Telfort herkend mij niet bij inloggen
Dag.
Probeer nu al een paar keer om in te loggen om mijn kosten te bekijken maar men herkend mij niet meer.
Is hier iets aan te doen ?
Hartelijk dank voor genomen notitie,
Ruthazel
Probeer nu al een paar keer om in te loggen om mijn kosten te bekijken maar men herkend mij niet meer.
Is hier iets aan te doen ?
Hartelijk dank voor genomen notitie,
Ruthazel
@Ruthazel,
Graag bekijk ik voor u waar het mis gaat. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Graag bekijk ik voor u waar het mis gaat. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
hartelijk dank Daphne voor je reply.
Kunt je me nog vertellen wat naw-gegevens zijn ?
Kunt je me nog vertellen wat naw-gegevens zijn ?
NAW zijn Naam Adres en Woonplaats gegevens.
Bedankt Daphne.
pb is onderweg.
Groet, Ruthazel
pb is onderweg.
Groet, Ruthazel
@Ruthazel,
Inmiddels heeft u een nieuw wachtwoord voor Mijn Telfort ontvangen. Laat u aan ons weten of het weer werkt? Succes!
Daphne
Inmiddels heeft u een nieuw wachtwoord voor Mijn Telfort ontvangen. Laat u aan ons weten of het weer werkt? Succes!
Daphne
HIer nog een extra reactie dan.
Ik heb de code geprobeerd maar ik word nog steeds niet herkend.
Groet, Ruthazel
Ik heb de code geprobeerd maar ik word nog steeds niet herkend.
Groet, Ruthazel
Wel jammer dat er verder geen reactie meer komt.
Ik kan nl nog steeds niet inloggen, wat jammer is want ik kan onmogelijk op mijn facturen tkijken.
Is het mogelijk dat iemand hier toch even aandacht aan geeft?
Hartelijk dank
Ik kan nl nog steeds niet inloggen, wat jammer is want ik kan onmogelijk op mijn facturen tkijken.
Is het mogelijk dat iemand hier toch even aandacht aan geeft?
Hartelijk dank
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.