beantwoord

Telfort ID aanmaken

  • 2 september 2019
  • 7 reacties
  • 1778 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag. Tot nu toe werd er voor Mijn Telfort ingelogd met telefoonnummer+wachtwoord.
I.v.m. de overgang en synchronisatie naar/met KPN moet dit emailadres+wachtwoord worden.

Nu is mijn vraag wat gebeurd er als er voor 2 mobiele nummers een en hetzelfde emailadres wordt gebruikt. Worden deze dan samengevoegd in een inlog of is het dan verstandiger om ieder een apart mailadres te gebruiken.

Gr. Marcel
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 september 2019, 10:35

@jansmarcel Hi Marcel, ik heb terugkoppeling gekregen van de specialist. Het vernieuwen heeft nu alleen invloed op het inloggen in Mijn Telfort. Oftewel, het eenvoudiger en duidelijker maken van het inloggen. Dat gaan dus voortaan e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord worden. De functies in Mijn Telfort blijven nog zoals ze zijn, het is daarom voor nu niet mogelijk om meerdere mobiele nummers te koppelen. Als we iets horen over verdere updates of veranderingen, dan zullen we dit delen op het forum!
Bekijk reactie

7 reacties

Ik mis hier een topic over met de uitleg het is wel vaag genoemd maar een duidelijke uitleg mist nog als ik heel eerlijk ben.

Volgens de tekst die in beeld verschijnt zou je denken dat er dan 2 mobiele nummers aan 1 "Telfort-ID" worden gekoppeld.
Ik mis hier een topic over met de uitleg het is wel vaag genoemd maar een duidelijke uitleg mist nog als ik heel eerlijk ben.

Volgens de tekst die in beeld verschijnt zou je denken dat er dan 2 mobiele nummers aan 1 "Telfort-ID" worden gekoppeld.


Zo heb ik het ook een keer/aantal keren in een MijnKPN account gezien, maar kan iemand bevestigen of dit bij Telfort ook het geval is.
Ik heb weinig zin in dadelijk dat een van de 2 ontoegankelijk is/wordt.
Bij een KPN ID voeg je zelf producten toe dat lijkt anders te werken.
Ik heb die vraag ook al een paar keer gezien tot nog toe negeer ik deze.
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @jansmarcel, dat is een goede vraag! Ik geef graag meer informatie over Telfort ID 🙂

Het veranderen van de inlog van Mijn Telfort naar het Telfort ID staat los van de samengang van Telfort en KPN. Het gaat puur om het verbeteren en vooral gemakkelijker maken van het inloggen in Mijn Telfort.

Telfort ID is nog heel nieuw en op dit moment nog maar voor een kleine groep klanten beschikbaar. Dit wordt binnenkort verder beschikbaar gemaakt. Daarom heb ik niet direct antwoord op je vraag, of je straks meerdere mobiele abonnementen kunt koppelen. Ik zou denken van wel, maar ik wil geen aannames doen. Daarom heb ik deze vraag neergelegd bij een specialist. Zo gauw ik meer informatie heb, laat ik het weten!
Reputatie 8
Badge +11
@jansmarcel Hi Marcel, ik heb terugkoppeling gekregen van de specialist. Het vernieuwen heeft nu alleen invloed op het inloggen in Mijn Telfort. Oftewel, het eenvoudiger en duidelijker maken van het inloggen. Dat gaan dus voortaan e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord worden. De functies in Mijn Telfort blijven nog zoals ze zijn, het is daarom voor nu niet mogelijk om meerdere mobiele nummers te koppelen. Als we iets horen over verdere updates of veranderingen, dan zullen we dit delen op het forum!
@Alexandra - Telfort Hallo Alexandra, ik heb het inmiddels opgelost. Wat ik vergeten was te vertellen was dat het hier 2 prepaid nummers betrof. In de Mijn Telfort app kreeg ik de melding dat deze al overgezet waren naar KPN. Daarom heb ik "de stoute schoenen" aangetrokken en gelijk een KPN ID aangemaakt.
Hierbij is het gewoon mogelijk om meerdere telefoonnummers met 1 inlog te beheren.

Maar toch... Bedankt voor je antwoord!
Reputatie 8
Badge +11
@jansmarcel Hoi Marcel, geen probleem hoor. Fijn om te horen dat het allemaal gelukt is via MijnKPN, dat is voor een prepaid telefoonnummer ook de juiste stap 🙂 En klopt, daar kan je al meer dan één nummer koppelen, dus dat is een fijne bijkomstigheid nu. Je weet me te vinden als ik iets voor je kan doen.

Reageer