beantwoord

telfort app.

  • 27 april 2016
  • 3 reacties
  • 740 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn Inlog op mijn Telfort app doet het niet. Nu lees ik dus op het forum dat ik waarschijnlijk aangemeld sta als zakelijk.
Dit klopt niet, gewoon particulier abonnement. Hoe verander ik dit?
Mijn app werkt al maanden niet.
Ik heb hem ook al een paar keer opnieuw geinstalleerd en een nieuw wachtwoord aangevraagt.

Inloggen op dewebsite lukt wel.
icon

Beste antwoord door Richard - Telfort 4 mei 2016, 14:26

Hoi sylvia888 en bedankt voor de terugkoppeling. Ik begrijp dat je weer gebruik kan maken van de Mijn Telfort App. 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi sylvia888 en welkom op het forum. Balen dat het niet lukt om in te loggen. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht, dan help ik je graag verder.
Reputatie 1
Badge +1
Bedankt voor de gegevens sylvia888. Ik ga uitzoeken voor je wat er aan de hand is. Zodra ik meer informatie heb dan laat ik je dit weten.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi sylvia888 en bedankt voor de terugkoppeling. Ik begrijp dat je weer gebruik kan maken van de Mijn Telfort App. 🙂

Reageer