beantwoord

Telfort app login, op een abonnement ipv op 2e abonnement op andere telefoon

• 12 januari 2020
  • 5 reacties
  • 193 keer bekeken

Ik heb twee abonnementen echter kan ik nu niet meer op een van de twee abonnementen in loggen via de app.

Er word echter alleen maar een abonnement ingelogd, ook al gebruik ik het nummer van de tweede telefoon, deze staan wel op de zelfde naam.

Voor heen nooit problemen mee gehad.

Ik wil hier graag een oplossing voor hebben.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 januari 2020, 09:59

Aha op die manier. Inloggen in Mijn Telfort gaat nu via Telfort ID. Voor elk nummer heb je dus een aparte Telfort ID nodig. En voor elke ID heb je een apart e-mailadres nodig. Als je dat hebt kun je nog steeds inzicht krijgen in beide nummers. 

Bekijk reactie

5 reacties

Is er voor beide abonnementen een apart Telfort-ID aangemaakt? Dan zal dat ID( emailadres) gebruikt moeten worden. 

Via de app wordt enkel nog het bij het abonnement horende email adres geaccepteerd. Als voor beide abonnementen hetzelfde email adres is ingevoerd kan dit zo blijkt tot deze problemen lijden. Is er voor de 06 nummers elk een eigen wachtwoord ingevoerd dan is dat nog een mogelijkheid. Dan gebruik je het emailadres waar de factuur heen gaat in combinatie met het gewenste wachtwoord.

Mogelijk kan je via de internet pagina nog wel met de telefoon nummers inloggen. Lukt dat niet zal een Telfort medewerker je verder moeten helpen.

Zodra we helemaal over zijn naar KPN en de Mijn KPN app gebruiken kan je beide abonnementen aan deze app toevoegen.

Bedankt voor de terugkoppeling 

Idd er is 1 email adres en een separate wachtwoord gaat niet omdat er maar 1 email adres is. 

Ik weet nu wat het is en dan heb ik te wachten tot dat alles over is gezet 

Gr Andre 

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Andre0175, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je niet meer in de Mijn Telfort van 1 mobiel abonnement kan komen via de app. Heb je het ook via de webbrowser geprobeerd? Want kun je daar wel gewoon met het mobiele nummer inloggen? 

Want als ik het goed begrijp log je voor 1 nummer met een e-mailadres door middel van Telfort ID in. Voor het andere nummer heb je geen ID aangemaakt?

@Bart - Telfort

Ik heb twee abonnementen op 1 naam en 1 email. 

Voorheen was het mogelijk om op elke nummer apart inzicht te krijgen in je verbruik 

Nu moest ik via de app het nummer geregistreerd email adres als User name gebruiken en toen kon ik alleen maar 1 abonnement inzien

Kortom ik had via de app en online aparte toegang per abonnement en kan nu ook niet meer

Gr Andre 

Reputatie 8
Badge +12

Aha op die manier. Inloggen in Mijn Telfort gaat nu via Telfort ID. Voor elk nummer heb je dus een aparte Telfort ID nodig. En voor elke ID heb je een apart e-mailadres nodig. Als je dat hebt kun je nog steeds inzicht krijgen in beide nummers. 

Reageer