beantwoord

Telfort app

• 9 juni 2019
  • 14 reacties
  • 248 keer bekeken

beste , enige weken geleden een abonnement afgesloten bij telfort via belsimpel , nu zie ik in de telfort app geen verbruik en bundels meer ,weet iemand een oplossing? gr Mark
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 juni 2019, 18:35

Hoi @Mark12345, je vraagt je af waarom je nog geen bundels in Mijn Telfort ziet, dit omdat jouw abonnement al actief is. Ik heb even meegekeken en eerlijk gezegd verbaast mij het ook. Ik zie namelijk dat de verlenging al 2 juni ingegaan zou moeten zijn, echter staat deze nog niet actief. Hoe dit precies kan durf ik niet te zeggen. Ik wil je vragen even navraag te doen bij mijn collega's die gaan over de zakelijke afdeling op 0800-2288027. Morgenvroeg vanaf 08.00 uur zijn ze weer bereikbaar.
Bekijk reactie

14 reacties

Verwijderen en opnieuw installeren is mijn eerste ingeving.
Zie je via de website wel verbruik?
Dag Galdor , dank voor je reactie , ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd helaas geen verbetering ,tevens via de website alleen de abb kosten en geen verbruik helaas .
Als je een schermafdruk maakt zien we bij jouw een wit scherm?

klopt Galdor enkel de abbonements en verbruikers kosten en deze zijn hetzelfde ,kan het zijn omdat ik via belsimpel heb bestelt ?
Dat mag niet uitmaken als je de juiste procedure hebt gevolgd met het maken van een mijn telfort account zou het moeten werken.

Die blauwe balken zie je die wel of niet dat is me nog onduidelijk als ik je nu goed begrijp zijn deze helemaal vol. Als je alleen wifi gebruikt en niet belt kan dat kloppen.
bijgaand de schermen , mijn nieuwe bundel gaat normaliter per de 8e beginnen ,bij de verlenging via belsimpel de 1e van de maand

duurde even 🙂

Per wanneer is dat nieuwe abonnement ingegaan? Staan je gegevens zoals het mobiele nummer in je profiel? Vanaf dinsdag zullen de moderatoren er weer zijn.
Deze is per 1 juni ingegaan , hij was verlengbaar , gisteren 8 juni kreeg ik bericht van Telfort dat mijn nieuwe bundel weer in ging (dus eigenlijk de oude datum de 8e)
Dan kan dat het euvel zijn. Dat kan een moderator mogelijk bevestigen.
Oké Galdor dank je ik neem contact met ze op 👍
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Mark12345, je vraagt je af waarom je nog geen bundels in Mijn Telfort ziet, dit omdat jouw abonnement al actief is. Ik heb even meegekeken en eerlijk gezegd verbaast mij het ook. Ik zie namelijk dat de verlenging al 2 juni ingegaan zou moeten zijn, echter staat deze nog niet actief. Hoe dit precies kan durf ik niet te zeggen. Ik wil je vragen even navraag te doen bij mijn collega's die gaan over de zakelijke afdeling op 0800-2288027. Morgenvroeg vanaf 08.00 uur zijn ze weer bereikbaar.
Dag Bart dank voor je reactie , ik had jouw collega s reeds gebeld en kreeg een link voor een nieuwe mijn Telfort login etc , helaas zonder resultaat 😥
Reputatie 8
Badge +11
Dat meen je. Ik wil je vragen om toch nog eens te bellen. Zou je dan ook willen uitleggen dat ik al gezien heb dat de bundel nog niet actief lijkt te staan. Dan kunnen ze uitzoeken waarom. Zij hebben namelijk meer mogelijkheden omdat het een zakelijk abonnement betreft.

Reageer