beantwoord

Tab Mobiel werkt niet in Mijn Telfort

  • 26 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 363 keer bekeken

Ik heb sinds eind september mobiel via Telfort. Ik had al Telfort TV, Vast Bellen en Internet. Als ik inlog zie ik alleen Telfort Thuis; de tab Mobiel werkt niet en ik kan de facturen dus ook niet zien.
icon

Beste antwoord door Michael 26 oktober 2016, 15:55

Hoi Gerrie,

Welkom.

Je kunt Mijn Telfort 'Thuis' en 'Mobiel' samenvoegen door de volgende acties uit te voeren:

  1. Log in met je gegevens van 'Telfort Thuis' op Mijn Telfort.
  2. Klik op Mijn gegevens en scroll naar beneden.
  3. Klik onder Mobiel abonnement op Samenvoegen.

Laat je het weten of het gelukt is?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je wel een account voor mijn telfort mobiel aangemaakt en vervolgens gekoppeld aan je Mijn Telfort internet etc
Nee, dat wist ik niet. Ik heb nu een account aangemaakt en kan de gegevens zien. Maar hoe koppel ik die twee? Bedankt voor je hulp.
Reputatie 8
Badge +18
Graag gedaan, hoe te koppelen ben ik even kwijt het is al even geleden dat ik mijn 2 accounts heb gekoppeld, maar webcare Telfort helpt je wel even zodra ze je topic lezen
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Gerrie,

Welkom.

Je kunt Mijn Telfort 'Thuis' en 'Mobiel' samenvoegen door de volgende acties uit te voeren:

  1. Log in met je gegevens van 'Telfort Thuis' op Mijn Telfort.
  2. Klik op Mijn gegevens en scroll naar beneden.
  3. Klik onder Mobiel abonnement op Samenvoegen.

Laat je het weten of het gelukt is?
Bedankt voor je reactie Michael. Helaas heb ik die optie niet. Onder Mijn gegevens staan alleen:
Mijn Telfort wachtwoord
Contractant
Adres
Contactgegevens
Betaalgegevens

Daaronder staat het blauwe menu en als ik daar mobiel kies krijg ik de algemene pagina.

Log ik in met mijn Mobiele gegevens dan staat onder Mijn Gegevens:
Mijn Telfort wachtwoord
Persoonsgegevens
Betaalgegevens
Klantenservice

Reageer