Simkaart prepaid (de)blokkeren

• 19 maart 2016
  • 1 reactie
  • 619 keer bekeken

Geachte Telfort,

Mijn opmerking maar via dit forum want ik krijg steeds PARAMETER ERROR INPUT als ik mijn vraag via het contactformulier probeer te versturen:

Gisteren ben ik mijn telefoon verloren en heb vanochtend heb ik besloten de SIM kaart te blokkeren via telfort.nl. Ondanks dat ik om een bevestigingsmail vroeg, heb ik die nooit gekregen. Tevens heb ik vanavond de telefoon gevonden en wat merk ik tot mijn verbazing? De telefoon is volledig bruikbaar ondanks blokkade. Dat kan niet kloppen, Telfort! Zojuist na vele malen proberen in te loggen op Mijntelfort.nl de simkaart weer gedeblokkeerd, wederom geen mailtje ontvangen, maar wel de melding dat ik de telefoon weer volledig zou kunnen gebruiken, maar nu blijft er wel nog steeds (!) bij mijn instellingen staan dat de telefoon verloren of gestolen is .... dit is ook niet netjes, Telfort, hiermee laat je de klant in verwarring en bied je een service die geen bescherming biedt .... men had gewoon ondanks blokkade mijn hele tegoed kunnen wegbellen en dergelijke ..... zou ik de afdeling IT nog eens naar laten kijken.

Bij voorbaat dank voor reactie en met vriendelijke groet,

Aad

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Aad, welkom op het forum. Vreemd dat het toestel niet goed geblokkeerd was! Goed dat je dit aan ons doorgeeft, bedankt voor het signaal en mijn excuses voor de vervelende situatie. Wil je jouw 06-nummer in een privébericht aan mij kenbaar maken dan kan ik dit signaal doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling.

Reageer