beantwoord

Storing in Mijn Telfort

  • 15 juni 2020
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen,

Gisteren wilde ik iets aanpassen in Mijn Telfort maar dat lukt niet. Via PC noch via de app. Er loopt ook geen wijziging die nog doorgevoerd moet worden. Het ophalen van het pakket wat ik heb lukt ook niet.

Is dit een storing of een teken dat migratie naar KPN bezig is? Graag zou ik toch mijn extra opties willen wijzigen. Alvast bedankt voor de moeite.

icon

Beste antwoord door Muziekliefhebber1975 15 juni 2020, 10:50

Na aantal keren proberen (op later tijdstip) is het nu wel gelukt. Waarschijnlijk dan toch een storing.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge

Na aantal keren proberen (op later tijdstip) is het nu wel gelukt. Waarschijnlijk dan toch een storing.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Muziekliefhebber1975, fijn om te horen dat alles later toch gelukt is! Het klinkt inderdaad als een kleine storing in Mijn Telfort. De overgang naar KPN staat er los van, dat duurt nog even en zo gauw er meer bekend is sturen we je eerst informatie toe per e-mail, voordat er iets zou veranderen. 

Je weet mij/ons te vinden als je nog vragen hebt!

Reageer