Spijt! Spijt! Spijt!

• 17 februari 2014
  • 14 reacties
  • 1678 keer bekeken

Op 21 januari 2014 overgestapt op Telfort. Netjes zelf abonnement beeindigd bij Ziggo.. Nieuwe Telfort abonnement zou op 14 februari 2014 ingaan. Bewust al een week speling met Ziggo... zonder tv en internet wil je niet.. dus Ziggo wordt 21 februari beeindigd...

Je raad het al... op 12 februari maar eens gebeld waar de spullen blijven... is mijn " order" blijven hangen!!! De klantenservice snapte er niks van en heeft een melding aangemaakt voor een andere afdeling, ik zou binnen 2 werkdagen teruggbeld worden.. uiteraard gebeurt dit niet... inmiddels zelf alweer 4 keer gebeld en iedere keer krijg ik te horen dat ik " geduldig" af moet wachten... Kan niet doorverbonden worden, kan die afdeling niet zelf bereiken en een leidinggevende om mijn beklag te doen krijg ik niet aan de telefoon...

Inmiddels ben ik klaar met Telfort, niemand die helpt.. blijkbaar maakt het geen bal uit dat je de bevestiging van de gemaakte afspraken op papier hebt thuis ontvangen. Je bent overgeleverd aan de genade van Telfort! Ik maar denken dat T-mobile een slechte klantenservice heeft maar Telfort spant de kroon.

Misschien wordt het tijd even een melding neer te leggen bij zowel Tros Radar als bij de Nationale Ombudsman... dit kan toch niet anno 2014!?

Heel jammer. Heb zo'n spijt van mijn overstap... Betaal liever wat meer maar heb dan tenminste goede service. Goedkoop blijkt dus ook nu weer duurkoop...

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
De nationale ombudsman inschakelen lijkt me een beetje overdreven... die gaat hier niet over.

Maar misschien dat Telfort Webcare kan zien wat er aan de hand is.
Klopt inderdaad, nationale ombudsman gaat alleen over overheid.. Helaas..

Tot op heden nog steeds niets gehoord van Telfort... 2 werkdagen zou het duren voordat ik teruggebeld zou worden... we zijn inmiddels de 4de dag ingegaan.. Toch jammer dat ik voor mijn werk afhankelijk ben van het internet..

Zou fijn zijn als Telfort een teken van leven zou geven.. blijkbaar zijn de nieuwe klanten niet zo belangrijk..
Badge +2
Klopt inderdaad, nationale ombudsman gaat alleen over overheid.. Helaas..

Tot op heden nog steeds niets gehoord van Telfort... 2 werkdagen zou het duren voordat ik teruggebeld zou worden... we zijn inmiddels de 4de dag ingegaan.. Toch jammer dat ik voor mijn werk afhankelijk ben van het internet..

Zou fijn zijn als Telfort een teken van leven zou geven.. blijkbaar zijn de nieuwe klanten niet zo belangrijk..

De lokale Telfort Winkel al geprobeerd? 's Ochtends vroeg is het vaak nog lekker rustig, een gezicht voor je praat wellicht wel zo makkelijk 🙂?
Is de Ziggo opzegging niet te verschuiven?
Ik ben niet bij een Telfort winkel geweest. Via de telefoon zou dit ook geregeld moeten zijn. Ben wel klaar met Telfort....

Dat er een fout gemaakt is kan gebeuren, we zijn allemaal mensen. Dat dit vervolgens door Telfort niet correct opgepakt wordt vind ik schandalig.

U wordt binnen 2 dagen teruggebeld... Dat werd een week geleden aangegeven.

Maar.... gelukkig is daar Ziggo... eerlijk gezegd dacht ik dat het geen zin zou hebben maar ik heb zojuist telefonisch contact gehad en gelukkig is er geen probleem om de opzegging met een maand te verschuiven... Lang leve de klantenservice van Ziggo! Ze hopen uiteraard dat ik daar gewoon klant blijft en ja, eerlijk gezegd lijkt het erop dat Telfort geen nieuwe kanten nodig heeft..

We wachten rustig af totdat Telfort de radiostilte verbreekt en anders zeg ik het niet bestaande contract met Telfort maar vast op...
Reputatie 8
Badge +16
anders zeg ik het niet bestaande contract met Telfort maar vast op...

Een niet bestaand contract kun je niet opzeggen en hoef je niet op te zeggen.

Als er wèl een contract is en je wilt er vanaf, zou ik het wel via de officiële weg regelen. Je kunt het namelijk niet zomaar eenzijdig beëindigen, dan heb je straks dubbele kosten.
Reputatie 4
Badge +3
@W.H. van den Bos,

Wat vervelend om te lezen dat dit nog niet is opgelost. Ik wil je graag verder helpen. Om dit verder te kunnen onderzoeken ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer.

Ik ga na ontvangst van deze gegevens direct voor je aan de slag.

Henk
Een niet bestaand contract kun je niet opzeggen en hoef je niet op te zeggen.

Als er wèl een contract is en je wilt er vanaf, zou ik het wel via de officiële weg regelen. Je kunt het namelijk niet zomaar eenzijdig beëindigen, dan heb je straks dubbele kosten.

Dat is dus het probleem... niemand kan mij vertellen wat de status is... Ik sta in het systeem... laten we het daar maar op houden..
Badge +2
Henk kan je vertellen wat de status is als je hem een bericht verstuurd.
Henk kan je vertellen wat de status is als je hem een bericht verstuurd.

Ik heb vanmorgen een bericht aan hem gestuurd.. Ik wacht wederom rustig af.
de communicatie kan natuurlijk wel beter bij telfort. Deze is ronduit slecht zeer slecht. Maar alles werkt wel heb sinds een paar dagen een alles in 1 pakket maar het werkt prima kan aleen niets in mijn tefort doen na 2 maanden wil gewoon het stamndaard pakket hebben maar kom bij mijn telfort niet verder en wordt naar de glasvezel verwezen hebbeb in ede helemaal ggen glasvezel.
Badge
Alsof Ziggo zo'n lekkere provider is....ben blij dat ik daar al meer dan een jaar niet meer bij zit, het jubee modem haf problemen, ze zijn duur, hun helpdesk bestaat louter uit mensen die de opdracht krijgen mensen zo lang als kan aan de lijn te houden zonder een echte oplossing aan te dragen. Overgstapt naar Telfort in januari 2013, hen de overstap laten regelen em in 12 maanden 2 keer een storing gehad van in totaal 2 uur. 

MBT je bestelling: Je kunt, in overleg met de helpdesk (kies op de site voor de optie Bel mij terug) de bax ook zelf ophalen in een TF shop.
Installeren is eenvoudig, aanmelden tv en internet neemt ongeveer 10 min tijd.
Badge
de communicatie kan natuurlijk wel beter bij telfort. Deze is ronduit slecht zeer slecht. Maar alles werkt wel heb sinds een paar dagen een alles in 1 pakket maar het werkt prima kan aleen niets in mijn tefort doen na 2 maanden wil gewoon het stamndaard pakket hebben maar kom bij mijn telfort niet verder en wordt naar de glasvezel verwezen hebbeb in ede helemaal ggen glasvezel.

Je alles in 1 contract is voor 12 maanden, daarna kun je terug naar standaard maar geen seconde eerder;)
Badge
Op 21 januari 2014 overgestapt op Telfort. Netjes zelf abonnement beeindigd bij Ziggo.. Nieuwe Telfort abonnement zou op 14 februari 2014 ingaan. Bewust al een week speling met Ziggo... zonder tv en internet wil je niet.. dus Ziggo wordt 21 februari beeindigd...

Je raad het al... op 12 februari maar eens gebeld waar de spullen blijven... is mijn " order" blijven hangen!!! De klantenservice snapte er niks van en heeft een melding aangemaakt voor een andere afdeling, ik zou binnen 2 werkdagen teruggbeld worden.. uiteraard gebeurt dit niet... inmiddels zelf alweer 4 keer gebeld en iedere keer krijg ik te horen dat ik " geduldig" af moet wachten... Kan niet doorverbonden worden, kan die afdeling niet zelf bereiken en een leidinggevende om mijn beklag te doen krijg ik niet aan de telefoon...

Inmiddels ben ik klaar met Telfort, niemand die helpt.. blijkbaar maakt het geen bal uit dat je de bevestiging van de gemaakte afspraken op papier hebt thuis ontvangen. Je bent overgeleverd aan de genade van Telfort! Ik maar denken dat T-mobile een slechte klantenservice heeft maar Telfort spant de kroon.

Misschien wordt het tijd even een melding neer te leggen bij zowel Tros Radar als bij de Nationale Ombudsman... dit kan toch niet anno 2014!?

Heel jammer. Heb zo'n spijt van mijn overstap... Betaal liever wat meer maar heb dan tenminste goede service. Goedkoop blijkt dus ook nu weer duurkoop...

De ervaringen met Ziggo zijn verschillend, zacht uitgedrukt, met name ook daar is de boosdoener de helpdesk, sommigen gebruiken enkel het script zonder zelf enige notie te hebben over het probleem.

U kunt overigens het abonnement bij Telfort eerst cancelen en vervolgens nogmaals indienen.
Iets dat ook kan helpen is de aanvraag ngmaals digitaal aan te maken, 99 van de 100 keer herkent het systeem dan ineens dat U al een aanvraag heeft lopen;)
Wij hebben in het verleden ook problemen gehad met Ziggo en ja, ze hebben ook weleens storing maar gelukkig is dit dan overdag en dan ben ik aan het werk. In dit verhaal hebben ze me goed geholpen anders had ik nu geen tv en internet meer gehad, met dank aan Telfort.

Maar even terug naar het daadwerkelijke probleem:

Vorige week in een privé-bericht mijn gegevens doorgegeven aan Henk van webcare..... je raad het al.... nog steeds niet van gehoord.... ben nog steeds niet teruggebeld door de klantenservice.

Heb dinsdag zelf maar weer eens gebeld... na 20!!!! minuten werd verteld dat de apparaten maandag verzonden zijn, en dus binnen 5 werkdagen in huis moeten zijn en dat het signaal vanaf volgende week dinsdag werkt!!! Als ik vervolgens de vraag stel waarom ik hierover niet geinformeerd word, krijg ik geen antwoord...

Uiteraard is er nog niets bezorgd...

Reageer