beantwoord

storing op MIjn Telfort?

• 4 augustus 2016
  • 15 reacties
  • 894 keer bekeken

Reputatie 2
Ik log net via mijn Telfort in en krijg niet het normale scherm maar de tekst dat mijn aanvraag in behandeling is dit terwijl ik al bijna 1,5 jaar klant ben kortom is er een storing op de website of alleen het Mijn Telfort deel?

Ik dan dus niet mijn facturen inzien.

Aanvulling ik kan wel mijn facturen inzien, maar als ik op Abonnement klikt staat er
"Er is geen actief pakket bij ons in het systeem" hoewel de pakketten alles in 1 glasvezel en pluspakket wel vermeld staan
icon

Beste antwoord door Copper007 4 augustus 2016, 21:45

Had vanmiddag nog contact met Telfort, en er blijkt een systeem migratie aan de gang te zijn... Zijn er meerdere die dit hebben volgens de medewerker...
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 2
Nog even een update
Onderstaand is de tekst die ik te zien krijg bij overzicht. Ik kan dus wel mijn facturen inzien en verbruik wat betreft gespreksduur. Maar het overzichtsscherm wat ik gewend ben te zien is er niet. Het wekt de indruk dat de aansluiting niet actief is. ik heb de cache en andere internet gechiedenis en cookies etc verwijderd dat doe ik standaard regelmatig.
"Welkom in Mijn Telfort; je persoonlijke online omgeving. Je kunt hier nu je bestelstatus inzien maar straks als je abonnement is geactiveerd, kun je er nog heel veel meer; o.a. je factuur inzien, je abonnement- en of zenderpakketten wijzigen en instellingen beheren. Verder blijft het wachtwoord waarmee je nu hebt ingelogd, je wachtwoord. Wel zo gemakkelijk! "
Reputatie 8
Badge +18
Je bent vast niet enige bij mij hetzelfde verhaal
Had vanmiddag nog contact met Telfort, en er blijkt een systeem migratie aan de gang te zijn... Zijn er meerdere die dit hebben volgens de medewerker...
Reputatie 2
Had vanmiddag nog contact met Telfort, en er blijkt een systeem migratie aan de gang te zijn... Zijn er meerdere die dit hebben volgens de medewerker... Klinkt aannemelijk, het is ook niet echt een probleem ik kijk er eerlijk gezegd niet vaak dus het was me misschien nooit opgevallen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Galdor, er is momenteel geen sprake van een storing met Mijn Telfort, maar zoals Copper007 heeft aangegeven kunnen er problemen ontstaan vanwege een systeem migratie. Excuses voor het ongemak die dit met zich meebrengt.

@Copper007,

Bedankt!
Reputatie 2
Hallo Galdor, er is momenteel geen sprake van een storing met Mijn Telfort, maar zoals Copper007 heeft aangegeven kunnen er problemen ontstaan vanwege een systeem migratie. Excuses voor het ongemak die dit met zich meebrengt.

@Copper007,

Bedankt!
De term storing was misschien ook ongelukkig gekozen. Ik wist even niet hoe ik het moest omschrijven. Ik zie nu net dat jullie blijkbaar nog met die migratie bezig zijn, want ik zie nog steeds mijn gebruikelijke overzichts scherm niet. Het belangrijkste is dat ik kan bellen en internet verbinding heb. Dus dit is verder niet echt heel belangrijk hooguit een opvallend iets.
Badge
Al vanaf eergisteren geen pakket zichtbaar beetje jammer steeds die ongemakken die zich achter elkaar voor doen steeds haperingen geen verbinding met het net vast lopend beeld niet kunnen inloggen op mijn telfort ondemand series niet zichtbaar dot al een kleine greep vanaf de 7de maand na mijn aansluiting. Word er steeds meer en meer bozer om.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Galdor, zijn de gebruikelijke overzichtsschermen inmiddels zichtbaar? Ik kijk uit naar jouw reactie.

@tinkie,

Graag reageren op op mijn reactie in het andere topic waar jij een reactie hebt achtergelaten. Bij voorbaat dank!
Reputatie 2
Beste Galdor, zijn de gebruikelijke overzichtsschermen inmiddels zichtbaar? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Hoi Stephen Ik heb net even een kijkje genomen maar ik zie nog steeds wat ik zag toen ik net was overgestapt
Dus nee helaas nog niet.
Vandaag geprobeerd in te loggen in Mijn Telfort. Bij zowel Mijn Mobiel als Mijn Internet/TV lukt het niet om in te loggen met mijn inloggegevens die ik al jaren gebruik. Dan maar opnieuw instellen.

Bij Mijn Internet/TV is het gelukt om in te loggen. Echter kloppen de abonnement gegevens niet. Ik heb al jaren Internet van Telfort en sinds juni 2016 ook TV van Telfort. Volgens mijn account moeten deze nog geactiveerd worden. Dit is raar, want ik gebruik het al enkele maanden.

Voor dat de migratie plaats vond werkte alles perfect, ik ga er vanuit dat het met dit te maken heeft.

Telfort, hebben jullie enig idee wanneer deze problemen zijn opgelost?

Met vriendelijke groet,

Ad

ps. Hopelijk wordt het juiste bedrag afgeschreven, het bedrag wat nu in mijn account staat is niet juist.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Galdor en AdJames, ik ontvang graag jullie naw-gegevens in een privébericht zodat ik het een en ander kan uitzoeken. Bij voorbaat dank!
Reputatie 2
Hallo Galdor en AdJames, ik ontvang graag jullie naw-gegevens in een privébericht zodat ik het een en ander kan uitzoeken. Bij voorbaat dank!

Ik log nu net vlak voor middernacht 9 augustus in en zie alles zoals het zijn moet.

Ik log nu net vlak voor middernacht 9 augustus in en zie alles zoals het zijn moet.

Bij Mijn Internet/TV is alles inderdaad weer in orde, TOP!

Maar ik kan nog steeds niet inloggen in Mijn Mobiel. Ook niet met een nieuw wachtwoord die jullie mij via de sms verzenden.

Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groet,

Ad
Reputatie 8
Badge +16
@Galdor, @AdJames,

Bedankt voor het melden. :D

Helaas is er sprake van een storing met inloggen op Mijn Telfort (mobiel). De app versie werkt wel. Excuses voor het ongemak.
@Galdor, @AdJames,

Bedankt voor het melden. :D

Helaas is er sprake van een storing met inloggen op Mijn Telfort (mobiel). De app versie werkt wel. Excuses voor het ongemak.

Dan wacht ik het even rustig af, geen enkel probleem. 😃