beantwoord

Telfort Emails constant naar verkeerd email adres

• 21 december 2016
  • 4 reacties
  • 419 keer bekeken

Goedemorgen,

Vanmorgen heb ik weer een email van Telfort ontvangen die naar het foutieve email adres is verzonden. Ik heb reeds een paar weken geleden in "mijn gegevens" het juiste email adres vermeld dus ik begrijp niet waarom dit gebeurt.

Dan over de email zelf....het onderwerp is weer "Telfort CombiVoordeel: aanmelding is niet gelukt" echter in de email wordt verwezen naar een 06 nummer wat ik helemaal niet ken. Ik heb hier al eens over gebeld met de klantenservice en die gaven aan dat het hier om een tijdelijk nummer zou gaan (???).
Echter, ik heb een ander (correct) 06-nummer aangemeld en op dit nummer krijgen we gewoon al combi voordeel! Wat gaat er mis?

Samenvattend:

- zorg er aub voor dat emails van Telfort naar het juiste email adres gaan
- zorg dat ik geen emails meer ontvang met de opmerking dat de 'aanmelding voor Combi voordeel niet is gelukt'

Alvast bedankt en ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet!
icon

Beste antwoord door Euzelman 28 december 2016, 18:39

Hoi Michael....dank voor je bericht! Nu weet ik tenminste waar het 'fout' gaat. Wellicht dat ik dan binnenkort even een nieuwe aanvraag indien. Kan ik alles gewoon in 1 keer goed zetten.

Ik wens je alvast een goed 2017 toe!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Hoi Michael....dank voor je bericht! Nu weet ik tenminste waar het 'fout' gaat. Wellicht dat ik dan binnenkort even een nieuwe aanvraag indien. Kan ik alles gewoon in 1 keer goed zetten.

Ik wens je alvast een goed 2017 toe!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Euzelman,

Bedankt voor de gegevens.

De mails met de notificatie van het mislukte CombiVoordeel kreeg je omdat er op dat moment al een aanvraag liep. Het e-mailadres waar je de mails op ontvangt is tijdens de aanvraag opgegeven en kan alleen worden aangepast als de aanvraag opnieuw gedaan wordt. Je kunt er ook voor kiezen om het te negeren: de correspondentie wat CombiVoordeel betreft verloopt namelijk ook via het andere, gewenste e-mailadres.

Ik zie je reactie tegemoet.
Hoi Michael,

Prive bericht is zojuist verzonden. Zie graag de bevestiging tegemoet dat het opgelost is.

Alvast bedankt voor je hulp en Fijne Feestdagen!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Euzelman,

Helder verhaal, dank daarvoor.

Kennelijk is toch niet het juiste mailadres opgenomen in het systeem. Dit moet voor je worden nagekeken en aangepast. Ook vermoed ik dat er tijdens de aanvraag van CombiVoordeel een ander nummer is verwerkt dan de bedoeling is. Als je je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een apart berichtje kenbaar maakt, zorg ik ervoor dat het in orde wordt gemaakt.

Excuses voor het ongemak.