beantwoord

SMS versturen via Mijn Telfort

• 5 april 2012
  • 4 reacties
  • 4567 keer bekeken

Op dit moment is het niet mogelijk een SMS te versturen via Mijn Telfort, hebben meer gebruikers hier "last" van?

Er heeft zich een technische fout voorgedaan.

Probeer het later opnieuw.

Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.
icon

Beste antwoord door pela 10 april 2012, 13:05

@Laïla,

Bedankt voor uw reactie, het "probleem" heeft zichzelf opgelost, heel stom vind ik.

Via mijn Telfort kan ik een bericht maken met 450 karakters, ik krijg netjes een signaal dat er nog drie karakters over zijn, dus enteren.

Dan komt er een of ander bericht over een technische fout en dat ik het later nog eens moet proberen.

Deze informatie is niet juist.

Alles wordt veroorzaakt door deze karakters " ", Telfort ziet het aanhalingsteken als een karakter, maar bij de verwerking worden het meerdere karakters, met gevolg dat er in mijn geval meer dan 450 karakters zijn.

Bij toeval heb ik dit ontdekt.

Nogmaals bedankt voor uw reactie, ik heb weer het een en ander geleerd en misschien kan het systeem worden aangepast.
Bekijk reactie

4 reacties

Het lijkt mij zinvol de voortgang van dit draadje te publiceren, al was het maar ter leering en de vermaack.

Dit is de reactie van de klantenservice:

Wij hebben 3 voorbeelden nodig van nummers waarmee u geen sms kon versturen, dan stellen wij een onderzoek voor u in.

Een poging gedaan de bewuste sms naar drie nummers te sturen, dit was het signaal:

Er heeft zich een technische fout voorgedaan.

Probeer het later opnieuw.

Blijft het probleem zich voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb een sms gemaakt met een woord "test" en deze sms werd normaal verstuurd............................................
Badge
@pela,

Vervelend dat u geen gebruik kunt maken van websms. Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla
@Laïla,

Bedankt voor uw reactie, het "probleem" heeft zichzelf opgelost, heel stom vind ik.

Via mijn Telfort kan ik een bericht maken met 450 karakters, ik krijg netjes een signaal dat er nog drie karakters over zijn, dus enteren.

Dan komt er een of ander bericht over een technische fout en dat ik het later nog eens moet proberen.

Deze informatie is niet juist.

Alles wordt veroorzaakt door deze karakters " ", Telfort ziet het aanhalingsteken als een karakter, maar bij de verwerking worden het meerdere karakters, met gevolg dat er in mijn geval meer dan 450 karakters zijn.

Bij toeval heb ik dit ontdekt.

Nogmaals bedankt voor uw reactie, ik heb weer het een en ander geleerd en misschien kan het systeem worden aangepast.
Badge
Mijn excuses voor het ervaren ongemak. Bedankt voor uw terugkoppeling, ik heb uw bevindingen doorgezet.

Laïla

Reageer