beantwoord

Telefoonnummer is omgewisseld met iemand anders

• 30 juli 2019
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Gister is guidion hier geweest voor installatie. Nu is mijn telefoonnummer gewisseld met die van iemand anders. Dit heb ik gemeld bij de klantenservice,maar dit kon lang duren werd mij verteld. Nu is echter het probleem dat ik vannacht gebeld werd op dat andere nummer, door oudere mensen die elkaar controleerden ivm gezondheid. Jullie begrijpen het al, er ontstond lichte paniek omdat ik ineens hun telefoonnummer beantwoorde. Nu is mijn vraag, kan ik hier snel iets anders aan doen, dan wachten? Vooral voor die andere mensen vind ik het erg vervelend.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 31 juli 2019, 12:53

Hoi @Boris2019, welkom bij ons op het Forum. Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken over deze kwestie. Morgen komt er een monteur om de patches in de centrale om te zetten. Wanneer je later die middag nog geen diensten heb, dan ontvang ik graag een privébericht zodat ik actie kan ondernemen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Boris2019, welkom bij ons op het Forum. Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken over deze kwestie. Morgen komt er een monteur om de patches in de centrale om te zetten. Wanneer je later die middag nog geen diensten heb, dan ontvang ik graag een privébericht zodat ik actie kan ondernemen.
Na een week lang prive berichten te hebben gestuurd, nu dan toch 1 openbaar... Bart, super bedankt dat je tijdens al deze dagen, werkelijk de enige bent geweest die zich aan de afspraken heeft gehouden. Ik zou zeggen, geef de rest van je collega's maar eens een cursus...ze kunnen veel van je leren!
Reputatie 8
Badge +12
Het was inderdaad aardig wat werk. Maar ik ben heel blij dat ik bij heb kunnen dragen aan de oplossing. Bedankt voor de mooie woorden. Daar doe ik het voor. 🙂 Fijn weekend!

Reageer