beantwoord

Simkaart activeren lukt niet.


fwensink
Ik heb diverse pogingen gedaan om een nieuwe simkaart in "Mijn Telfort" te activeren, maar het lukt niet. .
Ik krijg telkens de meldingen: er is iets fout gegaan en Oeps! Systeemfout!
icon

Beste antwoord door fwensink 24 april 2017, 16:58

@ Stephen

Ja, ik kan de telefoon weer gebruiken om te bellen.
Wat ik me nu nog afvraag is waarom je geen bevestiging krijgt als je een simkaart activeert.
Graag je reactie

Bekijk reactie

8 reacties

jimny
Reputatie 5
Badge +2
Heb je het ook geprobeerd met een andere browser bv google chrome of firefox
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo fwensink, welkom op het forum! Indien het niet lukt om de simkaart via andere browser te activeren stuur mij dan je naam, adresgegevens, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
fwensink
Ik heb eerst google chrome gebruikt en nu firefox, met hetzelfde resultaat
jimny
Reputatie 5
Badge +2
fwensink schreef:

Ik heb eerst google chrome gebruikt en nu firefox, met hetzelfde resultaat



Dan kun je het prive bericht met de gegevens naar Stephen sturen
fwensink
Dat heb ik gedaan en wacht nu zijn bericht af
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Bedankt voor de gegevens! Ik zie dat de simkaart is geactiveerd. Kun jij controleren of je deze kunt gebruiken? In afwachting van jouw reactie.
fwensink
@ Stephen

Ja, ik kan de telefoon weer gebruiken om te bellen.
Wat ik me nu nog afvraag is waarom je geen bevestiging krijgt als je een simkaart activeert.
Graag je reactie
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo fwensink, bedankt voor het controleren. Ik vermoed dat dit dan een bugje was in ons systeem. Gelukkig is de kaart in ieder geval succesvol geactiveerd. Bedankt voor het melden. :)

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)