beantwoord

Telfort Thuis en Mobiel koppelen

• 9 juli 2019
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Beste Telfort medewerker,

Onlangs heb ik telefonisch contact met jullie gehad omdat ik mijn mobiele nummer wil koppelen aan mijn Telfort Thuis om zodoende inzage te hebben in onder andere dataverbruik.

Het probleem is dat ze niet te koppelen zijn omdat ik vastloop op een nieuw wachtwoord aanvragen. Wanneer ik dat doe krijg ik de optie om een sms of een email te laten verzenden waar het vervolgens mis gaat. Bij beide opties zie ik dat noch mijn email noch mijn nummer gekoppeld zijn aan mijn mobiele nummer die ik heb laten overzetten naar Telfort. Met andere woorden, de email en nummer om een nieuw wachtwoord te verzenden behoren toe aan een ander waardoor ik nooit een email of sms ontvang.

Toen ik jullie belde was het kort na de landelijke storing van KPN en werd mijn probleem door de telefonie medewerker afgedaan als een gevolg van de storing. Er werd aangeraden op een ander moment nog eens te proberen maar het probleem doet zich nog steeds voor en was reeds aanwezig ruim voordat ik met jullie service nummer belde.

Kunnen jullie mij helpen bij dit probleem?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 9 juli 2019, 15:26

Hoi @htvandenbroek, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je Mijn Telfort wilt koppelen. Je had al thuis en nu wil je daar Mobiel aan toevoegen. Daar gaat het echter mis.

Als ik je verhaal zo lees lijkt het alsof je nog geen Mijn Telfort voor mobiel hebt aangemaakt. Kan dat kloppen. Ik wil je aanraden om deze aan te maken. Op deze pagina lees je hoe je dat doet. Werkt dat?

Vervolgens kan je dan Mijn Telfort koppelen:
  1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @htvandenbroek, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je Mijn Telfort wilt koppelen. Je had al thuis en nu wil je daar Mobiel aan toevoegen. Daar gaat het echter mis.

Als ik je verhaal zo lees lijkt het alsof je nog geen Mijn Telfort voor mobiel hebt aangemaakt. Kan dat kloppen. Ik wil je aanraden om deze aan te maken. Op deze pagina lees je hoe je dat doet. Werkt dat?

Vervolgens kan je dan Mijn Telfort koppelen:
  1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Top, die link had ik nog niet gevonden en dat heeft inderdaad gewerkt.
Ik heb je reactie als antwoord gemarkeerd en ik ben voorlopig geholpen.
Reputatie 8
Badge +11
Top! Mocht er nog weer iets zijn, laat het ons dan weten. Fijne avond.

Reageer