beantwoord

Spotify opzeggen

  • 21 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 320 keer bekeken

Ik wil Spotify premium opzeggen, maar dat blijkt niet te kunnen?
  • op "Mijn Telfort" zie ik wel Spotify bij mijn abonnement staan, maar is daar niet uit te zetten;
  • 13 augustus via de "Mijn Telfort APP" spotify uitgezet, daarvan een bevestiging ontvangen.
  • MAAR vandaag kijk ik weer in de APP en staat Spotify toch weer AAN.
  • Dan maar bellen om dit dit door jullie uit te laten zetten, maar zodra ik over SPOTIFY begin, wordt er een link gestuurd en de verbinding verbroken (echt een suffe oplossing)
  • De link gevolgd, maar ook daar is dit niet uit te zettten
Dus dan maar via het forum: Bij deze wil ik per 13 augustus Spotify opzeggen. Graag een bevestiging daarvan.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 augustus 2019, 09:34

Hoi @RobertLeeuwarden, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je Spotify hebt opgezegd. Alleen deze lijkt niet opgezegd. Nu heb ik even gekeken. Ik zie dat 13 augustus Spotify is opgezegd voor 21 augustus. Ik zie nu Spotify ook niet meer actief.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @RobertLeeuwarden, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je Spotify hebt opgezegd. Alleen deze lijkt niet opgezegd. Nu heb ik even gekeken. Ik zie dat 13 augustus Spotify is opgezegd voor 21 augustus. Ik zie nu Spotify ook niet meer actief.

Reageer