beantwoord

Storing nav wijzigen internetsnelheid

• 2 juni 2017
  • 3 reacties
  • 409 keer bekeken

Badge
Hoi,

Gister had ik geen netwerk thuis doordat er een storing was bij het verhogen van de internetsnelheid van 30 naar 50 mb/s

Heb hier telefonisch contact over gehad en zal doorgezet worden naar de technische afdeling. Op dit moment nog geen reactie gehad dat dit probleem is verholpen.

Was benieuwd of jullie hierin tegemoet kunnen komen voor een bepaalde korting op de abonnementsprijs of Fox Sports voor een mooi tarief. Kan namelijk al een tijdje ook mijn abonnement verlegen.

Zie jullie reactie graag tegemoet.
icon

Beste antwoord door Michael 7 juni 2017, 18:15

Hoi svole, dank voor je bericht. Ik zie dat het inderdaad even heeft geduurd voordat de verbinding hersteld is. Hiervoor heb ik een vergoeding aangemaakt, de correctie zul je vinden op de eerstvolgende factuur. Wat een actie of andere tegemoetkoming betreft: dit is het enige dat ik voor nu voor je kan doen. Bij een eventuele verlenging komen natuurlijk wel andere kortingen aan bod. Ik hoop dan ook dat je zult verlengen. Heb je nog een vraag? Stel hem gerust. 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi svole! Welkom! Heel goed dat je de snelheid omhoog wilt krikken. Sneller = beter, toch? 🙂 In principe hoort dit 'gewoon' te kunnen in Mijn Telfort. De laatste tijd komt het echter weleens voor dat er geen wijziging kan plaatsvinden omdat Mijn Telfort vindt dat er al een wijziging loopt. Graag check dit voor je en ga ik na wat er precies aan de hand is als je je postcode en huisnummer kenbaar maakt in een privébericht. Over je vraag wat korting en het aanbod betreft: je kunt een verlenging aangaan, een korting of actie die daaraan vast zit, zal los staan van het probleem dat je nu aankaart. Wel kan ik kijken naar wat er precies mogelijk is wat compensatie betreft voor dit probleem. Ik hoor graag van je.
Badge
Hallo,

Ik heb zelf deze wijziging nooit aangevraagd, dit is door Telfort zelf uitgevoerd. Ik heb hiervoor nooit iets gedaan in Mijn Telfort
Reputatie 8
Badge +2
Hoi svole, dank voor je bericht. Ik zie dat het inderdaad even heeft geduurd voordat de verbinding hersteld is. Hiervoor heb ik een vergoeding aangemaakt, de correctie zul je vinden op de eerstvolgende factuur. Wat een actie of andere tegemoetkoming betreft: dit is het enige dat ik voor nu voor je kan doen. Bij een eventuele verlenging komen natuurlijk wel andere kortingen aan bod. Ik hoop dan ook dat je zult verlengen. Heb je nog een vraag? Stel hem gerust. 🙂

Reageer