beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 12 november 2019
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik krijg mijn simkaart niet geactiveerd

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 november 2019, 09:07

Hoi @Limere, dat is niet de bedoeling. Ik kijk het graag voor je na. 

Kan je voor mij jouw nieuwe simkaartnummer (indien mogelijk ook de oude), geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer toevoegen in je forumprofiel? Als je ze invult bij ‘extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Wellicht heb je hier iets aan

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Limere, welkom hier op ons forum. Ik begrijp dat je een nieuwe simkaart ontvangen hebt maar dat het activeren nog niet is gelukt. 

Ik zie dat jimny je al een goede tip gegeven heeft :slight_smile: En als ik je gegevens nu opzoek, zie ik dat de nieuwe simkaart geactiveerd is. Dat ziet er goed uit. Is alles weer helemaal in orde nu? Laat het gerust weten als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen.

Hoi hoi helaas werkt de simkaart nog steeds niet als ik hem via mij  telfort wil activeren krijg ik steeds het bericht "check of simkaart beschikbaar is" ik word er moedeloos van

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Limere, dat is niet de bedoeling. Ik kijk het graag voor je na. 

Kan je voor mij jouw nieuwe simkaartnummer (indien mogelijk ook de oude), geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer toevoegen in je forumprofiel? Als je ze invult bij ‘extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? 

Reputatie 8
Badge +10

Hi @Limere, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet, laat je het dan weten en vul je de gegevens voor me in? Dan help ik je graag verder.

Reageer