beantwoord

Telfort app.

  • 3 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een nieuwe tablet gekocht en nu werkt de app niet meer hoe kan dit op de telefoon werkt hij uitstekend en op de tablet voor geen meter.
Gr.martin
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 3 oktober 2017, 14:08

Hoi Martin, wat leuk een nieuwe tablet! Wat voor tablet heb je gekocht en wat voor softwareversie staat daarop? Lukt het wel om de app te downloaden en wat gebeurd er daarna als je de app wilt gebruiken, krijg je een foutmelding of moet ik me hier iets anders bij voorstellen?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Martin, wat leuk een nieuwe tablet! Wat voor tablet heb je gekocht en wat voor softwareversie staat daarop? Lukt het wel om de app te downloaden en wat gebeurd er daarna als je de app wilt gebruiken, krijg je een foutmelding of moet ik me hier iets anders bij voorstellen?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Martin, is het inmiddels gelukt of kan ik nog iets voor je betekenen? Ik hoor het graag van je.

Reageer