Storing Mijn Telfort

• 19 maart 2014
  • 3 reacties
  • 1016 keer bekeken

Badge
@all

Als ik probeer in te loggen op Mijn Telfort komt er een http 500 fout :

Tijdstip : 08:15 - 19 Maart

-------------------------------------------------------------------------------------------
HTTP Status 500 -

type Exception report

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception

javax.xml.ws.WebServiceException: Could not send Message.
org.apache.cxf.jaxws.JaxWsClientProxy.invoke(JaxWsClientProxy.java:135)
$Proxy811.searchCustomer(Unknown Source)
sun.reflect.GeneratedMethodAccessor317.invoke(Unknown Source)
sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)
java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:585)
org.springframework.aop.support.AopUtils.invokeJoinpointUsingReflection(AopUtils.java:318)
org.springframework.aop.framework.ReflectiveMethodInvocation.invokeJoinpoint(ReflectiveMethodInvocation.java:183)
org.springframework.aop.framework.ReflectiveMethodInvocation.proceed(ReflectiveMethodInvocation.java:150)
nl.tiscali.util.performancemonitoring.PerformanceMonitoringAdvice.proceed(PerformanceMonitoringAdvice.java:36)
nl.tiscali.util.performancemonitoring.PerformanceMonitoringAdvice.proceed(PerformanceMonitoringAdvice.java:18)
nl.tiscali.util.performancemonitoring.InvocationPerformanceMonitoring.monitor(InvocationPerformanceMonitoring.java:32)
nl.tiscali.util.performancemonitoring.PerformanceMonitoringAdvice.invoke(PerformanceMonitoringAdvice.java:21)
org.springframework.aop.framework.ReflectiveMethodInvocation.proceed(ReflectiveMethodInvocation.java:172)
nl.tiscali.util.webservices.cxf.FaultWithExceptionUnpackingMethodInterceptor.invoke(FaultWithExceptionUnpackingMethodInterceptor.java:50)
org.springframework.aop.framework.ReflectiveMethodInvocation.proceed(ReflectiveMethodInvocation.java:172)
nl.tiscali.util.webservices.ResponseTimeMethodInterceptor.invoke(ResponseTimeMethodInterceptor.java:44)
org.springframework.aop.framework.JdkDynamicAopProxy.invoke(JdkDynamicAopProxy.java:202)
$Proxy197.searchCustomer(Unknown Source)
nl.tiscali.service.dna.util.query.QueryFacade.search(QueryFacade.java:260)
nl.tiscali.service.dna.util.query.QueryFacade.findByFullUsername(QueryFacade.java:101)
nl.tiscali.service.dna.util.query.QueryFacade.findSingleByFullUsername(QueryFacade.java:156)
nl.tiscali.system.portal.invoices.web.security.MijnTelfortAuthenticationProvider.authenticate(MijnTelfortAuthenticationProvider.java:103)
nl.tiscali.system.portal.invoices.web.security.MijnTelfortAuthenticationProvider.authenticate(MijnTelfortAuthenticationProvider.java:60)
org.springframework.security.providers.ProviderManager.doAuthentication(ProviderManager.java:188)
org.springframework.security.AbstractAuthenticationManager.authenticate(AbstractAuthenticationManager.java:46)
org.springframework.security.ui.webapp.AuthenticationProcessingFilter.attemptAuthentication(AuthenticationProcessingFilter.java:82)
org.springframework.security.ui.AbstractProcessingFilter.doFilterHttp(AbstractProcessingFilter.java:258)
org.springframework.security.ui.SpringSecurityFilter.doFilter(SpringSecurityFilter.java:53)
org.springframework.security.util.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:390)
nl.tiscali.system.portal.security.sso.SimpleSingleSignOnProcessingFilter.doHttpFilter(SimpleSingleSignOnProcessingFilter.java:184)
nl.tiscali.system.portal.security.sso.SimpleSingleSignOnProcessingFilter.doFilter

3 reacties

Bij mij precies het zelfde.
Als ik inlog, krijg ik dat ook te zien.
Er is een storing laz ik net.
Reputatie 4
Badge +3
Er was gisteren een storing op de Mijn Telfort-omgeving.

Inmiddels is dit opgelost en werkt alles weer naar behoren, kunnen jullie dit bevestigen?

Henk
Ja Henk inloggen lukt weer.
Heb nu bevestigt.
Gr.Diana.

Reageer