telfort accounts samenvoegen

• 8 juli 2017
  • 7 reacties
  • 392 keer bekeken

Ondanks het feit dat ik de bevestiging krijg "Accounts samengevoegd", mislukt de gesamenlijke weergave van Mobiel en Thuis NIET. Individuele inloggen blijft noodzakelijk. Wat is de oplossing om dit te verhelpen.

7 reacties

Badge
ik heb precies het zelfde probleem. zou ook ideaal zijn als je gewoon 1 keer inlogt, en je alles (mobiel en thuis) in 1 keer kunt bekijken!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bergerie en Gerhard, wat vervelend om te horen dat het samenvoegen niet goed gaat. Ik kan me erg goed voorstellen dat je niet tevreden over bent. Ik wil dit graag verder voor jullie uitzoeken. Hiervoor wil ik wat vragen stellen. Kunnen jullie verder toelichten wat er mis gaat? Krijg je telkens te zien dat je opnieuw moet inloggen om bij Mobiel of Thuis te komen? Blijft de pagina laden als je omschakelt? Zou een van jullie misschien een screenshot kunnen maken van wat er mis gaat? Ik hoor het graag van jullie.
Hi Wieger,
Na inloggen op mijntelfort app, ios iphone6s, krijg ik bij default de gegevens van Mobiel. Na keuze van "Thuis" icoon, verschijnt de pagina "Voeg accounts samen". Keuze van deze menu optie brengt me op de "Inloggen Mijn Telfort" pagina. met gebruik makende van de inloggegevens van "Thuis", en vervolgens keuze menu "Inloggen", krijg ik de melding "Succesvol ingelogd" maar keert automatisch terug naar "Inloggen mijn Telfort" pagina. Indien de ios app opnieuw geladen wordt, verschijnt opnieuw "voeg accounts samen" bij "Thuis" keuze menu.
Grtjs
Dick
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Dick, dankjewel voor je toelichting. Ik ga dit verder voor je laten onderzoeken. Uit je reactie begrijp ik dat op je op de website van Mijn Telfort geen problemen hebt? Klopt dit?
Hi Wieger, Ik kan individueel inloggen zowel op de website. Het samenvoegen van Mobiel met Thuis is eveneens onmogelijk via de webbrowser. Dit ondanks het feit dat na het uitvoeren van een samenvoegen commando ik GESLAAGD! bericht ontvang. Bij opnieuw inloggen blijkt van samenvoegen geen sprake te zijn. M.a.w. het resultaat van samenvoegen middels de IOS app of via de Webbrowser is identiek, d.w.z. Het wordt NIET samengevoegd.
Hoop dat ik me duidelijk heb uitgedrukt.
Grtjs
Dick
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Dick, dit is een kraakhelder antwoord. Dankjewel. Ik heb je bericht doorgezet naar de collega's die meer weten over het samenvoegen van Mijn Telfort. Zij zullen telefonisch contact met je gaan opnemen. Dit zal binnen een week gebeuren.
Hi Wieger, het werkt nog steeds niet en evenmin enige reactie van een van je collega's. De ICT systemen komen over als een complete chaos. Gelukkig blijft het netwerk goed functioneren.

Reageer