. Ik ben daar nu mee aan de slag gegaan. Ik heb Telfort Veilig uit gezet en weer aangezet. Dus niet schrikken als je mailtjes hebt gehad over een wijziging.

Zou je nogmaals willen proberen Telfort Veilig te installeren?
Reputatie 1
Het zou simpel moeten zijn door simpelweg telfort veilig uit het telfort profiel te halen en door het weer toe te voegen.

U Heeft waarschijnlijk nog een oude telfort veilig vorm die deze foutmelding wel eens laat zien.

(Cinco-order wijzigen - telfort veilig uit - verder- naam invullen - geen datum plaatsen bij wensdatum en order wijzigen na twaalf uur verwerkingstijd weer doorvoeren ;)(klant moet hier uiteraard toestemming voor geven)).
Ik was benieuwd of er al nieuwe ontwikkelingen zijn vanuit de technische dienst, omdat ik nog niks heb vernomen.
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de informatie. Ik ga je signaal doorzetten naar de Technische Dienst. Zij zullen dit verder met je oppakken en contact met je opnemen voor verdere afhandeling.
Ja, dat klopt (op mijn oude computer heb ik het volledig verwijderd). ik probeer "Geschikt voor Windows 7 en nieuwer" te downloaden voor een Windows 10 Home computer (Medion).
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Joachim77, wat leuk dat je ons hebt gevonden. Een foutmelding dus bij het installeren van Telfort Veilig. Je krijgt de melding dat Telfort Veilig geen onderdeel is van jouw abonnement terwijl dit wel zo is. Heel vreemd dus.

Je krijgt deze melding nadat je op deze pagina kiest voor het besturingssysteem? Want op welk systeem wil je het installeren? En wat voor type computer is dat? Want het komt dus voor sinds je een nieuwe pc hebt? Je hebt het op de oude computer volledig verwijderd? Ik hoor graag de antwoorden zodat ik de vervolgstappen kan bepalen.

Reageer