Storing in ' Mijn Telfort'
Telkens als ik in Mijn Telfort naar Mijn abonnement ga zie ik de volgende foutmelding:
Technische fout
Er heeft zich een technische fout voorgedaan. Probeer het later opnieuw. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ook alle submenu' s onder Mijn Abonnement geven dezelfde problemen. Iemand een idee?
Technische fout
Er heeft zich een technische fout voorgedaan. Probeer het later opnieuw. Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ook alle submenu' s onder Mijn Abonnement geven dezelfde problemen. Iemand een idee?
@bok001,
Welkom op het forum!
Wat lastig dat u geen abonnement informatie kunt bekijken in Mijn Telfort. Om u hierbij verder van dienst te kunnen zijn, heb ik uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Welkom op het forum!
Wat lastig dat u geen abonnement informatie kunt bekijken in Mijn Telfort. Om u hierbij verder van dienst te kunnen zijn, heb ik uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.
Daphne
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.