telfort heb je niks aan

• 3 december 2012
  • 1 reactie
  • 2247 keer bekeken

nou ik ben helemaal klaar met die k*t telfort
op 21 nov mijn sim only abonnement vervangen voor een abo met telefoon de HTC ONE X POLAR WHITE na 3 dagen kreeg ik al een mail dat het toestel niet voorradig was
oke ik kan wel ff wachten dacht ik zo
de 28e weer een mail de telefoon was nog steeds niet voorradig en ze zouden mijn abonnement pas laten ingaan als ik de telefoon ontvangen had. geen probleem dacht ik al duurde het wel ff.
zondag 2 dec keek ik op mijn telfort om te kijken hoe het stond met mijn status van mijn bestelling..... en wat denk je hebben die lui mijn abonnement al in laten gaan op 1 december
en natuurlijk kun je ze niet bereiken op zondag
dus ik bellen vandaag naar dat dure nummer
en wat krijg ik te horen ik kan kiezen uit 3 andere telefoons die ik niet eens wil hebben. en ze kunnen niks anders voor me doen
nou lekker *** TELFORT. heb nu 2 jaar lang een abonnement zonder telefoon terwijl ik er wel voor betaal
ben al jaren klant bij telfort en dan krijg je dit
ik vind het totaal niet normaal meer
ik ga verdere stappen ondernemen en zal in mijn gelijk gesteld worden

BEDANKT *** TELFORT

ben nu al meer dan 13 euro kwijt in 1 dag met het bellen naar telfort
gewoon niet normaal meer

1 reactie

Badge +2
@lisaamy2,

Via Facebook heb ik jou al benaderd en de nodige gegevens opgevraagd. Gaat het om 2 abonnementen? Daar je in een ander topic aangeeft dat het contract tot juli 2013 doorloopt? Of gaat het om de sim only die tussentijds is omgezet naar een telefoon met toestel? Kun je dit allemaal in een privébericht aan mij kenbaar maken? Ik zie jouw reactie tegemoet.

Daphne

Reageer