beantwoord

Telfort Belstatus onthoudt wachtwoord niet

• 22 februari 2014
  • 5 reacties
  • 905 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb net de belstatus geistalleerd op mijn Samsung S3 en als ik wil inloggen met de app dan krijg ik de melding, dat mijn wachtwoord icm mijn gebruikersnaam niet goed is, maar ik gebruik de zelfde inloggevens als op mijn telfort. Bij de tweede poging gaat het wel goed. 

Hoe kan het?? En hoe kan ik het oplossen?
icon

Beste antwoord door Denise 24 februari 2014, 14:10

@Koolmees,

Vreemd dat inloggen in eerste instantie niet is gelukt. Wellicht heb je toch een typfout gemaakt? Let op dat het wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Fijn dat het inmiddels wel is gelukt 🙂

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Koolmees,

Vreemd dat inloggen in eerste instantie niet is gelukt. Wellicht heb je toch een typfout gemaakt? Let op dat het wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Fijn dat het inmiddels wel is gelukt 🙂

Denise
Reputatie 1
Het is niet opgelost. Ik moet altijd
twee keer inloggen.
Reputatie 3
Badge +1
@Koolmees,

Balen dat het nog steeds niet in één keer lukt. Kun je de app eens verwijderen en deze opnieuw installeren?
Laat je weten of het probleem hiermee is opgelost?

Denise
Reputatie 1
@Koolmees,

Balen dat het nog steeds niet in één keer lukt. Kun je de app eens verwijderen en deze opnieuw installeren?
Laat je weten of het probleem hiermee is opgelost?

Denise

Ook dat heb ik geprobeerd, maar ik moet steeds twee keer inloggen met dezelfde gegevens. Het lijkt erop, dat de Samsung het wachtwoord niet onthoudt, bij andere apps gaat dit wel goed.
Badge
@Koolmees,

Mijn excuses voor het ervaren ongemak, wij zijn druk bezig met een nieuwe app. Ik adviseer je om voorlopig de mobiele webversie van BelStatus te gebruiken, https://m.telfort.nl/BelStatus. Je kunt de pagina toevoegen aan jouw favorieten en zo jouw BelStatus inzien.

Laïla

Reageer