beantwoord

Telfort-outlet.com betrouwbaar/oplichting?

• 18 mei 2014
  • 4 reacties
  • 444 keer bekeken

Beste forum leden,

Ik ben sinds kort op zoek naar een iPhone 5s. In mijn zoektocht naar een goede deal kwam ik deze site tegen: telfort-outlet.com. Het lijkt allemaal een beetje sketchy; qua bedrijfsgegevens; te mooi om waar te zijn.

Hebben jullie hier wel eens wat besteld? Is het een betrouwbare club?

Alvast hartelijk dank,

Sam Brasser
icon

Beste antwoord door Laila 20 mei 2014, 10:56

@Gusclin,

Welkom op het forum! Ik zie ook dat de website inmiddels offline is, gelukkig maar. Opgelicht.nl heeft hierover wat geschreven, lees het terug op hun website. Er is inmiddels weer een neppe webshop online, deze heb ik intern gemeld. Ik adviseer je om alleen bij erkende/bekende webshop te bestellen of rechtstreeks op www.telfort.nl.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Sam en welkom op het forum.
Als ik zoek op telfort-outlet.com dan wordt er niets gevonden. Is dit de juiste url?
De website lijkt uit de lucht te zijn zo te zien! Ik heb er gisteren een bestelling geplaatst, maar moest het overmaken via de bank. Ik vertrouw het niet helemaal en heb daarom nog geen cent overgemaakt.
Reputatie 1
Badge
Kijk maar op google,site wordt gehost uit Panama.
Badge
@Gusclin,

Welkom op het forum! Ik zie ook dat de website inmiddels offline is, gelukkig maar. Opgelicht.nl heeft hierover wat geschreven, lees het terug op hun website. Er is inmiddels weer een neppe webshop online, deze heb ik intern gemeld. Ik adviseer je om alleen bij erkende/bekende webshop te bestellen of rechtstreeks op www.telfort.nl.

Laïla

Reageer