telfort app en combideal vraag

• 9 april 2018
  • 19 reacties
  • 184 keer bekeken

Hallo

Heb vorige week een mobiel abonnement afgesloten en ben aangemeld voor de combideal, we hebben alles van Telfort nu.
Mijn Telfort app geeft steeds aan ''oeps er gaat iets mis'', heb de app al een aantal keren verwijderd en weer opnieuw erop gezet, telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart maar het probleem blijft.
Neem aan dat het abonnement ingegaan is op 5 of 6 april.?

Ook is het met de combideal nog niet geregeld, want heb ook nog geen bevestiging gehad, hoelang duurt het voordat ik de bevestiging binnen heb?

19 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Ik denk dat er nog iets niet goed gekoppeld staat, of administratief nog niet geregeld is. Geeft echt de app zelf dit aan of crasht de app en geeft de telefoon dit aan?
Hallo

Bedankt voor je reactie.

De app geeft aan..dat er iets mis gaat en dat er nog 991 mb staat.
onbeperkt bellen staat 0 minuten gebeld en onbeperkt smsen staat ook op 0 verstuurd.
Heb wel 1x gebeld en een paar smsjes verstuurd.
Reputatie 6
Badge +4
Dat is wel vreemd dat hij zegt dat er wat mis gaat maar toch deels werkt.

De app werkt volgens mij niet realtime de verbruiksgegevens bij, wanneer zijn de smsjes verstuurd en is er gebeld? Of is dat alweer een tijdje geleden?

Ik denk niet dat opnieuw installeren verder nog zin heeft, ik vermoed dat er een koppeling niet goed staat of administratief nog het e.e.a. afgehandeld moet worden. Telfort leest mee en zal dit verder voor je uit kunnen zoeken en je vraag kunnen beantwoorden.
Vanmorgen een keer gebeld en een paar smsjes verstuurd.

Oke bedankt, dan wacht ik het nog wel even af.
Reputatie 6
Badge +4
Ik weet niet zeker of de app het 1x per 24 uur bijwerkt of vaker (ik kan het zo gauw niet vinden) maar dan zit je alsnog met die foutmelding. Het wordt vast en zeker opgelost. Telfort leest mee en zal dit vast en zeker verder voor je uitzoeken 🙂
Elke keer als ik de app open, staat er bijgewerkt met de datum en tijd erbij, dat is nu dus 9 april 2018 17:53 uur.
Hij geeft een foutmelding als ik de app open, maar die foutmelding springt daarna wel weer weg.
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb zelf geen Telfort Mobiel maar als dat erbij staat (bijgewerkt op "datum / tijd") kan je er vanuit gaan dat het tot die datum / tijd bijgewerkt is wat meteen betekend dat er dus iets niet klopt.
Nee er klopt iets niet inderdaad.

Ik wacht af of er nog iemand van Telfort reageert.

Nogmaals bedankt voor je reacties.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo jdeboer, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met de app en dat CombiVoordeel nog niet is aangemeld.
Kun je de app downloaden op een ander toestel om te kijken of deze daarop wel werkt? Zo kunnen wij jouw telefoon uitsluiten.
Ons CombiVoordeel systeem heeft jouw abonnement nog niet geregistreerd. Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt om dit op te lossen zodat je je kunt aanmelden voor CombiVoordeel.
Ik laat je weten zodra dit is opgelost. In afwachting van jouw reactie.
Hallo
Ik heb zojuist de app op de telefoon van mijn partner gezet, maar daar ook precies hetzelfde probleem.

Nou dat is wel vreemd zeg, ik heb op 6 april een mail gehad, waar deze zin in stond:

Bedankt voor uw aanmelding voor Telfort Combivoordeel. We sturen u een e-mail als uw nieuwe CombiVoordeel start. Hieronder vindt u een overzicht van de aanmelding.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie jdeboer. Het ligt dus aan de app. Ik ga dit voor je uitzoeken en kom hier morgen op terug.
Je mobiel contract is op 6 april van start gegaan dus zou CombiVoordeel ook vanaf die datum zijn aangemeld.
Ik zie dat je vanochtend hierover contact hebt gehad en dat CombiVoordeel opnieuw is aangevraagd.
Mocht dit morgen nog steeds niet zijn aangemeld dan ga ik ook hier achteraan.
Hallo Stephen
Bedankt voor je reactie.

Ja ik heb idd vanochtend nog contact gehad met een medewerker hierover.
Ik kreeg weer een mail dat Combideal is aangevraagd, ben benieuwd of het dit keer wel lukt :)

De medewerkster vertelde me dat er een storing is met de app..hopelijk word die gauw opgelost.
Er staat in de app 5 dagen resterend, neem aan dat dan de nieuwe factuur komt?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo jdeboer, ik zie dat CombiVoordeel helaas nog niet is aangemeld. Hier heb ik een ticket voor aangemaakt om dit op te lossen. Ik ga ervan uit dat dit binnen 5 werkdagen is opgelost.
Zo niet,m dan zullen we de factuurkorting handmatig vergoeden. Zodra er meer bekend is breng ik je uiteraard op de hoogte.

Er is inderdaad een storing met de app. Juw factuurdatum is de 18e van de maand. Dan ontvang je de nieuwe bundels. Vanaf vandaag donderdag 12 april duurt het nog 5 dagen voordat je de nieuwe bundels ontvangt. De factuur volgt een aantal dagen later.
Hallo

Oh jammer dat het nog niet geregeld is.

Oke, maar hij geeft nu 4 dagen aan, dat klopt dus ook niet helemaal.

Het bedrag zal dan ook niet kloppen aangezien ik nog maar 11 dagen het abonnement heb op de dag dat ik nieuwe bundel ontvang.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo jdeboer, er wordt aan gewerk en in de tussentijd blijf ik het voor je in de gaten houden.
Als je inlogt op Mijn Telfort maar dan via de laptop of PC zie je dan ook hetzelfde.
Ik ga er wel vanuit dat de factuur gewoon zal kloppen maar indien dat niet het geval is dan zal ik dat voor je corrigeren uiteraard.
Hoi

Ik heb een bevestiging gekregen via sms en via de mail, dus ga er vanuit dat het nu goedkomt.

Ik krijg op de laptop (op de site van Telfort) precies hetzelfde te zien, als via de app, dus dat werkt ook niet goed.
Mobiel
Verbruik

4 dagen over
Internet

984 MB
over
Onbeperkt bellen

0 minuten
gebeld
Onbeperkt sms

0 sms'jes
verstuurd
Reputatie 8
Badge +16
Hallo jdeboer, CombiVoordeel is sinds gisteren inderdaad aangemeld. Gelukkig is dat opgelost. Nu is het nog even kijken hoe het zit met Mijn Telfort.
Na het weekend kom ik hierop terug en verwacht ik je een update te kunnen geven. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo jdeboer, excuses voor de late reactie. Ik neem aan dat Mijn Telfort (app) nu wel up to date is? In afwachting van jouw reactie.

Reageer